1. Bevezetés

31 0 0
                                    

Vannak nagyon fontos dolgok, amiket jobb előbb-utóbb belátni. A fejedben zajló dolgok, mint például a stressz, a depresszió, az önbizalomhiány és még sok más társuk, fejben legyőzhető. Valamint ide tartoznak az olyan dolgok is, mint a tény, hogy nincsen hatékony nap a megfelelő alvás, a megfelelő étkezés és a megfelelő testmozgás, valamint hozzáállás nélkül. Ez nem csak a hatékonyságunkra van hatással, de sokszor a gondolatainkra, a kedélyállapotunkra, valamint súlyosabb esetben az egészségünkre is. 

Fontos tudnotok, mielőtt belekezdek a könyvbe, hogy sok tanács van, ami egy-két embernek nem fog tetszeni. Ez érthető. Van akinek valamit megcsinálni, betartani, vezetni kényelmetlen feladat, de idővel, ha szükséges az ő életében egyáltalán, akkor talán megpróbálja. Itt nem hirtelen eredményeket kell várni, azonban hosszútávon igenis kifizetődő.

Beszélnék egy kicsit magamról, hogy tudjatok rólam valamit és ne csak a semmibe beszéljen nektek egy ismeretlen srác.
Én jelen pillanatban 17 éves vagyok, de mindig is nagyon érdekelt a pszichológia, az önismeret, a hatékonyságnövelés, ezek mellet természetesen az egészséges életmód minden formája (nem vagyok vega).
Nagyon sokat olvasok, lassan már egy éve foglalkozom ezekkel a könyvekkel, amik úgy érzem nagyon jó hatással voltak rám. A tanulmányi eredményeim sokkal jobbak lettek, mint valaha, de ez nem minden. Annak ellenére, hogy jobbak lettek, sokkal kevesebb időt kell töltenem a tanulással. Az én szempontom szerint az oktatásrendszerünk egy káosz. Megadják a diáknak, mit kell tanulni, de azt nem, hogy hogyan. Szokták mondani, hogy nem elég megtanulni tanulni, meg kell tanulni szeretni tanulni. Furán hangzik ugye? Hát ki az, akinek nincs jobb dolga, mint tanulni? A válasz egyszerű. Azok az emberek, akik arra vágynak, hogy sok témába betudjanak kapcsolódni és megértsék a dolgok hátterét, valamint az, hogy céljuk bővíteni a tudástárukat. Nem beszélve arról, hogy pont ezek a könyvek, mint a hatékonyságnövelő könyvek, akár időt is segítenek megtakarítani.

Még rólam annyit, hogy én másfél éve kezdtem el a súlyzós edzést és imádom. Tetszik benne, hogy próbára tesz. Ez nem az a sport, ahol megcsinálom az edzést és vége a történetnek. Ez az a sport, ahol figyelni kell arra, hogy mit eszek, mennyit, miért. Figyelnem kell arra, mennyit alszok, milyen módon, ugyanis az alvásnak is megvan a maga módszere, ami sokkal pihentetőbb, mint gondolnánk.
Többször fogjátok hallani az egyik legfontosabb alapszabályt, ami méghozzá az, hogy tegyél a célodért. Hoppá, lehet máris problémába ütköztél? Van célod? Most nem arra gondolok, hogy a matekdogád ötös legyen holnap. Van egy célod? Egy olyan célod, amiért tudod, hogy sokat kell még tenned, de a világ összes pénzét megérné neked. Kiköltözni Amerikába? Azt akarod, hogy büszke legyen rád a családod? Megakarsz tanulni a világ összes nyelvén? Te akarsz a falu bikája lenni? Beakarsz jutni az ország legjobb egyetemére? Te akarsz lenni a Mr.Olimpia? Sikeres vállalkozó akarsz lenni? Elnézést kérek, a következendő nyers kifejezésért. Ha nincsen célod, mit csinálsz? Az, hogy elértél egyet, gyönyörű dolog, de még nincs vége. Kell egy következő, de még azután is kell egy. De tedd fel magadnak a kérdést, ha nincsen célod. Mit csinálok? A válasz magától értetődő. Pocsékolod az idődet, de ez a te döntésed.
Az én céljaim egyszerűek, mégsem a legkönnyebbek. Én szeretnék testépítő versenyeken részt venni. Szeretnék súlyemelő versenyeken részt venni. Szeretnék egy nagyon jó saját vállalkozást, de nem külföldön, hanem itt Magyarországon. Szeretném elvégezni a műszaki menedzser szakot az egyetemen. Szeretném visszaadni a szüleimnek azt a sok támogatást, amit adtak nekem. Ezek az én céljaim. Szerencsére, a szüleim és a barátnőm nagyon sokat segítenek abban, hogy minél könnyebben menjen.
Sajnos, nem tudom ígérni, hogy ez egy olyan könyv lesz, aminek mindennap láthatod az új részeit itt Wattpadon, de ígérem próbálkozok. Nagyon sok időbe telik nekem kigyűjteni egy anyagot, több könyvből. Megpróbálom a legérthetőbb módon megfogalmazni. A könyvnél a hozzászólás szekcióban nyugodtan tegyetek fel kérdéseket, és ha módomban áll, akkor szívesen válaszolok rá.

Így fejlesztheted magad!Where stories live. Discover now