7. BÖLÜM

61 8 0
                                    

Uzun bir aradan sonra yine benn

Tuğçe irkilir ve omzuna dokunan kişinin kim olduğunu öğrenmek için arkasını döner ve karşısında Suho'yu görür.

Suho: Tuğçe bir benimle gelir misin? Sana çok önemli bir şey söylemem gerekiyor.

Tuğçe konuşmak için ağzını açar ama Jungkook ondan önce konuşur.

Jungkook: Sen eceline mi susadın? Ne istiyorsun kızdan? Sevmiyor seni anlamıyor musun? Bare kafede kavga etmeyelim.

Suho: (Sinirli bir şekilde) BTS seni ilk tavlayan, ilk çıkan kişinin istediği herşeyi yapmak için iddiaya girmişler.

Tuğçe: (Gözleri dolar*kulakları euro sksdnsk*)Bu doğru mu Jungkook?!

Suho: Tabiki de doğru, böyle bir yalan söyleyecek halim yok ya. Gel gidelim Tuğçe, daha fazla burada kalma...

Tuğçe: KAPA ÇENENİ BE APTAL!!!

Jungkook: B...Ben...Ben seni... gerçekten...seviyorum...Tuğçe...

Tuğçe: Bir açıklama yapamadığına göre doğru bu.(der ve tokatı yapıştırır) BEN SENİN HER GECE ALTINA ALDIĞIN SÜRTÜKLERDEN DEĞİLİM JEON JUNGKOOK!!! (der ve gider)

Suho Tuğçe'nin  peşinden giderken Jungkook onu kolundan tutar ve hiç beklemeden yumruğu geçirir. Suho neye uğradığını şaşırır, yere düşer, burnu ve dudağı kanar. O sırada Tuğçe'nin peşinden, kafeden çıkar. Ama Tuğçe çoktan uzaklaşmıştır.
Daha sonra Jungkook BTS'in yanına gider.

Bts'in konuşmaları

Jungkook bütün olanları anlatır.

Jin: Aslında senin taktiğinde iyiymiş. Ama herşeyi Suho berbat etmiş. Yazık sana Jungkook. °-°

Jungkook: Ne taktiği??

Jin: "Seni düşünüyorum çünkü seni gerçekten seviyorum" demişsin ya. ~_~

Jungkook: Öyle dedim çünkü ben gerçekten Tuğçe'yi seviyorum.

Diğer BTS üyeleri: Ciddi misin sen?!?

Jungkook: Evet ve ona onu sevdiğimi söyledim ve sanırım bana "bende" diyecekti ama Suho gelip herşeyi sikti.

Diğer BTS üyelerinin suratlari burkulur hem de şaşırırlar.

J-Hope: O zaman iddia falan yok. Sana bunu yapamayız, bize yakışmaz.(der ve göz kırpar.)

Jungkook: Peki o zaman.

Biraz bu bölümü merak edin diye geç yazdım. I'm sorry.😶

İDDİAlı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin