kezban kuaförde

311 9 12
                                    

Güne yüzüme vuran  güneşlen  uyandım .

 

Foto çekmek için yüzüme vuran ışık dalgalarıyla kezbanlığımı öne çıkardım..

instekrama 'Gunaydın bebaqlarıwwww' yazip paylaştıktan sonra bugun "uluslararası kezbanlar kuafer günü" oldugu aklıma geldi.

Kahvaltı hazırlamaya üsendiğim için kürkümü giyip dışarı çıktıw.

Mamut amcamdan (poçacı) iki tane sade poğça alıp  kimse görmeden  2 ısırıkta bitirip kezban geğirişimi yaptim ve peçeteyi kıç cebime koydum ..

Kuaför Nalan ablaya gittiw.  kıvırtarak merdivenleri bir kezban edasıyla çıktıw. 'hoşgöldön  kezbanların kezosu" dedi ve kürkümü aldi...

ahh bu karının bana hitap şekli  hosuma gidioor..

koltua oturduktan sonra 'bıyıqlarını sarıya boyayak mı' dedi.

"hayııııeeeerrr simsiyah olsunlar sarı dikkat çeker"  dediw.

Bıyıklarımı boyadiktan sonra kolumdaki kılları taradı ve minik düzlestiriciylen şeqil verdi..

kaşlarımın  şakaklarıma doğru olan qısmını boru maşasıyla kıvırdı .

mekyejimi neqadar qendim yaparim dediysemde ,  kendi yaptı ve bok rengi rujla makyejimi bitirdi .

Bacak kıllarıma balyaj yaptırmıstım , Tekrar siyaha boyatıp arasına  mavi attırdım ..

Benimi belirginleştirdikten sonra Tırnaklarıma beyaz oje sürdürüp  üstüne minik  bıyıkçıklar çizdirdim ..

Saçımın bi qısmını yeşile boyattıqtan , arkayı kalın maşa , önünü  geriye  doğru  boru  yaptırdıktan ,  kurbağa yeşili sim döktürdükten sonra üstümü giymeye qittim...

Sırtımdaki hint kınasından olan kocaman bıyık dövmesini göstermek adına yanımda getirdiğim sırtı açık tişirtı , leopar desen taytımı ve yılan derisinden ayakkaplarımı giydikten sonra  telefonla büyük aynadan  Saçımı tutup  dudağımı büzüp kaşlarımı çatıp fotoyu çekindim ve instekrama '"ulusal kezbanlar kueför günü hatırası asqitotoşlarıww  #Kezban""  yazip 131 takipçime üflediw~

Kezbanlık~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin