Când îi acopăr ochi cu mâinile aceasta începe să țipe destul de tare cât să-l alarmeze pe Suigetsu. De ce mereu aceasta mica pacoste cu părul roz și ochi verzi îmi strică planurile, dacă nu as ține la ea probabil as fi dat-o în șuturi afară.
Dar dacă o dădeam afară pe ușă ea ar fi intrat pe geam. E imprevizibilă sa te aștepți la orice când e vorba de ea ,eu am învățat asta pe pielea mea.
Își înfige unghiile fragile în mână mea vrând probabil să o eliberez dar nici nu mă gândesc nu cât timp obsedatul de apă e gol goluț în cadă, va rămâne cu o traumă daca l-ar vedea în toată splendoarea sa dacă eram eu în locului nu mă deranja.
Dar Suigetsu nu este Sasuke Uchiha idolul fetelor și nu cred ca rozaliei iar plăcea sa vadă spectacolul ce se da în baia mea.
- Nu te mai zbate și mergi în față.
- Uchiha tu ești?
Uchiha? Nu-mi mai zici Sasuke ,ah și ce bine suna numele meu spus de ea mă ducea în culmea extazului doar când știam ca numele meu a fost scos pe gurița ei.
Încep sa mă deplasez în fața Sakura fiind nevoită sa meargă pentru a nu fi călcată pe picioare de către mine. Când ajungem pe canapea îi dau drumul și îi zâmbesc frumos vrând sa mai tai din pedeapsa pe care o voi primi din partea ei.
Acesta la vederea zâmbetului meu se încruntă. Încetez sa zâmbesc observând ca mai rău fac ,rozalia dă să se ridice de pe canapea dar eu nu o las ,ea chiar vrea să-i vadă cocoşelul lui Suigetsu, mă trec fiori doar când mă gândesc la asta.
Dacă era cocoşelul tău nu te mai deranja? ,vocea mea interioara iar gândește singura.
- Vrei sa mă lași odată nu am venit aici pentru tine!
Lovește la sentiment fata, dar tot nu o las a trag deasupra mea și îmi așez mâinile pe talia ei. Imediat cum vede în ce poziție se află începe sa se zbată ca un peste pe uscat.
- Uchiha dă-mi drumul ca de nu...
Nu pot abține sa nu râd când o văd atât de roșie la față. Căpşunica mea s-a rușinat. Cum sa nu o adori mă, e irezistibilă.
- Nu mai râde ca prostul.
- Îngeraș dacă ai ști cât mă exciți când te enervezi ești foarte sexi.
Acesta s-a înroșit mai rău la față și începe iar să se zbată ,eu încep sa râd și mai tare o ador pe fata asta. Înainte să-i dau drumul din strânsoarea mea o sărut rapid pe buze înainte ca ea sa reacționeze.
Când se vede eliberată începe sa mă fugărească în jurul canapelei. Râsetele mele și țipetele Sakurei umpleau camera ,pestele din cada imediat a început și el sa țipe după noi să-i aruncam un prosop.
- Nebunilor vreau și eu un prosop dacă îmi aruncați și mie unul va voi fi recunoscător.
Rozalia se oprește pe loc și mă fixează cu privirea, începe sa se fâstâcească și sa arate cu degetul spre ușă deschisa a băi. E și mai roșie la față și mai are puțin și decolează ca o rachetă.
- Suigetsu...face duș...si are ușa deschisă?
- Merit un sărut pentru ca nu te-am lăsat sa vezi goliciunea lui puteai face infart.
- De unde ști ca nu vroiam sa îl văd gol?
Întrebarea ei m-a șocat și cred ca m-am înecat cu propria salivă, mă încrunt când ea începe să râdă de fața mea crispata. Se pare ca sau schimbat rolurile acum eu sunt nebunul care țipă și ea nebuna care râde.
Se aude o bătaie ușoară un ușă dar sunt prea ocupat sa o alerg pe Sakura ca sa bag de seamă. Mă opresc din alergat doar atunci când aud un țipăt de femeie. Directoarea Tsunade stă leșinată pe jos în timp ce din baie se aud țipetele lui Suigetsu.
Am dat de dracu sau mai bine zis am dat de soția lui dracu.
Sakura se oprește din râs și merge spre bunica ei pare destul de îngrijorată, nu prea ar trebui sa fie, Suigetsu ia făcut o bucurie directoarei probabil sa fie și ultima.
Sakura îi da câteva palme peste ochi bunici sale încercând sa o ajute ,vroia sa intre în baie sa aducă puțină apă dar nu am lăsat-o ,așa ca m-am dus eu ,Suigetsu cum mă vede începe sa țipe sa îi aduc un prosop dar eu îl ignor și umplu paharul care se afla pe chiuvetă, când vreau sa ies din baie un val de apă mă face fleaşcă iar parul meu perfect acum îmi atârnă pe ochi.
Mi-a udat părul meu perfect ,poți sa te iei de orice dar nu de părul meu. Așez paharul pe podea îmi ridic mânecile bluzei și așa ud cum sunt sar în cadă, începe o adevărată lupta. Zâmbesc cu gura până la urechi când il bag cu capul în apă ,acesta ca sa se răzbune mă trage de picior ajungând și eu cu părul și mai ud.
După alte câteva minute ies biruitor din cada lăsându-l pe Suigetsu aproape leșinat de la efort cu curu în apă.
Când ies din baie Sakura mă privește cu ură și e gata sa arunce cu adidasi ei după mine. Îi zâmbesc în timp cei întind cana cu apă, acesta o privește confuză și o analizează din toate unghiile.
- E de la chiuvetă, nu am făcut nimic necurat cu ea.
Îi răspund eu ,acesta își da ochi peste cap gest care mă înnebunește și o stropește de câteva ori pe directoarea Tsunade. După câteva secunde Sakura mă privește curioasa probabil sa afle de ce sunt ud prefer sa nu-i răspund și mă indrept spre camera mea ca sa mă schimb de hainele astea.
După câteva minute mă întorc în living și o ajut pe rozalia sa o duca pe bunica ei pe canapea.
Doamne cântărește o tona cred ca numai sâni ei care par niște colaci de salvare cântăresc o groaza.
Cu chiu cu vai reușim sa o așezăm pe canapea ,aproape mi-am rupt coloana încercând sa o așez jos. Rozalia pare și ea destul de obosită își șterge cu mâneca bluzonului sudoarea și se așează jos cu spatele sprijinită de canapea. Mă așez și eu lângă ea dar acesta se îndepărtează.
- Sa ști ca câinele care latră nu mușcă.
Acesta își da iar ochi peste cap gest care pe mine mă scoate din minți mă tratează cu indiferență și asta mă stârnește. Părul ei rozalia îi este lipit de față din cauza transpirației, ochii ei verzi sunt atât de intensi încât mă pierd doar privindui ,pielea sa albă precum laptele mă face sa vreau sa o ating , ea este ca o carte de biologie vrei sa o citești ca sa treci la următorul nivel dar te încurci de la primul cuvânt.
- Sasukeeeee
A dat domnul sa apără și ea mai trebuie sa vina profil Orochimaru să-l vadă gol pe Suigetsu și tabloul era complet. Pe fața rozaliei se așterne un zâmbet șiret care pe mine mă băga în speriați, mă trage de mână și ne ascundem după canapea ,privim curioși cum Amara intra în apartament.
Am lăsat ușa deschisă?
Numai contează acum cert este ca barbi intra în cușca leului. Pășește cu încredere pe hol pana în dreptul bai.
- Sasuke faci baie...pot sa fac și eu cu tine nu ocup mult loc în cadă.
Sakura își înăbușă râsul în timp ce eu privesc traumatizat ,săracul Suigetsu după faza asta nu o sa mai facă baie cât o trăi.
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomanceEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...