IULIA POV ...
Sunt firava,insa sunt puternica . Sunt slaba ,insa puterea nu se exprima in kilograme . Nu am o talie de Victoria's Secret ,insa arat mai bine decat multe alte fete . Nu folosesc machiajul excesiv,insa arat mai bine decat unele fete cu doua tone de machiaj . Nu sunt multimilionara,insa caracterul meu e unul de milioane . Si totusi , nu sunt perfecta . Tot ce vreau e sa fiu eu . Si asta v-am si spus.Asta sunt eu ,Iulia , 15 ani .
Locuiesc de 8 ani in Cluj ,insa radacinile mele sunt in Constanta . Din nefericire,parintii mei au trebuit sa faca aceasta mutare ,din cauza locului lor de munca . Nu mai am frati ,insa am o prietena ,care este ca si sora mea . Larisa , are si ea 15 ani,insa ,spre deosebire de mine ,este mult mai frumoasa . Este blonda ,cu ochii albastri,iar eu sunt bruneta,cu ochii negri .Probabil de asta iubesc negrul .
Sunt o fata diferita de alte fete . Toate fetele asteapta sa fie cautate de baieti,insa eu imi caut baiatul potrivit . Am reusit sa imi gasesc un iubit,care nu prea a tinut la mine,insa am continuat sa practic aceasta metoda .
Tot ce pot sa va mai spun despre mine,este ca am niste secrete care inca nu le pot spune nimanui . Doar 2 persoane mai stiu despre acel incident ,si sincer,nu vreau sa se mai afle.Ma bucur ca sunt discreti .Probabil ca eram exmatriculata din scoala,sau ceva de genul,daca se afla ce am facut ... Cam atat despre mine.Acum sa trecem la actiune .
- - - - -
Ma trezesc amortita din patul meu care parca ma tinea intr-o imbratisare . As incerca sa il imbratisez si eu,insa nu as reusi sa il cuprind in intregime . Stiti acel sentiment cand visele tale iti sunt perfecte ,si mama ta vine si urla la tine,ca sa te trezesti ,in scoala altfel ? Ei bine,chestia asta o simt eu acum .
Mama : Iulia ! E aproape ora 10 . Ce tot dormi atat ? Hai ca mergi la scoala azi !
Eu : Mamaaaa ! E Scoala Altfel ! Cine mai merge la scoala azi ? *punandu-mi perna pe fata mea care era acoperita de razele soarelui de iunie de afara*
Mama : Tu ! Trezeste-te ,ca altfel nu mai iti fac clatite !
Cum ai putea sa nu te trezesti cand auzi aceste vorbe ? Am sarit din pat ca si arsa,si am plecat sa ma spal pe fata . Nu vreau sa ratez clatitele. Am vazut ca afara e soare,asa ca mi-am luat un tricou negru ,blugii mei negri ,si o percehe de tenisi albi . Nu sunt toate de firma,pentru ca ,sincer,nu vad sensul unor haine care sa fie de firma,dar sa nu imi placa . Mi-am aranjat putin parul negru ,si mi-am pus putin fond de ten ,pentru ca totusi,sunt adolescenta,si ma lupt cam mult cu cosurile .
Mama ; Am stiut eu ca o sa te trezesti . Ce mananci ?
Eu : Nimic .Mananc cu La... *dar sunt intrerupta de bataiile pe care le auzeam in usa de la intrare*
Stiam cine e ,insa ma jucam cu sentimentele ei . Asteptam sa vad ce reactie are .
Larisa : Mai ma tii mult in pragul usii ? Vino si deschide odata ! *zicand din spatele usii*
Eu : E deschis !
Ah ,da . Ea e cea mai buna prietena a mea,Larisa. Suntem colege de clasa,si totodata,cele mai bune vecine si prietene . Ea e diferita de mine. Isi consuma toata ziua pe YouTube,cand eu imi consum ziua citind carti . Recunosc ca si eu ascult muzica,insa ea chiar exagereaza. Cam atat despre Larisa .
Larisa : Credeam ca dormi . Credeam ca ma pot razbuna
Acum cateva saptamani,cand am mers la Larisa acasa , ea dormea dusa . Am decis sa ii fac o mica farsa,si i-am aruncat apa dintr-un pahar pe ea . Din pacate,nu realizasem ca in acel pahar e un mic peste auriu . Saracul Goldy ...
Eu : Ha,eu nu am vreun Goldy prin camera .
Larisa : Nu imi adu aminte ,ca imi vine sa plang dinnou.Stii ce naspa e sa iti arunci pestisorul in toaleta ?
Eu : Nici nu imi doresc .Acum,mergem ?
Mama : Tot nu mi-ai spus unde mergeti !
Larisa : Luam micul de jun in oras..Sper ca nu e vreo problema,insa nu am mai facut asta de multe vreme.
Am plecat grabite,ca nu cumva sa ne ia mama la intrebari.E genul de femeie care pune cam multe intrebari .Probabil de cand s-a despartit de tata ...
Ah,da.Am uitat sa va spun ca parintii mei sunt divortati .Se pare ca dupa ce ne-am mutat in Cluj, mama cu tata nu prea s-au mai inteles, si au decis ca ar fi mai bine pentru ambii sa se desparta . Asa mi-a spus mama . Ce stiam eu ,o fetita de clasa a 3-a ... De atunci nu l-am mai vazut pe tata . Nimeni nu mai stie nimic de el,probabil,pentru ca nu mai ne-a interesat,insa eu as vrea sa il reintalnesc ... Mi-e dor de el .
In fine ,am ajuns la restaurant,am mancat o omleta,am discutat despre baieti,chestii . Stiti voi,ca si fetele,si dupa acestea,am decis ca ar cam trebui sa dam si pe la scoala . Activitatile ar trebui sa inceapa,si am inteles ca e ceva concurs pe echipe . Ar trebui sa paricipam.Poate ne dau bani !
Intrate in curte,am observat toata multimea scolii ,stranse in jurul directoarei care le dadea indicatii pentru joc. Din fericire,am ajuns la timp ca sa ne inscriem si noi . Era o vanatoare de obiecte .
Directoarea : Deci,avem 20 de perechi inscrise. Trebuie sa gasiti obiectele de pe lista . Toate sunt puse pe harta,voi tot ce trebuie sa faceti,este sa il introduceti in ghiozdanul vostru .Mult succes.Aveti o ora la dispozitie.Ne intalnim aici , peste o ora .
Erau doua liste . Una cu coduri , si pe una era harta scolii . Primele 10 obiecte erau numerotate cu verde,care insemnau ca erau destul de commune, urmatoarele 5 erau rare ,si ultimul obiect era cel legendar . Am decis sa le cautam intai pe cele rare ,dupa care sa vedem daca gasim legendarul .
Nu ne-a venit sa credem cand am gasit primul obiect de pe harta .Era un binoclu ,si era pe lista cu obiecte rare . Am mai gasit si un flaut,o maimuta de plus, niste casti , o pereche de Bligh demodati si cred ca am gasit si lucrul legendar - cartea de joc . Nu stiu cine s-a gandit la chestia asta,de a pune o carte de joc ca si obiect legendar ,insa trebuiau sa se gandeasca ca Larisa e campioana la jocuri cu carti .
Cand ne-am intors in curte,dupa ce acea ora expirase,am observat ca toata lumea gasise unul,maxim doua obiecte ,doar eu cu Larisa am adus mai multe obiecte .
Directoarea : Este evident cine a castigat jocul de azi,si este evident ca fetele sunt mai descurcarete decat baietii . Castigatoarele sunt Marin Iulia si Albert Larisa ! Felicitari,fetelor .
Eu & Larisa : Multumim .
Directoarea : Pentru ca ati fost atat de descurcarete , si ati reusit sa aduceti cele mai multe obiecte ,ati castigat ...
VA URMA ...
👁1217 CUVINTE
👄Capitol Editat | 15 Martie 2018
CITEȘTI
Pacatele Iuliei | Vlad & Cristi Munteanu | FANFICTION
FanficViata poate lua o schimbare radicala,atunci cand iei deciziile gresite,nu ? Asa a fost si in cazul Iuliei,insa v-ati gandit ce inseamna,ca dupa ani si ani,sa te intalnesti cu aceleasi probleme ?