3. Kapitola - Smlouva s ďáblem

2.2K 76 2
                                    


Když se Hermiona probudila, první co udělala bylo, že se osprchovala, a začala se připravovat na setkání s Dracem. Vzhledem k tomu, že již byl konec září, začínalo být chladněji, zvolila proto lehký černý svetr a úzké jeany. Své vlny nechala rozpuštěné a na obličej si nanesla lehký make up, když si dnes bude zkoušet šaty, tak alespoň může vypadat hezky. Vzala svou peněženku a vydala se ke klubu, kde už stál Draco ležérně opřený o jednu ze stěn a tvářil se, jakoby mu to vše patřilo.Měl na sobě tmavé jeany a tmavě modrou košili. Hermiona musela uznat, že i když ho nenáviděla, byl nádherný."Sluší ti to, Grangerová. Tvé vlasy vypadají krásně, když je máš takto upravené. Je to mnohem lepší než ta chlupatá koule, co jsi měla ve škole." okomentoval ji Malfoy a odsunul se od stěny.
"Dobře Malfoy, vyjasněme si něco. Nechci toto udělat, takže čím míň spolu budeme mluvit, tím líp. Dokud nebudeme na veřejnosti a nemusíme předstírat, že se máme rádi, tak na mě nemluv, neptej se mě na můj život a nezmiňuj školu, jasný ?" řekla mu Hermiona." A proč se nezkusíme poznat, Grangerová? Nejsem ten kluk, který s tebou chodil do školy, mohl bych tě překvapit." řekl Draco, načež si Hermiona odfrkla.
"Sotva. Jednou had navždy had." řekla mu.
"Jak chceš. Můžeme?" řekl a nabídl svou paži."Kam přesně, že to jdeme ?" zeptala se a podívala se na něj." Na místo které znám a kde vím, že budou mít co potřebujeme. Neřekla ti Cherry, že ti koupím všechny šaty a doplňky?" zeptal se jí.


"Řekla. A jak se tam dostaneme?"

"Přemístíme se, samozřejmě. Teď, kdybys byla tak laskavá a chytla se mě, abychom mohli vyrazit. Čím dřív to vyřídíme, tím dřív ode mě budeš pryč." řekl ji s lehkým úsměvem. Hermiona se zamračila a chytila se jeho ruky. Vůbec se netěšila, protože si uvědomila, že bude hozena zpět do kouzelnického světa, a tento fakt se jí protivil.

Hermiona stála před obchodem, kterého si v Příčné ulici předtím nikdy nevšimla. Draco pro ni otevřel dveře a ona byla naprosto ohromená šaty, které viděla. Všechny byly nádherné a vypadaly draze. V tu chvíli se k nim přiřítila majitelka obchodu a začala mluvit s Dracem, zatímco se Hermiona rozhlížela kolem."Kam tě to vůbec budu doprovázet?" zeptala se a otočila se k Dracovi, když již nemluvil s majitelkou."No, bude tu charitativní akce v nemocnici, večeře na Ministerstvu spojená s charitativní akcí, opera, večera v sídle a maškarní bál. Teď, vzhledem k tomu, že mám poslední slovo, co se týče všech dnešních nákupů, tak tě chci vidět ve všech šatech, budeš potřebovat troje dlouhé a dvoje krátké. Penelopa už nejspíš všechny dala támhle a pokud nebudou hned na poprvé dokonalé uvěřím tomu, že už stárne." řekl Draco a ukázal směrem ke kabince."Tím myslíš, že sem chodíš často?" zeptala se ho Hermiona.


"Žádný osobní rozhovor pamatuješ, Grangerová? Tvoje pravidla, ne má." řekl Draco a přidal několikrát "Ts" Hermiona na něj jen protočila oči a vešla do kabinky. Majitelka obchodu již připravila veškeré šaty i boty, aby si je mohla vyzkoušet. Hermiona si prohlédla všechny šaty a jako první si vybrala dlouhé saténové šaty, nejen protože se ji líbily, ale i proto, že byli červené, což bude Draco nenávidět. Šaty byly dlouhé a splývavé s nízkým V výstřihem a těsné v pase, takže krásně vykreslovali její štíhlé boky. Když se oblékla, nasadila si ještě vysoké červené podpatky, které měly na špičce velký šperk. V těch šatech vypadala jako svůdnice a to se ji moc líbilo. Vykročila ven z kabinky a Dracovi málem vypadly oči z důlků. Ano, rozhodně se mu červená začínala hodně líbit. S jemnými tmavými vlasy a zlatavým odstínem pokožky vypadala jako samotná Afrodita.*

"Tak?" zeptala se ho Hermiona a otočila se, aby mohl vidět celé šaty."Ano, líbí se mi. Budou perfektní pro charitativní akci na Ministerstvu. Červená ti sluší, Grangerová. Zkus si další." řekl ji a Hermiona se s protočením očí vrátila do kabinky.Vybrala si kratší roztomilé modré šaty a oblékla si je. Tyto sahaly nad její kolena a měli A-čkový výstřih s řemínky, které byly různorodě překřížené přes její hrudník. Byly velmi těšné a nutily ji cítit všechny své záhyby víc než normálně, ale to v dobrém slova smyslu. Podpatky k těmto šatům, byly třpytivé a u prstů otevřené. Věřila, že v těchto šatech se bude bavit."Rozhodně ano." rozhodl Draco, hned jak ji uviděl.

Dramione- BurlesqueKde žijí příběhy. Začni objevovat