1 глава

1.7K 20 7
                                    

Чорноволоса дівчина ,сиділа коло кабінету жіночої консультації. Чекаючи , коли аналізи принесуть, її серце розвивалося від переживання.Таких дівчат сиділо дуже багато, но вони очікували дитини, а Шайорі не знала як сказати це своєму хлопцеві.Він не любить дітей, і вона не могла знайти слова які би вона сказала йому.Но цього треба сказати, він же тато.

З кабінету вийшла, жінка років 35.З посмішкою вона звернулася до Шайорі.

-Ви Шайорі Такахасі?

-Так.

-Проходіть.

/В кабінеті/

-В вас є чоловік?

-Ні ми тільки живимо разом а що?

-Тоді обрадуйте татуся ви вагітні.На третьому тижні.

В Шайорі в очах потемніло, вона не розуміла що відбувається.

-З вами все добре?

-Так, просто ми не планували.-З посмішкою вона почала гладити живіт.-Но я думаю,він тоже буде не проти.

-Скажу я чесно,я сама в третій раз раз вагіта.-І вона встала із стола, і уже видко животик, десь 5 місяць.

-І вам не страшно?

-Ні, на цьому чоловік настояв,в нас уже є два хлопчики, і тепер ми запланували дівчинку.-Вона сіла напроти Шайорі, і взяла її за руку.-Не переживай все буде добре, я сама боялася казати вперше, своєму чоловіку, но бачишь все добре, і в тебе все буде добре.

На душі в Шайорі,стало легче.

Через декілька годин розмови, вони помінялися номерами.В кабінеті був чутний сміх, за коротких час вони подружилися.

-Позвонишь, вечором роскажишь

як твій?

-Добре, а ти роскажишь , що там мені чекати в вагітності.

-Ок.


/В магазині/

"Ммм...що би купити, пити мені не можна тому я візьму сок,Ясуши багато чого не любить, но коли готую я йому подобається."

Купивши продукти Шайорі, не спіша почала йти.Так як не могла йти скоро,з двума пакетами повними продуктів.Та ще ця набридлива тошнота, яка не давала їй спокою.Не ївши стільки часу нормально Шайорі, уже привикла до цього.І тошнота від всього привично, но деколи це достовляло деякі незручності. Напрклад, йдешь по магазину і, чуєшь що не приємний, тобі запах тобі неприємний, і тобі тошнить.Уже весь цей час всі продавці знають Шайорі, і при такой ситуації, її ведуть в службовий туалет.

Ще один шансWhere stories live. Discover now