5

1.6K 77 10
                                    

Náš kurz se odehrával během školy, což hodně studentů ocenilo. Jako první kurz jsme ale měli sraz ve škole, pak se tam máme dopravovat sami.

V autobuse jsem si sedla spolu s Benem, který si na mé místo položil tašku.„Fajn, já si sednu jinam." řekla jsem mu. „Počkej, Chri.. Teda Lorelei já to dám pryč."
„To bych ti radila."
,,Spokojená?" zeptal se, když jsem si k němu sedla. Zamyslela jsem se nad jeho dotazem. Byla jsem spokojená?
„Ani ne, ale to je jedno. "odpověděla jsrm nakonec.
,, Vážně to nechceš řešit?" Koukla jsem se kde sedí Dean.
„Ne teď. "
,, Ok." a dal si znovu do uší sluchátka.
Udělala jsem to samé, jen jsem si o něj opřela hlavu. Kdyby nás takhle někdo viděl, určitě by jsi myslel že spolu chodíme. Přemýšlela jsem jak mu o té spolupráci říci.„Benedicte? "začala jsem. Počkala jsem až si sundá sluchátka.,, Hm?" odpověděl.,, Víš jak jsi mě fotil? Tak to bylo pro spolupráci. A fotky se moc líbili. Máme se dostavit během následujících dvou týdnů do Londýnské aby s námi projednali další věci a tak. Je to nezáživný to furt poslouchat, ale kvůli tobě tam půjdu také." vyklopila jsem to.,, Počkej.. Takže ty jsi vzala spolupráci? To je skvělá zpráva!" řekl trochu více nahlas.,, Pšššt. ",, No jo promiň, ale oni chtějí i mě? To ne. Určitě to byl překlep nebo tak něco. A ty jsi řekla, že jsi mě tam chtěla poslat samotného? Jako vážně?! " kývla jsem mu na to.,, Dobrá.. A o jaký informace by šlo?"
,, Studenti a studenko, vstáváme! Šup jdete do bazénu! " začala najednou ředitelka. Já jen zaslechla Bena jak proklel svou babičku. A já zas nesnášela dělení autobusů, naštěstí jsem se vždycky "omylem" dostala do klučičího. Museli jsme se rozdělit na holky a kluky, jelikož náš bazén měl vchod speciálně pro kluky a holky. Rychle jsem se ještě zaběhla ke klukům, abych řekla Benovi ať nic neříká Deanovi. 

Na pokladně jsme píply hodinky a odešly do šaten. Bylo to tu upravené a čisté. Podívala jsem se na číslo hodinek. Vyhledala jsem skřínku s číslem šedesát šest. Položila jsem tašku na zem a pípla hodinkami na skřínku a odložila si bundu a mikinu. Zůstala jsem tam stát jen v džínech a triku. Okolo mě se sešly dvě holčiny, které zrovna nemusím, nebo spíše ony mně. Neochotně jsem si svlékla triko a kalhoty. Stála jsem jen ve spodním prádle. Rozhlédla jsem se kolem. Nikdo se nedíval. Rozepnula jsem zapínání od podprsenky. V tu chvíli jsem cítila pohled všech slečen v místnosti. Ohlédla jsem se, ale nikdo se nedíval. Rychle jsem vytáhla vršek od plavek. Snažila jsem se obléci si ho rychle, ale vázání mašle na zádech není moje silná stránka. Po chvíli boje se mi povedlo udělat něco jako mašli. Se spodkem to bude horší. Znovu jsem prohlédla šatnu, abych zjistila, kolik slečen se ještě nepřevléklo. Zjistila jsem však, že jsou všechny oblečené v plavkách a vesele si povídají se svou kámoškou. Spěšně jsem sundala spodní prádlo. Zas se dostavil pocit, že mě všichni vidí a pozorují mě. Nasadila jsem si spodek od plavek a omotala se ručníkem. Oblečení jsem hodila do skřínky a zavřela ji. Znovu jsem se podívala po šatně. Sakra tahle holka má skvělou postavu. Chris, na co to myslíš? Přestaň. Všimla jsem si Nory, mé jediné kamarádky.,,Ahoj." řekla jsem. ,,Jéé čau Lorelei!Jsem si tě ani nevšimla v autobuse." řekla Nora. ,,Ani jsi nemohla, byla jsem s Benem." odpověděla jsem ji. ,,Jo tak. Vy spolu.." ,,Ne, ne a ještě jednou ne." a začala jsem se smát. ,,Už jsem se lekla." ,,Vždyť má holku." Na tohle mi již odpovědět nestihla, jelikož jsme šly všichni povinně do sprch.
Ručník jsem pověsila přes tašku a neochotně jsem pustila sprchu. Opět jsem se koukla na postavy mých spolužaček. Některé byly opravdu dokonalé. Chris! Mokré vlasy zaujaly pozici drdol. 

Jediné co bazén neměl oddělené tak byl bazén, i když podle mne kdyby měl více peněz tak to rozdělí také. Sešla jsem schody k bazénu. Kluci již čekali v řadě. Vyhledala jsem Bena a Deana. Dobrý, Ben byl na opačné straně od Deana. Stoupla jsem si naprotější stranu bazénu. Počkala na zbytek holek. Poté bylo rozřazení do týmů. Samozřejmě mohli do bazénu jen kluci a holky museli čekat. Schválně jak dlouho jim to  vydrží. Schytávala jsem, pro mě nepříjemné, pohledy od Deana, který se radoval, že mě vidí v plavkách. Si příště vezmu jednodílný, kvůli tobě. Za moment jsme šly do bazénu my. Plavčík trval na alespoň sedmi bazénech. Někdo odpadl již po čtvrtém. Já si spokojeně plavala už šestý bazén. Spolu se mnou plavaly ještě dvě slečny. Měly na sobě dvoudílné plavky, které zakrývaly spíš méně než více, co by jste čekaly od klasických basic bitch.  Dala jsem sedmý bazén bez přestávky a plavčík byl mým výkonem překvapen. Upřímně já též.  Zbytek dnešního kurzu nás učili styly. Ke konci však vzdali nějaké dělení a pustili nás do bazénu zároveň. Okamžitě jsem se ocitla v objetí Bena. Hned mi začal povídat o Deanovi. Já mu zas řekla co se mezi námi stalo. Na to mi odpověděl, že je to blb. Když se odemne na chvilku oddálil tak se objevil Dean. ,,Ahoj, máš hrozně dokonalou postavu." ,,Ahoj Deane, já vim." ,,Žádný dík?" ,,Ne? Nevim proč bych ti měla děkovat. Jasně možná to měla být lichotka, ale tohle na mě nepůsobí." ,,A co na tebe jak říkáš působí?" ,,Nevidím důvod ti to sdělovat." ,,Ty jsi docela drzá víš to?" Nekecej ,,Vim to." ,, A víš že se mi to na tobě líbí?" ,,Myslím, že tohle jsem vědět nepotřebovala." 
,,Děťátka moje, jede se domu!" řekla ředitelka. Vylezla jsem z bazénu a byla jsem vděčná za to, že už se s ním nemusím dále bavit. V šatně to však nebylo tak optimistické. Oči furt prohlížely postavy mých spolužaček. Já se snažila rychle převléct. Teď to bylo trochu lepší jelikož jsem měla ručník na sobě, ale stále mě neopustil pocit, že mě všichni vidí. 

V autobuse jsem seděla tentokrát u okýnka já. Oba jsme měli sluchátka. Přemýšlela jsem jaké písničky si vyberu k maturitě. Mám již několik favoritů, ale ještě se rozmýšlím nad tím, kterou budu zpívat. Nad čím přemýšlel Ben jsem neměla ani tušení. Možná si říkal, že již konečně uvidí přítelkyni, nebo o té spolupráci.

Doma se pro změnu nikdo neptal co plavání, zřejmě se domnívali, že je vše v pohodě. Kéž by.

Myslíš si, že víš víc? Kde žijí příběhy. Začni objevovat