Aku seorang gadis berumur 16 tahun hidup ku tidaklah semewah mane yg korang sangkakan. Aku anak tunggal tiada teman hanyelah kesepian yg akan menemaniku. Aku ni slalu cakap sensorang yela anak sorang adik yellek( bahasa india) tapi jgn la rase yang aku ni cam orang gile lak tak ok.
Ooh ye lupe name aku SARA RAIHANA .Kawan sejati aku namenye mira die sepupu aku. Aku ngan die sama2 membesar umur die pon sama cam aku. Tapi kalau nk bezakan perangai die ngan aku tak payah la macam setan perangai die yg boleh mengalahkan iblis. Tapi kalau aku tah lah susah nk ckp. Die slalu ejek aku pendek tau. Tau la die tu tinggi dari aku alaa beza 1cm je kot itupon die nk berkira.
Nk tau tak type laki aku yg hensem,baik,comel,ade abs,and the important is always romantic hahaha. Kat dunia ni banyak sangat maksiat asal aku toleh kiri ade yg pegang tangan,asal aku toleh kanan ade yg peluk2. Eiiii gelinye i. Sapa yg ade boyfriend jgn la kecam ye. Moto hidup i nk belajar rajin2 supaya i dapat menjadi seorang yg berjaya so my future dream is want to become fesyen designer yg terkemuka kat dunia ni kat kl .Mulai sekarang i nk fukos pada belajar ok.
Kawan di sekolah x ramai 3 orang termasuk aku iaitu ain and farina diorang je la yg setia ngan aku tau. Setiap hari raya keluarga aku slalu pegi rumah adik nenek aku . Di sana ramai orang datang. Aku slalu jumpe lelaki yg aku minat tapi malang nyer aku tak tau name nye sape. Tapi tidak sangka die kenal bapak aku siap salam tangan lak tu. Jadi aku nk wat keputusan nk salam ayah aku saja nk ambik kesempatan hehe.
Tapi malu la plak nk mintak salam so aku biarkan je la. Ade plak Nenek aku suruh aku ambik beg die kat kerusi tapi laki tu ade kat sane camne aku nk ambik nenek oi malu siot. Jadi mak aku yg ambikkan fuhh semangat. Time makan die asyik pandang aku jer taulah aku lawa. Aku plak kejap2 curi2 pandang die. Disebabkan aku tak tau name die aku gelarkan nye sebagai lelaki misteri.
(Ni story sara zaman kecik dulu nye ,bab seterusnye nnti pasal life die)
YOU ARE READING
SUAMIKU YANG LUAR BIASA
Romancemengisahkan tentang ........adela hehehe chezy sikit citer ni. Sambil bace tu vote la saya yer 😘 and in this story have no enemy so tak elok la bermusuh allah tak suke. Plaese i beg u all to read my story. I baru je buat and study about making this...