part 3

25.2K 339 0
                                    

Πηρε το αφρολουτρο με τα σχεδιαστα λουλουδια επανω και αδιασε λιγο στο σφουγγαρι καθως με εβλεπε με το θανατηφορο του βλεμμα. Ειχε το δεξι του φρυδι ανασηκωμενο  ελαφρα ειρωνικο σαν να μου ελεγε 'κι εσυ αυτο δεν εκανες?'. Χαμογελασα.. Ακολουθησε ακριβως την δικη μου τακτικη αλλα αντιστροφα. Ξεκινησε να μου δινει υγρα φιλια στο λαιμο τρυπωντας το κορμι μου καθε φορα που με αγγιζε. Εγειρα το κεφαλι μου ελαχιστα προς τα πισω απολαμβανωντας καθε στιγμη μαζι του. Συνεχισε την ιδια διαδικασια στο στηθος και στις ρογες μου αργα και βασανιστικα.

Βαριες ανασες απελευθερωνονταν μεσα απο τα χειλη μου καθως προχωρουσε στο στομαχι και την κοιλια μου. Η ανατριχιλα που μου προκαλουσε ηταν απεριγραπτη. Εσπρωξε ελαφρια τα ποδια μου ουτως ωστε να μεγαλωσει το κενο μεταξυ τους. Μου εριξε ενα πονηρο βλεμμα με τα τεραστια καστανα του ματια πριν με ξαφνιασει αποτομα χωνοντας τη γλωσσα του μεσα μου.

Η απολαυση διαπερνουσε καθε νευρο του σωματος μου. Οι κτυποι της καρδιας μου αυξανονταν καθε δευτερολεπτο που περνουσε. Ενοιωθα τα μαλλια του να χαιδευουν τα ποδια μου και τα χερια μου εσπρωχναν το κεφαλι του ακομα πιο ψηλα. Οταν αποφασισε πως ηταν ωρα να βγει, ακριβως λιγο πριν το ανοιγμα του κολπου μου εκανε ενα παιχνιδιαρικο γλυψιμο. Αυτο ηταν! Νομισα πως εφτασα στον ουρανο και αντικρυσα τον Θεο.

Σαπουνισε και το υπολοιπο μπροστινο μερος του σωματος μου με ενα χαμογελο ως τα αυτια και ενα υφος ενδοξου νικητη ζωγραφισμενο στο προσωπο του που καταφερε να με αναστατωσει σε τοσο μεγαλο βαθμο. 

Bath time (greek)Where stories live. Discover now