Ölüm hiç bu kadar yakın olmamıştı demek isterdim ama Yoongi ile olduğum her an ölüm tam yanı başımdaydı.
Toplantının başında gelen aptal kız ve yanındaki diğer kızların bizi, tamam cümleyi düzeltiyorum bizi değil Yoongi'yi süzmesi sonucunda azıcık çıldırıyordum. Kesinlikle azıcık (!)
Ve aptal kızların bu toplantı sonunda beni öldürecekmiş gibi davranmaları beni cidden çok korkutuyordu(!) Hatta öyle korkutuyordu ki tam şuan korkumdan uyuyabilirdim. Ya da umursamazlığımdan.
Şuan Yoongi'ye hiç yapmayacağım şeyler yapıp ona sokulabilir, onu öpebilir, sarılabilir ve başka şeyler yapabilirdim. Ne? Saçmalamayın tabiki kızlar kıskansın diye değil, Yoongi'yi sevdiğimdendi.
Yani kesinlikle kıskançlık felan söz konusu değildi.
Yoongi'nin durumu anlamış gibi bir hali yoktu açıkçası. Yani eğer farkında olsa belki bana biraz daha yaklaşırdı ve kızların kudurmalarını sağlayabilirdi amaaa..
O sadece yapılan ultra sıkıcı konuşmayı dinliyordu.
"Yoongi..ben sıkıldım." Dediğimde esnemişti. "Bende.."
Tam ağzımı açmış ne kadar daha sürer diye soracakken "Herkese iyi geceler." Dendiğini duymuştum.
Yani bitmişti?
Açıkçası kötü karakterlerin yaptığı gibi "Kötü geceler." Denmesini felan beklemiştim.
"Ama biz film çekmiyoruz, ya da masal yazmıyoruz." Diyen Yoongi'ye döndüm. "Hı?"
"Senin dediğin 'Kötü geceler' replikleri masal veya filmlerde olur güzelim."
Bir dahaki sefere içimden düşünmeye dikkat etmeliyim diye not aldım aksi takdirde hala gözlerini avının ölmesini bekleyen akbaba gibi bana dikmiş kızlara rezil olabilirdim.
Önlerinden geçerken, geçen seferki kız Yoongi'ye "İyi geceler Yoongi." Demişti.
Hayır sen kim oluyorsunda benim sevgilime iyi geceler diyorsun?
"Senin iyi geceler demene ihtiyacımız yok gecemiz yeterince iyi geçecek zaten." Deyip Yoongi'nin bileğinden tutup çekiştirdim.
Dışarıdan annesini zorla lunaparktaki, pamuk şekerci amcanın peşinden koşturan çocuk ve annesine benzememiz hiç umrumda değildi.
"Bir dahaki sefere Bay Min toplantı felan yok, bundan sonra katılacağımız tek toplantı çocuğumuzun okul toplantısı olur umarım."
****
"Tanrım, senin beni Young-Ra ile sınadığını düşünmüştüm ama yanılmışım aslında Yoongi ile sınıyormuşsun." Deyip bir nefes verdim.
"Üzgünüm Kyung Rim,seni anlıyorum çocuğumuz olsun istiyorsun ama evlenmeden olmaz."
"TANRIM SEN AKLIMA MUKAYET OL!" Deyip sırtımı Yoongi'ye döndüm.
O yorucu ve sinir bozucu toplantıdan sonra sadece uyumak istemiştim ve Yoongi eve geldiğimiz 1 saat -ve arabada dahil- söylediğim 'çocuğumuzun toplantısı' sözüyle ilgili saçma şeyler söylüyordu.
Evlenmeden olmaz Kyung Rim
Beni babamdan iste Kyung RimHayır ne içmişti o toplantıda?
"Yoongi lütfen artık uyu." Deyip yastığı kulaklarıma bastırdım.
Evet ona köpek gibi aşıktım ama bu bazen ona sövmeyeceğim anlamına gelmiyordu değil mi?
Hem söver hem severdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life Swap//Min YOONGİ
Fiksi Penggemar"Keşke hayatlarımızı takas edebilseydik Min Yoongi." "Bundan emin misin Lee Kyung Rim? Benim bu iğrenç hayatımı mı istiyorsun?" "Hiç değilse sonun belli, cehennem. Ama benimkinin sonu gözükmüyor bile..." To;@swaggizligirl biricik minminime... Yaşam:...