text 226

667 47 5
                                    


Vilde: Cała sytuacja związana z Evą jest moją winą. Eva o wszystkim wie i ty też musisz. Kari, z którą miałeś jakąś relację w wojsku jest moją kuzynką. Strasznie dużo mówiła o jakimś chłopaku z wojska i z opisu przypominał mi ciebie. Dopiero gdy Kari pokazała mi twoje zdjęcie, miałam pewność. Kari ciągle o tobie mówiła w czasie teraźniejszym i dodałam dwa do dwóch. Zorientowałam się, że musisz zdradzać Evę ale nie wiem, nie chciałam jej tego mówić, bo bałam się, że sobie coś zrobi. To wszystko sprawiło, że cię znienawidziłam i byłam skłonna zrobić wszystko, byś zostawił Evę w spokoju. Kari powiedziała mi o tym, że twój tata kazał dać jej ci spokój i wtedy się wkurzyłam, bo nawet twój tata krył twoją "zdradę". Wtedy Kari wpadła w rozpacz bo ona tylko chciała z tobą być. A ja ją rozumiałam, bo sama kiedyś chciałam być z Williamem. Dlatego razem wpadłyśmy na pomysł ze zdjęciami. Kari dostała je od jakiegoś waszego kumpla z wojska i postanowiła ich użyć. Kupiłam inny numer i z niego wysyłałam Evie zdjęcia i złośliwe wiadomości. Sęk w tym, że wczoraj wysłałam je z mojego numeru a nie tego drugiego. I Eva najprawdopodobniej pomyślała, że spaliśmy ze sobą. Dlatego dzisiaj wszystko jej wyjaśniłam.

użytkownik został zablokowany

CHRISTOFFER | 7 SEZON SKAM PART II |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz