capitolul 1

0 0 0
                                    

Buna! Cred ca prima data ar trebuii sa ma prezint ...Eu sunt Miki sunt in clasa a 7 a intr o clasa destul de ok ...si am o viata ok ca a oricarui om pana intr o dimineata ...
Ma trezesc imi fac ghiozdanul si ma duc spre colega mea si cea mai buna prietena Lucy pentru a merge impreuna la scoala .
Adevarul e ca dupa relatia cu Zayn nu sunt deloc ok ..
Cine e Zayn ?pai Zayn e fostul meu iubit ...care este si afemeiatul scolii ,am avut incredere in el si m a tradat am crezut ca ma iubeste si defapt cand nu era cu mine se dadea la alte fete din scoala ,dar macar am trecut peste ...nu ? .
Stau sa ma gandesc.   Inca tin la el nu ?,Nu l am uitat ...
Ajung in fata casei lui Lucy un pic dezamagita de gandul care mi a trecut ,dar imi recapat zambetul cand imi vad prietena care vine spre mine .
-Buna!spun eu spre ea .
-Hey ...cum esti ?spune ea ingrijorata .
-Lucy ..,sunt bine !spun pentru a nu o ingrijora .
-Stii ca te vad, nu ?Uite Miki ...spune ea si incepe sa mearga spre scoala ...
Trebuie sa il uiti ,ti a facut foarte mult rau si esti constenta de asta .
-Stiu Lucy,ma jur ca incerc dar ...4 luni de minciuna totusi....cu ce i am gresit ?
-Hey,cu nimic ,doar ca asa e el ,o sa vezi ca o sa treci peste intr un final
-Sa speram. spun si intram in curtea scolii indreptandu ne spre usa scolii.
Clasa mea era la etajul 1 ,o clasa spatioasa ,colegii mei sunt destul de ok cu mine ,chiar ne intrlegem .
Pun ghiozdanul si geaca pe scaun si ies pe hol imreuna cu Lucy intampinandu le si el Katy ,Elena si Maria .
O luam usor pe holul etajului si in fata mea apare ...el ...Zayn ...

Viata unei adolescente Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum