Normalnie raczej olewam tego typu rzeczy, jednak tym razem StarsDealer zagroziła mojej wtorkowej herbatce. Po początkowej panice i połowie dnia spędzonej na wymyślaniu jak mogę to obejść jasne stało się dla mnie, że muszę poddać się jej woli i odpowiedzieć na jej pytania. Tak więc:
1. Jaki jest twój największy lęk?
Mam parę lęków z których trudno wybrać ten największy2. Opisz spacer po lesie.
Zaraz ja zacznę grozić herbatce Liska, nienawidzę opisywać ale dla herbaty zrobię wszystko.
Rhea rozglądała się po nowym otoczeniu, które wydawało się być jednym wielkim snem. Przepiękny las w odcieniach fioletu i niebieskiego płynnie przechodził w granatowe niebo usłane milionami gwiazd. Dziewczyna powoli wciągnęła zapach wieczornego powietrza, pachniało wilgotną sosną i skoszoną trawą. Szybko otarła ostatnią łzę, zapomniała o Maddie, o tym, co między nimi zaszło po czym ruszyła wydeptaną ścieżką, która zaprowadziła ją do niewielkiego jeziorka. Rhen rozprostowała obolałe skrzydła i podeszła do brzegu. Rozkoszowała się spokojem, jaki emanował od otoczenia. Nawet nie drgnęła, gdy z wody zaczął wyłaniać się rosnący wir. Nie minęła minuta, gdy wir pochłonął skrzydlatą i zaczął wciągać ją do wody. Dziewczyna nie opierała się, nie miła siły, chciała, aby to już się skończyło, nie tylko otaczająca ją wodą, wszystko. Pragnienie Rhen się spełniło.Wystarczy?
3. Czym jest dla ciebie prawdziwa odwaga?
Prawdziwą odwagą jest dla mnie szczera rozmowa w cztery oczy, poświęcenie się dla dobra innych, nie wypieranie się swoich przekonań, przełamanie swoich lęków lub otwarte przyznanie się do popełnionego błędu. Niestety rzadko spotykam się z odwagą.4. Gdybyś wiedziała, że został ci dzień życia, jakbyś go wykorzystała?
Nie wiem5. Najmilsza rzecz jaka ci się przytrafiła.
Jest taka jedna dziewczyna, która co tydzień przynosi mi piękne wiersze, co jest jedną z najmilszych rzeczy jakie doświadczyłam.
Bardzo doceniam również osoby, które nie brzydzą się mnie pomimo mojego wyglądu, a szczególnie tych, którzy mnie przytulają, bo mogę ich policzyć na palcach jednej ręki.
Nie pamiętam dokładnych sytuacji, więc podaje ogólniki.6. Lubisz patrzeć w gwiazdy?
Tak, bardzo.7. O czym marzyłaś jako dziecko?
Moja tajemnica.8. Czy nadal o tym marzysz?
*patrz punkt 7.*9. Śpiewał ci ktoś kołysanki w dzieciństwie?
Jeśli liczę się ja, to tak.
Jeśli tak, to jakie?
Różne.
A ty śpiewałaś kiedyś komuś kołysankę?
Tak, wiele razy.10. Lubisz mnie?
Do tej i nominacji i grożenia herbatce tak całkiem, całkiem, ale teraz mój poziom sympatii do ciebie drastycznie spadł. (Nie no żartuje, robię się emocjonalna jak idzie o herbatę)To tyle.
Nara.
CZYTASZ
Milczące Gwiazdy
RandomOdpowiedzi na pytania, na które nikt nie chce znać odpowiedzi. Zapraszam.