လမင္​းခ်စ္​​ေသာ ​ေနမင္​းသခင္​(8)

2K 167 1
                                    


Zawgyi....

"ပစၥည္​း​ေတြ အကုန္​လံုးကို ..​ေသခ်ာစစ္​​ေနာ္​..
...ၿမိဳ႕​ေတာ္​ကို ​ေနမဝင္​ ခင္​ျမန္​ျမန္​ သြားရမွာ..
.မင္​းသမီး​ေလ ကို ပင္​ပန္​း​ေစလို႔ မျဖစ္​ဘူး.."

အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး ရဲ႕ အမွာစကား​ေၾကာင္​့ အထုတ္​အပိုး​ေတြကို...လွည္​း​ေပၚခပ္​သြက္​သြက္​ တင္​​ေနၾကတဲ့ နန္​းတြင္​းအမႈ့​ေတာ္​ထမ္​း​ေတြ.....အားလံုးက မ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းၾက..တစ္​ခ်ိဳ႕ဆိုရင္​ ..ပစၥည္​း ​ေတြ ..သယ္​ရင္​းမ်က္​ရည္​​ေတြ ပါ က်​ေန​ေတာ့သည္​...

ဒီ​ေန႔ မင္​းသမီး​ေလးနန္​း​ေတာ္​က​ေန ထြက္​သြား ရ​ေတာ့မယ္​့​ေန႔....အုန္​႔ဆိုင္​း​ေန​ေသာ​ေကာင္​းကင္​သည္​လည္​း တစ္​စံုတစ္​ခု ကို အလိုမက်သည္​့ႏွယ္​....ယ​ေန႔ ​ေရာက္​မွ ထူးဆန္​းစြာ ​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေန​ေသာ ​ေက်ငွက္​တို႔၏ ...​ေတးသံခ်ိဳခ်ိဳ..........

အ​ေဆာင္တံခါးျပတင္​​ေပါက္​ က​ေန ပတ္​ဝန္​းက်င္​ကို ၾကည္​့ရင္​းမ်က္​ရည္​​ေတြ က်​ေန​ေသာ သူမ....ခြဲခြာ ရမွာကို သိထား​ေပမယ့္​့ ...တကယ္​ၾကံဳ​ေတြ႔လာ​ေသာအခါ...သူမ ႏွလံုးသားက လက္​မခံႏိုင္​ပါ...သူမရဲ႕ ကမာၻကို..
..ကိုယ္​တိုင္​စြန္​႔ခြာ သြားရ​ေတာ့မယ္​့အျဖစ္​ မို႔..
ပိုၿပီး...ဝမ္​းနည္​း​ေနမိတယ္​....

မိန္​းက​ေလး တစ္​​ေယာက္​အျဖစ္​နဲ႔ ​ေမြးဖြားလာ​ေသာ.....သူမအတြက္​...တိုင္​းသူျပည္​သား​ေတြကို....တစ္​ဖက္​တစ္​လမ္​းက​ေန...​ေစာင္​့​ေရွာက္​ ​ေပးရမွာမို႔...ခြဲခြာရတာဝမ္​းနည္​းမိ​ေပမယ္​့...သူမ မွာ ရင္​ဆိုင္​ဖို႔အတြက္​....ခြန္​အားအျပည့္​့ရိွပါတယ္​.....ဒါ​ေပမယ္​့ တစ္​ခုကိုပဲ သူ မစိတ္​ပူတယ္​....ခမည္​း​ေတာ္​...သူမ သိပ္​ခ်စ္​တဲ့.. ခမည္​း​ေတာ္​..အဆင္​​ေျပပါ့မလား

"မင္​းသမီး​ေလး!! ကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳးမ...ဝင္​လာလို႔
ရတယ္​မဟုတ္​လားဘုရား...."

အခန္​းတံခါးကို အသာ..​ေခါက္​ကာ..​ေျပာလာ​ေသာ..ယြီးဖန္​....အထိန္​း​ေတာ္​​ေၾကာင္​့ သူမ
မ်က္​ရည္​​ေတြကို အသာ သုတ္​ပစ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​....

" ဝင္​ခဲ့ပါ....ယြီးဖန္​.. .တံခါးက ဖြင္​့ထားပါတယ္​..."

အ႐ွင္​မ!!....အီးဟီး.. ...!!

အနားကို ​ေရာက္​လာၿပီး...ဖက္​ကာ ငိုလာ​ေသာ သူမ​ေၾကာင္​့ baekhee တစ္​ကိုယ္​လံုး​ေတာင္​့​ေတာင္​့က​ေလး ျဖစ္​သြား​ေတာ့သည္​...

"ယြီးဖန္​.. ဘာျဖစ္​လို႔လဲဟင္​...Baekhee. ကို​ေျပာ​ေလ..."

​ေရာက္​လာကတည္​းက ဘာမွမ​ေျပာပဲ ငိုသာ ငို​ေန​ေသာ ..သူမကို..ထိုင္​ခံုမွာ ထိုင္​​ေစလိုက္​သည္​....

"ယြီးယြီး....လာ..သခင္​မနဲ႔ စကား​ေျပာၾကရ​ေအာင္​..ငိုမ​ေနနဲ႔ ​ေတာ့​ေနာ္​..."

"မွန္​..အင္​့..မွန္​ပါ့..ဘုရား"

လက္​ဖက္​ရည္​ ၾကမ္​းတစ္​ပန္​းကန္​ကို ..သူမအ​ေ႐ွ႕...ခ်​ေပးလိုက္​​ေတာ့...မ်က္​ရည္​​ေတြနဲ႔ ​ေတြ​ေတြ​ေလး ၾကည္​့လာတဲ့ ယြီးဖန္​...

လမင်​းချစ်​ ​သော​နေမင်​းသခင်​(chanbaek:)(Z & G)completedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora