Mangle okul dışı direk eve geçti. Şu an da aklını bu olaya takamazdı, çünkü ablası eve gelmişti ve onla vakit geçirmek istiyordu.
Eve hızlıca gelmişti. Nefes nefse iken zile bastı.
"Çakma Abla! Ben geldim!"
Kapı bir kaç saniye sonra açıldı. Mangle'ın ablası Meg (ney yapayım isim bulamadım ;-; ) kapıyı açmıştı.
"Ne alaka Çakma? Ben orjinal mi orjinal bir ablayım."
Mangle, ablasına he abla he diyip odasına çıktı. Ablasıyla takılmak mı istemişti o? Şahsen kimse öyle bir şey dediğini duymamıştı.
Yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönüyordu. Bu olayı düşünmek itemiyordu ama olmuyordu, ne yaparsa yapsın.
En sonun da yatakta sırt üstü yatı, gözlerini tavana dikti. Foxy bir şey biliyordu ama ona söylemiyordu. Bu Mangle'ı sinir ediyordu. Hemde çok ama çok fazla.
Yataktan bir zıplamayla kalktı. Şimdi kafasını dağıtmak istiyorsa ödevini yapmalıydı. Çünkü şuanda Foxy ve olayı unutturacak tek şey ödevini yapmaktı.
Ayaklarını yere sürte sürte çantasının yanına geldi, ödevini alıp aynı şekilde masasına ilerledi.
Ödevi masaya koyup sandalyeye oturdu. Kalemliğin den rasgele bir kalem alıp ödevine döndü. Bunu yaparken aklındaki her şeyi unutup buna odaklanacaktı, öyle olmalıydı.
İlk soruya baktı. Gözleri şiddetle açıldı. Direk kalemi bıraktı ve sandalyeden kalktı.
O nasıl soruydu be!
Mangle ödevi alıp hemen çantasına geri koydu. Bir daha aklındaki şeyleri unutmak için ödev yapmaya çalışmayacaktı. Bunu da aklının bir ucuna not alıp aşa indi.
Ablası televizyon izliyordu. Mangle yavaşça merdivenlerden inip ablasının yanına geldi.
"Abla ben çıkıyorum."
"Nereye?"
"Sana ne?"
"Ablaya 'sana ne' denmez."
"Sen abla' değilsin' sen 'Çakma Ablasın'. "
"Ay! Gine Çakma diyor! Bak hemen git gözüm görmesin seni!"
"Peki~"
Mangle hızlıca kendini evin dışına attı. Bu olayı asla aklından çıkaramayacaktı. Madem çıkarmayacaktı, Chica ile takılıp onun başını şişire bilirdi.
Mangle koşar adım Chica'nın evine gitti. Beyninde dolanan soruları ve korkunç teorileri birisine anlatması gerekiyordu. Ve bu kişi Chica'ydı.
-----
Kısa kısa ama hızlı bölümler? >-<
Yeni bir kitap çıkardım Fnafla ilgili ( İsimleri olmasa kimse fnaf ile ilgili olduğunu anlamaz)
Neyse Yaoi kitabı. Foxtrap - foxy x springtrap
Bakın dayanabilirseniz okuyun!
Çünkü o kitap bunun gibi masum değil!
Hatta tam tersi bir kitap!
Ama şimdi burada açıklama yapmayacağım.
İsteyen gitsin okusun! Ama sakın açıklama bölümünü okumadan geçmeyin!
Kitabın adı ; Bunu nasıl başardık?
Neyse sizi çok seviyorum , bay bay
Lector-Chanlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Parça - FANGLE
Teen Fiction(#663) Seni seviyorum ve her zaman seveceğim. Seni sevdiğim için bunu yapıyorum. Ama şimdi burada dur. ---- Seni seviyorum! Şimdi git! İkimiz için yaşa! Ben olmasam bile ayakta dur! Sen güçlü bir kızsın! Sana inanıyorum! Şimdi git!