BÖLÜM 1

147 8 1
                                    

Uf  anne diyerek odama çıktım.Niye anlamıyor ki beni bu kadın ders çalış ders çalış yetti ya.Bu arada ben Derin İzmir'de yaşıyoruz ve lise son sınıfım yani sınava gireceğim omu bana girecek hala belli değil ama neyse.Aslında başarılı bir kızım tamam fen lisesine filan gitmiyorum ama İzmir deki en iyi anadolu lisesini kazandım ve ailemin benden beklentisi fazla .Aslında biz bundan 2 yıl önce tam bir aile sayılırdık.O zamanlar galiba hayatımın en mutlu anlarıydı.Ama babam bir kan davası yüzünden bıçaklanarak öldürüldü.hiç ilgisi olmadığı halde .Öldüren adamsa hala bulunamadı.Bide polis olucaklar hic bi halt becerdikleri yok.annemse o günden bu güne hic bir zaman mutlu değil.Bildiğim kadarıyla büyük bir aşkla evlenmişler.Annem bana fazla belli etmememye calışsada hergün ağlıyor aynı ben ve abim gibi.Ve bu olan hastalığını hergün daha da arttırıyor.Annem bize söylemese de ben raporlardan ve sık sık hastaneye gitmesinden anladığım kadarıyla ağır bir hastalık süresinde.Bende hic kurcalamıyorum daha fazla üzülür diye ama umarım çok büyük birşey değildir.Ve biz uzun zamandır derin bir yastayız.Her geçen gün daha da öfkeleniyorum.Eğer babami olduren o katili bulursam ki bulucam babamın intikamını alıcam buna yemin ederim.Bu olay derslerimi de etkiledi.okula birincilikle giren ben simdi ise sonlardaydim.okul buna anlayis gösterdi neyse ki zaten sinava giricem ve yolumu çizip annem ve abimi çok iyi bir şekilde yasaticam.abim demisken bacağinin tekini bir araba kazasında kaybetti adi rüzgar.Evin gecimini babamin emekli maasi ve benim ve annenin küçük katkilariyla sagliyoruz.babam varken çok rahattik o avukatti ama simdi ise çok sefil bir hayat cekiyoruz neyse bu kadar dram yeter.ben ders calisiyim tabii basarabilirsemm..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kelimelerin Derin SessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin