Talas Ljubavi

1.4K 85 4
                                    

U malenoj kućici, dok je potok tiho žuborio ispod starog mosta koji se nalazio nedaleko od kuće,  Omer i Zehra mirno su spavali ušuškani jedno pored drugog.

Negde oko podneva Omer prvi poče da se budi! Protrlja rukom oči i u sebe pomisli :,,Bože, molim te,  kad otvorim oči, neka bude tu pored mene.!" Tako je i bilo! Kad je otvorio oči ispred sebe ugledao je prelepog usnulog anđela!

Zehrine sićušne ruke nalazile su se oko Omerovog struka, a njena glava na Omerovim grudim. Osećao je njen prelepi miris  i radosno  se smejao dok se prisećao prošle noći. Jedino što ga je prokleto iznenadilo bila je činjenica da je Zehra nevina. I sada ispred sebe vidi tu jednu suze koja je pala niz njeno lice kada mu se predala, kada je zauvek na neki način obeležio kao njegovu.  Nežno je poljubi u kosu pa prstima

prođe  celom  dužinom njenih leđa.

Tada oseti Zehrino podrhtavanje i  grčenje njenog  sićušnog tela. Malo podignu glavu i reče : ,,Ne spavaš.!?"  A ona brzo sklopi oči toliko jako kao da se plaši nečega . Omer na to poče glasno da se smeje i nežno podizući njenu glavu prema njemu prošapta: ,,Dobro  jutro, anđele." Nakon što izgovori te dve reči spusti jedan poljubac na njeno čelo i nastavi :,,Dobro jutro ljubavi." Zatim spusti jedan poljubac na sam vrh njenog nosa pa podiže Zehrinu glavu, pogleda je u dva crna, svetlucava oka i sa osmehom na licu reče: ,,Dobro jutro ženice." A onda spusti svoje usne na njene.  Svaki mišić na telu prestao je da radi, a krv u venama kao da je gorela dok su im srca ubrzano lupala.

A kad Omer skloni usne sa Zehrinih ona tiho, spuštajući pogled sa malenim osmehom i crvenilom na licu doda: ,,Dobro jutro."

Par minuta ležali su tako zagrljeni bez i jedne reči, a onda Omer upita: ,,Jesi li dobro?"Umesto odgovora dobio je samo ,,klimanje glavom." , na šta se on ponovo nasmeja i upita: ,,Želiš li da ustanemo?",,Želim, ali kako?" , upita Zehra, a Omera njen odgovor  zbuni, pa on zabrinuto  reče:" Zehra, rekla si da si dobro! Jesi li stvarno dobro?"

Ona podiže glavu i pogleda u Omera, ali brzo spusti pogled i prisećajući se  prošle noći izgovori: ,,Moram pod tuš. Ali ovaj....Ja! Omere ja.."Omer je poljubi na blic i tiho doda:,,Shvatio sam! Idem ja prvi pod tuš, zatim idem da nam spremim doručak, dok ti budeš spremna."

Lagano  poče ustajati iz kreveta, a Zehra skloni pogled na stranu ,,sklapajući ponovo oči, na šta se Omer zabavljeno osmehnu i ode prema kupatilu." Ubrzo je bio gotov.  Kada se vratio u sobu ugledao je Zehru kako stoji pored kreveta u njegovoj majici na sebi!Neko vreme je posmatrao, dok je u njemu sve gorelo, a onda rukom brzo prođe kroz svoju crnu, mokru kosu i reče: ,,Idem ja da nam spremim doručak."

Pola sata kasnije Zehra je stajala ispred ogledala. Njeno lice imalo je drugačiju  boju,  a osmeh na njemu govorio je o tome koliko je zapravo srećna. 

Krupni glas koji je u isto vreme bio tako muževan čuo se kako tiho izgovara riječi pesme:

Navikli smo na tišinu i ove

požare unutar nas. Ko zna gde,

si i kome pustio ono naše staro

stanje. Uzmi ovo moje srce , zaštiti

ga! Tvoje mesto je sa moje

leve strane.

Uhvati u meni, ove skrivene

misli.

Aa ova tajna ljubav, ova luda igra

uhvatiće nas.

Posledni trag ce takodje nestati,

kao da je pun mesec.

Ostani ili dođi, neka tvoja sjena

MIRIS RUŽE (Štampana) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora