YEŞEREN UMUTLAR..
Ceylan gözlü rüyam burdaydı tam karşımda ! Hayal mi görüyorum emin değilim, daldığımı farketmiş olacaklar ki Haldun Bey biraz yapay bir şekilde öksürdü. Şaşkınlığımı gizlemeye çalışıp hemen toparlandım. Yanlış mı görmüştüm yoksa? Deliriyomuyum lan, yok artık daha neler ! Aynı kız işte abartmaya gerek yok internette, gazetede görmüşümdür kesin sonra bilinçaltı.. rüyalar felan.. Yani öyle olmasını umuyorum en azından delirmemden iyidir.
- İşte kızım da geldi. Tatlım geç lütfen otur şöyle .
Babasının gösterdiği yere sessizce oturdu. Kaçamak bakışlarla farkettirmeden bakmaya çalıştım bende. Kederli gözlerinde anlamlandıramadığım bir hüzün, duru bir güzellik, efsunlu gibiydi sanki..
- Merhaba Melis, öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum Kerem ben, böyle biraz ısrar etmiş gibi(!) oldum görüşmek için ama önemli olmasa rahat-
+ Biraz sessiz olur musun?
Şaşırdım! Aniden lafımı kesip böyle birşey söylemesi tuhaf geldi açıkçası. Devam edicek sandım aksine sadece sustu ve gözlerime uzun uzun baktı. İçime işlercesine.. Bir tebessüm hatta yarım bir gülümseme bile denilebilecek cinsten bir gülümsedi. Usulca ayağa kalkıp o yanına gidene kadar farketmediğim piyanosunun başına geçti ve daha önce hiç duymadığım hala kulaklarımdan gitmeyen o parçayı çaldı..
***
Garip!
Neden böyle davrandı acaba hiç bir şey söylemeden yukarı çıktı. Belki de tanımadığı bir insanla özelini paylaşmak istememiştir ya da iyice yabanileşti. Tabi birden karşısında bu kadar yakışıklı bir insanı görmek zor olmuştur . İyice saçmaladım, lan napıcam şimdi yaktın beni Necip Hoca!
Çekinerek de olsa el mecbur sordum:
- Haldun Bey, görüşmeye devam edecek mi yani pek anlamadım ve vaktimde kısıtlı aslında-
Yüzündeki memnuniyeti ifade eden gülümsemesiyle ''Lütfen yarın tekrar gel' dedi ve kibarca kapıya kadar eşlik etti.
***
Gerçekten zor işmiş, şimdiden yoruldum mezun olmambu teze bağlı olmasa asla uğraşmazdım hint kumaşıyla tabi birde onun keyfini bekliycem(!) Tuhaf biri yani kaba saba susturdu aniden, tamam çok güzel lafım yok ama bi o kadarda yabani cadı !
Ama ya o bakışları neydi peki ?! Yok artık bir de aşık ol Kerem bunalımdaki bi kıza tam olsun. Hem zaten sevgilim yok mu benim belki biraz tavırlı olabilir şuan bana ama olsun. Bravo Kerem gene bir dramatize edip kafada kurmalar. Yok böyle olmuyo iyice saçmaladım en iyisi emirin yanına gitmek.
(1 saat sonra)
- Oo kardeşim hoş geldin
- Saol dostum da biraz canım sıkkın
- Hayırdır ? Sen görüşmeye gitmemişmiydin, kabul etmediler mi yoksa?
- Yani açıkçası pek anlamadım, ailesi iyi karşıladı hatta samimi bile denilebilir. Konuştuk biraz sonra Melis..
- Hooop Kereem !
- n- ne .. ne var?
- Lan salak salak ne bakıyosun anlatsana
- Tuhaftı biraz yani rüyamda görmüştüm bi kaç gün önce sonra birden pat diye karşımdaydı rüyamdaki kız yani.. Melis. Daha önce bir yerde gördüm ama kesin bu ara çok stresliydim zaten ondan oldu kesin
- Baya ilerletmişsiniz işi melis felan
- Emir gerzekleşme ne diyim adı Melis işte
Onda başka bir şey var beni bu kadar düşündüren hayatın ona çektirdiği inat çok güzel olması değil. Sanki şafakta bekleyen hayatımın içine doğmayı bekleyen bir güneş gibi..
Ama bir o kadar sert tam bir kaya ! Ne kayası sert bir dağ ! Yok yok bulunmaz Hint Kumaşı!
***
( Melis'in ağzından : )
Odasına çıkıp yatağına uzandı hemen kafası karışmıştı. Bu kadar doktordan sonra ilk defa bu kadar genç birisi geldi. Çok mu çaylak, çok mu heyecanlı sanki diye düşünmeden edemedi.
Gözleri sanki Efemin gözleri, özlemimi duyup cennetten gelmiş gibi.. Sahi cennette midir gül kokulu kardeşim?
Gözlerim buğulandı istemeden, hayır üzülmek istememiştim bu sefer, kardeşimi hatırlatan bu bir çift göze doya doya bakmak istemiştim.. İçimden geçip parmaklarıma dökülen notaları çaldım heyecanımı anlatmak istercesine. Gülümsedim kendime engel olmadan. Onu çeken bir şey vardı sanki içimde, hayır kardeşimi anımsatan gözleri değil! Bilmediğim bir şey ... Uzun zamandır gülümsememiştim böyle içten yeniden gülümsetir mi ? Evet yeniden çünkü Keremi yeniden görmek istiyorum. Kerem di adı ne kadar da hoş tıpkı kendisi gibi ama biraz ukala sanki .
İlk defa birisiyle konuşmak istiyorum uzun uzun doya doya..
***
Bugünden sonra herkes için herşey farklı olur belki kimbilir yeni umutların ne zaman yeşereceğini, kalplerini güneşin ne zaman aşktan sımsıcak edeceğini ...
-Bölüm Sonu-
Arkadaşlar okul nedeniyle verdiğim uzun bir aradan sonra yeni bölümlerle burdayım artık olaylara ufak ufak geçiş niteliğinde bir bölüm. Uzun aradan dolayı çok üzgünüm lütfen k.b.yın Umarım beğenirsiniz lütfen yorum yapmayı unutmayın çünkü gerçekten yardımcı oluyorsunuz. Sizleri seviyorum iyi tatiller :D
-S.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İyileştirir
Genç KurguBaşarılı bir genç adam , muhteşem bir eğitim hayatı ve hayatının dönüm noktası olan yazılması gereken bir tez.. Kardeşinin ölümünü kaldıramayan içine kapanık , masum ve bir o kadar kendine öfkeli bir genç kız. Güzeller güzeli melis.. Birbirini hiç t...