Kapak Sözler eguzelsozler.com/kapak-sozler/

90 1 1
                                    

Adamlığını mikroskop ile dahi göremeyeceğimiz kişiler gelip burada ahkam kesmesin.

Sen piyonsun bende şah,ben seni kaybedersem 4 puan gider ama sen beni kaybedersen oyun biter.

Beyinlerimiz savaşsın isterdim, Ama görüyorum ki silahsızsınız bayım!

Çamaşır makinesi çamaşırları sıkarken senin kadar hızlı dönmüyor!

Değer miydi diye aklıma geldi geçenlerde. Teğet bile geçmez dedim kendi kendime.

Senin gibiler su ihtiyacını ancak tükürdüğünü yalayarak karşılıyor. Ne yaparsın işte...

Diyelim ki her şey yoluna girdi. Sence ben o yolu aynı hevesle yürür müyüm?

Reklamı kapatmak için tıklayınız." yazan yere tıklayınca açılan reklam gibisin. Ayrı bi yavşaksın....

Künefeye benziyorsun dışın tatlı fakat için kaşar.

Aklımdan çıkarsın ama tostumdan asla.

Matematiği kötüydü ama çıkarlarını hesaplamada çok iyiydi.

Göz göre göre atladık, düştük sandınız.

Senin zirven benim zeminim!

Bir sebeple sever, daha iyi bir sebeple sileriz.

Hepiniz hızlısınız ama sadece yokuş aşağı!

Dün yanımda olmayanın yarınım da yeri yok

Yanımda bir kişilik yer var da sen de o kişilik var mı? Tartışılır!

Bu saatten sonra ben başkası için şiir yazarım, sen kendineymiş gibi okursun!

Hıyar gibi erkeklerle, turşu kurar gibi hayaller kurulmaz. Adam olan ise, yarı yolda bırakılmaz.

Kilo aldırmıyor diye kul hakkı yemeyin.

Beni dışardan yargılayanlara söyleyecek sözüm yok; Zaten dışarıda kalmaları onlara yetiyor

Dünyanın en yüksek tahtına da çıksan, yine aynı göt ile oturacaksın..

Kapak resmini severek aldığım kitap gibi çıktın sende; dışı güzel içi boş...

Her kahpeliği sindiremez gönlüm. Yiğittir! Vurmayı bilmez, kırmayı bilmez. Kahpeliklere gelmez. Ama kahpelik yapanı da, hiçbir şekilde affetmez!

Beş paralık yüreklerde yaşatmadık biz sevgiyi. Paha biçilemez kılıflarda sakladık en değerlilerimizi. Sen bunu ister anla, istersen anlama. Kapıyı suratına çarpacak bir kansız çıkacak karşına.

Senin kaprislerini çekeceğime zikir çekerim en azından çektikçe sevap haneme işlerim.

Sana açtığım kapılarda giriş herkese serbest olsa bir ordu kadar insan doldururdu yüreğimin boş sokaklarını...

Kavga edecek kadar yüreğin yoksa yalan söyleyecek kadar aciz olmayacaksın...

Sevmeye yetmediyse yüreğin seven yüreği ihanetle kirletmeye cüret edemezsin. Cüret eden yüreği yerinden sökerler. Soğuk intikamı da sana böyle böyle öğretirler.

Taşa anlatsam taş dile gelir anlardı benim sana yıllardır anlatmaya çalıştığım bu düzeni...

Bazı insanlar doğrularınızı anlatmaya değmez. Kendi akıllarınca bilgedirler ancak kendilerini bilge zannedecek kadar cahil olduklarını ancak bilge olduklarından fark ederler.

Sen benim kapımda yatsan ne olur şimdi, ben gördüğümde görmedin, benim görünmezler listeme top 10 listesinin ilk sırasından girişe layık oldun şimdi tebrikler.

Kaynak: http://www.eguzelsozler.com/kapak-sozler/

Kapak SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin