9.

525 33 0
                                    

Dan je poceo sa toplim zracima sunca koji su probudili decka roze kose. Lagano je otvorio oci i pogledao pored sebe, ali zatekao je prazanu stranu kreveta,  odmah se digao u sedeci polozaj i pogledao okolo, bilo je tiho, srce mu je stalo. Jin je kao i Namjoon imao lose iskustvo sa ljubavi, ovo mu je bio poznat scenario. Ustao je,  obukao se i odlucio da ne prenagljuje, izasao je iz sobe i pogledao po stanu, prvo kupatilo, onda kihinja.  Nista... prazno , nakon toga je usao u dnevnu sobu koja je pogodili ste bila prazna, Jin se osvrnuo i video malo odskrinuta vrata terase, laknulo mu je kad je video decka plave kose u crnoj majci koji pusi cigaretu na terasi.  Izasao je i stao pored njega sa blagim osmehom na licu.  Namjoon ga je pogledao i nasmesio se.

Namjoon: ooo pa ko nam se to probudio ? jel uspavana lepotica lepo spavala?

Jin: pff *lagano ga udari* cuti!  *zakikotao se malo*

Namjoon: haha ^^ sad  ozbiljno kako si spavao?

Jin: lepo,  ti?

Namjoon: takodje,  mm hteo sam da ti spremim dorucak.. ali nisam hteo da se hladi jer nisam znao kad ces ustati...

Jin:  ili si se plasio da ces zapaliti kuhinju?

Namjoon: i to XD

Jin: znao sam..

Namjoon: *baci pikavac i pridje Jinu malo blize* mm roze ti stvarno lepo stoji~ *zagrlio ga je oko struka* sad licis na pravu princezu~

Jin: *polako je stavio ruke iza Namjoonovog  vrata i ukrstio prste* haha samo me zezaj... ko ce da ti kuva kad se naljutim?

Namjoon: haha  neces valjda??

Jin: mozda hocu

Namjoon: ali ako se naljutis ko ce da te mazi i pazi nocu?  Znas imaju razna cudovista koji zele ovako slatku princezu poput tebe~

Jin: jedino cudoviste koje ce da me pojede si ti ^^

Namjoon: aaa ja imam pravo to da radimmmm

Jin: a jel otkud ti pravo?

Namjoon: *zacutao je na sekund* ........sam sam ga sebi dao

Jin: pfff hahaha  ok ok  hahaha *popne se malo na prste zato sto je malo nizi od Namjoona i poljubi ga*

Namjoon:*uzvrati poljubac*

Nakon par minuta poljubac im je prekinut od strane zene sa terase pored koja je vrisnula, kada su se okrenuli videli su zenu koja je zatvorila oci svom detetu. Zena je naterala dete da udje u kucu i okrenula se prema Namjoonu i Jinu.

Xx: Sram vas bilo!  *usla je unutra i zatvorila vrata*

Namjoon i Jin, malo zbunjeni, gledali su u cudu.  Nakon par sekundi su se samo pogledali i krenuli da se cepaju od smeha.

Namjoon: boze kako su ljudi glupi.

Jin: daa hahaha, ali bas me briga sta ko misli sve dok sam pored tebe…

Namjoon: aaaa citas mi misliiii! 

Jin:*samo se nasmesio i spustio nezan i kratak poljubac na Namjoonove usne* a sad,  da napravim dorucak?

Namjoon: mozeee!  ^^

Nakon dorucka Namjoon je sedeo u dnevnoj sobi, a Jin je doneo jednu knjigu i stavio je ispred Namjoona.

Jin:..da li bi ti smetalo da procitas ovo?

Namjoon: dobro?  umm sta je to? *uzeo je knjigu u ruke*

Jin: paa.. pisao sam knjigu vec par godina... zavrsio sam je i ne znam da li da je predam na konkurs, i da se stampa....pa mi treba necije misljenje......

Namjoon: *otvorio je knjigu* vazi *poceo je sa citanjem*

Jin: hvala ti punooo!!

Tog popodneva dok je Jin spremao rucak Namjoon je usao u kuhinju sa sveskom i Jinovom knjigom. Namjoon je spustio svesku i knjigu na sto i zagrlio Jina.

Namjoon: knjiga je odlicna, ali ima malo gresaka.. i neke recenice su nejasne...izvukao sam ih u jednu svesku.

Jin:*pogleda ga u cudu* sve to za samo 4 sata?

Namjoon: ti to sumnjas u mene??

Jin: ne ne samo to je wow..

Namjoon: hahaha XD

Nakon rucka Jin je ispravljao sve sto je Namjoon ispravio. To se razvuklo do sedam uvece. Bio je premoren i cim je legao u krevet zaspao je. Sledeceg jutra probudio se rano , spremio dorucak za Namjoona i otisao na posao, nakon posla je dao knjigu na konkurs. Proslo je par dana dok ga nisu pozvali da dodje do biblioteke, kada je dosao nije mogao da veruje, tano je bila prva kopija njegove knjige, bio je presrecan,  odmah je pozvao Namjoona.

Namjoon: *javlja se na fon* Jinnie? sta je bilo?

Jin:*sav srecan* USPEO SAM!! PRIHVATILI SU MOJU KNJIGU!!!!!!!! SPREMI SE CASTIM!!!!!!!!

Namjoon: hahaha odlicno!!! dobro bicu spreman!!

Namjoon je cekao ispred zgrade kada je cuo zenski glas koji ga doziva.

Xx: NAMJOON!!!!

Prepoznao ju je,njegov osmeh je nestao sa lica.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

KRAJ JOS JEDNOG DELAAAAA AAAA BRAVO JINEE XD NEGOOO sad je vreme da se nesto sjebe,vidimo se u sledecem deluuu~~~~

Our happy end (Namjin ff~)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora