MÁ MĚ RÁD ?

1.9K 80 1
                                    

Štěpánovi oči trochu posmutněli a sklonil hlavu dolu, pak ji ale zase narovnal a řekl : tak tě aspoň svezeme domů ...

***Štěpán***
Řekla že nechce knám a ani na přespavačku. Asi jsem ji začal mít rád protože mi to bylo trochu líto, sklopil jsem hlavu a přemýšlel jsem. A cokdyby jsme tě hodili aspoň domů ? Její krášne tmavě hnědé oči se na mě podívali a řekla : opravdu ? Jasně vpohodě. Tvář se jí rozjasnila a padla mi kolem krku a zašeptala DĚKUJU i u Radka to udělala a letěla do dámských šaten. My s Radkem jsme šli o kousek vedle vzali si mykiny a šli čekat na Niky. To jsme ale nemuseli protože ona čekala na nás, byla celkem rychlá.

***Niky***

Šla jsem se rychle obléknout, odemkla jsem skříňku, vyndala jsem tašku, hodila jsem na sebe mykinu a šla před šatny kluků. Zrovna vycházeli a já tam stála skoro v pozoru. Můžeme ? zeptala jsem se a oba dva naráz mi odpověděli můžeme, koukli se na sebe a pak jsme se všichni tři začali smát.
vyšli jsme před fit centrum a skoro noční obloha na které bylo par hvězd vypadala úžasně, vydechla jsem a od pusy se mi rozplynul malý bílý obláček páry.
Nasedli jsme do auta, já navigovala,Štěpa řídil a Radek se hystericky smál vlastně jsme se tam smáli všichni. Byly jsme už u domu já si vzala pití,boty a tašku vystoupila jsem a než jsem zavřela tak jsem jim poděkovala a rozloučila jsem se snima.
***Radek***
Štěpáne že se tobě líbí Niky ?
***Štepán***
Chvíli jsem přemýšlel co mu mám říct ale nakonec jsem řekl : jo je strašně hezká a je strašně fajn.
Přijeli jsme domů a já se doplazil až na horu do mého pokoje, lehl jsem si na postel a přemýšlel jsem o ní.... byl jsem do ní zamilovaný byla nádherná a byla tak strašně fajn. Kluci by ji mohly mít rádi a taky ji věřit ze nás neprozradí.

PÁTEK-23:50

***Niky***
Oh čekala jsem na sobotu už jen 10 min.
Bylo 59 a já čekala ma poslední vteřinu, jak myle se to změnilo na 0:00 tak jsem malinko rozhodila rukama a řekla jsem si sama pro sebe už dneska !!!
SOBATA
Klasický ráno snídaně, příprava, úklid a procházka. Zase jsem se vrátila tak akorát na oběd. Po obědě jsem šla do ložnice a tam se koukal na insta... byla tam baxova fotka jak je ve fitku. Bylo už asi 14:28 tak jsem se pomalu začala oblékat a dala jsem si lehký make-up.
Jela jsem zase busem a přijela do parku, sedla jsm si na lavičku a v uších jsem měla sluchátka. Strašně jsem se lekla když mi někdo zaklryl zezadu oči. Byl to Štěpa, ahoj řekla jsem a obejmula ho, ahoj řekl nazpátek a přitáhl si mě mírně k sobě. Dal mi deštník a já si ho hned dala do vaku, jak mile jsem si zase vak dala na zadá tak řekl : je tady kousek odsud má oblíbená kavárna tak by jsme tam mohly zajít ne ? To zní dobře ale žádné placení za mě ... Dobře odpověděl a šli jsme. Když jsme dorazily tak jsme si vybrali místo, sundavala jsem si kabát a Štěpa mi ho vzal a dal na věšák, zašeptala jsem děkuji a asi jsem se začervenala. Sednul si ke mě a pak jsme řešily takoví ty normální otázky jako co mám ráda, jaký barvy, a dostali jsme se ke kávě ... oba jsme kávu milovali tak jsme se začaly bavit o kávě eště

50 shades of Baxtrix Kde žijí příběhy. Začni objevovat