Cleo pov.
E prima zi la şcoala Raymon. Părinții m-au transferat în această şcoală , pentru că aici joacă cea mai bună echipă de fotbal din lume. Eu sunt în clasa a 6-a "D". Sunt în clasă cu : Axel Blaze, Mark, Nathan, Nelly şi Celia. Profesoara m-a pus împreună cu Axel în bancă. La început nu prea îmi plăcea de el, dar după un timp, m-am îndrăgostit de el. Am aflat că el joacă în echipa de fotbal cu Mark şi Nathan. În a doua săptămână de şcoală am vrut şi eu să mă înscriu în echipa de fotbal. Mark, fiind căpitanul şi portarul echipei, a fost foarte încântat. Însă Nathan a fost împotrivă, deoarece sunt fată şi el crede că o fată nu poate juca fotbal. Mark si Axel au avut o idee: sa le arat tot ceea ce pot. Am mers pe stadion şi am jucat fotbal. Băieții au fost impresionați de cum am jucat fotbal. Până şi Nathan a fost plăcut surprins şi a fost de acord să intru în echipă. M-am bucurat extrem de mult să aud asta.
-----------------------------------------------
E seară. Ziua asta a fost cea mai tare! Am intrat in echipa de fotbal "Raymon" şi m-am îndrăgostit de Axel Blaze. Este super frumos! Dacă aş şti daca el mă iubeşte sau nu.....
-----------------------------------------------
Va urma.....Sper că v-a plăcut primul capitol! Curând va fi şi al doilea capitol ☺☺☺😊
CITEȘTI
Inazuma Eleven
FantasyCleo este o fată care s-a transferat la şcoala Raymon , unde se îndrăgostește de Axel Blaze, si intra in echipa de fotbal. Sper sa va placa ☺☺☺