4.0 | Aradığınız Park Jimin'e Ulaşılamamaktadır

4K 267 58
                                    

Devamı texting niteliğinde olduğundan mütevellit bu bölümü kısa tutuyorum, baştan uyarayım dedim efenim. Detaya falan girmiyorum, düz yazıp geçiyorum.

Ha bir de, kafalarda soru işareti falan kalmasın diye söyleyeyim, Jimin Jungkook'un sevgilisi değil, Tae'nin de Yoongi'yle ilişkisi yok.

Hadi bakalım,

İyi okumalar diliyorum.

***

Açık kahve renginde dağınık saçlı genç, ekranda yazan 5 kelimeden oluşan cümleyi belki de onuncu kez okuduktan sonra, avuçları arasındaki telefonu yatağına fırlattı.

O sırada konuşmanın diğer ucundaki büyüğü, hala mesaj atmakla meşguldü.

exsandyoongs kişisinden mesaj;

HOŞLANIYORUM ÇÜNKÜ SENDEN AMK ANONİMİ

exsandyoongs kişisinden mesaj;

ANLADIN MI?

exsandyoongs kişisinden mesaj;

OH BE

exsandyoongs kişisinden mesaj;

SÖYLEDİM, RAHATLADIM

exsandyoongs kişisinden mesaj;

Hey, iyi misin?

Hayır, iyi değildi. Hem de hiç iyi değildi.

exsandyoongs kişisinden mesaj;

Görüldü atmayı kes

Yaşça daha küçük olan genç, sertçe yutkunduktan hemen sonra pahalı telefonunun kenarındaki küçük düğmeye basarak ekranı kilitledi. Heyecan, her bir zerresini ele geçirmişti sanki.

Titreyen ellerini hararetle dağınık saçları arasından geçirdi, parmakları yumuşak tutamlar arasında gezindi bir süre. Sonra, uçlarına yüklenip hafifçe çekiştirip, gözlerini kapattı.

Ne yapması gerektiğini kesinlikle bilmiyordu.

Jimin, diye geçirdi içinden. Jimin'i aramalıyım.

Telefonunu seri hareketlerle eline aldı. Parmağını okutmayı es geçmişti, bu yüzden sadece şifreyi girdi. 090393.

Büyük olan biraz aptal olmalıydı, şayet olmasaydı, telefonun şifresinin kendi doğum günü olduğunu şıp diye anlardı.

Jungkook, zihninde oluşturduğu "Min Yoongi bir dahi mi, yoksa ahmağın teki mi?" listesine, bir eksi daha ekledi.

Rehberine girip Jimin'i bulmaya çalıştı. Bir süre sonra gözleri 'Kızıl Orospum <3' diye kaydettiği, büyüğünden ve Hoseok hyungundan sonraki en yakın arkadaşı olan seksi ve seksi olduğu kadar da masum olan arkadaşının numarasıyla buluştu.

Hiç düşünmeden numaranın üzerine birkaç kez dokunup, telefonu kulağına götürdü. Telefon çaldı, çaldı, ve çaldı. Fakat, açan yoktu.

İlk araması cevapsız kalsa bile o, ısrarla aramaya devam ediyordu. En sonunda -yaklaşık 5. aramasında, telefon açılmıştı.

Fakat telefonu açan kişi, kesinlikle beklediği birisi değildi.

Sık nefes alış verişleri arasından konuştu, esmer tenli genç. "He söyle, ne istiyorsun?"

Jimin'in inleme ile karışık mırıltı sesleri arkadan gelirken, Jungkook sertçe yutkundu. Ne sikim dönüyor burada, diye düşünmeden edemiyordu. "Telefonu Jimin'e ver."

Esmer olan, alayla güldü. "Şu an da bir sevişmenin ortasındayız, aradığınız Park Jimin'e ulaşılamamaktadır."

Jungkook, sinirlendiğini hissediyordu. Ve bunun sonu iyi olmayacaktı. Hemen şimdi, Jimin'le konuşması gerekiyordu. "Telefonu Jimin'e ver dedim!"

Sesinin yükselmiş olmasını umursamadı, karşısındaki genç kendisinden büyük olsa bile. Bu onun için sorun değildi çünkü Kim Taehyung'dan ölümüne nefret ediyordu o.

Birkaç hışırtı ve huysuzlanma sesi arasında, Jimin'in sesini işitti. "Efendim?"

Küçük olanın beklemeye sabrı kalmamıştı. Bir an önce arkadaşıyla konuşup, ne söyleyeceğine karar vermesi gerekiyordu. Çünkü büyüğü, kendisinin bayıldığını düşünmeye başlamıştı bile.

"Jimin, bana yardım etmen gerek!" Jimin, abartılı bir şekilde nefesini verince kendisine karşı bir tavır yapıyor sanmıştı, fakat hayır; Jimin, girişini zorlayan uzunlukla karşı karşıya olduğu için bu sesi çıkartmıştı.

"Tavşanım, ben seni sonra arasam olmaz mı?" Telefonun ucundan Taehyung'un ısrarlı sesi Jungkook'a çok az da olsa gelmişti. "Aksi takdirde beni becerilirken dinlemek zorunda kalacaksın."

Yaşça büyük olan, Jungkook'un bir şey demesini beklemeden "Sonra mesaj atacağım ben sana." diyerek telefonu kapatmış, onu düşünceleriyle baş başa bırakmıştı.

En yakın arkadaşı Park Jimin, ezeli düşmanı olarak gördüğü Kim Taehyung'la sevişiyordu!

Bunun yanı sıra, daha büyük sorunla baş başaydı. Min Yoongi'ye ne diyecekti?

Ve Tanrı aşkına, az önce Jimin'e masum mu demişti o?

❌❌❌

Vmin'i seviştirdim, mutluyum moruklar.

Sizi de seviyom <3

Sizi de seviyom <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bowling | Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin