14. Soru İşaretleri

39 12 13
                                    

Gözlerimi bir kızda bir Uzay'da gezindirmeye başladım. Merak içimi sarıp sarmalamıştı adeta. Uzay'ın yanında duran kızıl saçlı kızı göz ucumla süzerken Uzay arkasını dönüp, evden içeriye girmişti.
Dudaklarımı ıslatıp, kıza bakmaya devam ederken o da hızlı adımlarla orayı terketmişti.
Birbirleriyle ne konuştuklarını maalesef duyamamıştım.
Çatık olan kaşlarımı gevşetirken, eve doğru yürümeye başladım. Beni ne ilgilendiriyordu ki?

Elimi yünlü montumun cebinden çıkarıp, içeri adımlarken, merdivenleri de aynı hızla çıkmıştım. Bir an önce eve gidip, dinlenmek istiyordum.
Kapının önüne geldiğimde, arkamdan da kapının açılma sesi gelmişti. Parmaklarım montumun cebindeki anahtarı usulca kavrarken, arkaya doğru baktım.

Kapının pervazına yüklenmiş ve beni odağına almıştı. Üzerindeki siyah örgülü kazak onun için dikilmiş gibiydi sanki. Saçları hiç olmadığı kadar dağınık olmasına karşın, bu onda kötü durmuyordu. Kapkara gözleri beni delici bir şekilde süzerken yaslandığı yerden ayrıldı.
Bedenimi Uzay'a karşı döndürürken, onu bu kadar incelememe anlam verememiştim. Sahi ben ne ara bu kadar dikkatli olmuştum ki?

"İçeri gel." diyerek bana yol verdiğinde kaşlarımı yukarıya doğru kaldırdım. Haddini aşmaya çalışıyorsa eğer, bunu layıkıyla yerine getiriyordu.

"Niye o kızı davet etmiyorsun içeri?"

Söylediğim şeylere hakim olamamam ile birlikte dudaklarımı birbirine bastırdım. Ben az önce ne saçmalamıştım öyle? Ayrıca onun özel hayatı neden ilgilendiriyordu beni? Ona hesap sormam gerçekten çok manasızdı.

GÖLGENİN IŞIĞI (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin