Rano kiedy się obudziłam od razu postanowiłam napisać do Charlie
Szybko wstałam z łóżka i pobiegłam na dół za chłopakiem. Na dole czekała mama. Gdy zobaczyła Leo,natychmiast do niego pobiegła i go przytuliła. Nie protestował,wręczn trochę odwazjemniał. Jestem z niego na prawdę zadowolona! Czyżby wracała normalność? Mam nadzieje. Stęskniłam się.Mama: Leo! Gdzie ty byłeś ?! Tak bardzo się martwiłam. Myślałam,że ci się coś stało!
Leo: nie chce o tym rozmawiać
Ja: miałyśmy już zgłosić zaginięcie na policję
Leo: to tylko pare dni,spokojnie.
Mama: nie Leo,to AŻ pare dni. Ja do zawału dochodziłam.
Leo: oj,najważniejsze że już jestem
Mama: a gdzie byłeś przez ten cały czas? - zapytała
Leo: u koleżanki
Mama: Aha,koleżanki.
Leo: tak koleżanki co w tym dziwnego?
Mama: nie nic
Ja: koleżanki? Mówiłeś że to twoja dziewczyna - przerwałam im. Mama popatrzyła się na Leo podejrzanym spojrzeniem,który akurat ja bardzo dobrze znałam
Leo: No dobra. Bliższa bliższa koleżanka
Mama: kiedy nam ją przedstawisz ?? - zapytała
Leo: na razie nie planuje. Dobra mamo nie chce na razie rozmawiać. Zrobisz mi śniadanie ??
Mama: tak,zrobię. W końcu dawno tego nie robiłam dla ciebie
(SKIP TIME)
Leżałam sobie spokojnie,aż w pewnym momencie napisała do mnie moja dawna przyjaciółka - Klara. Pokłóciłyśmy się pare lat temu o chłopaka o imieniu David. Bardzo mnie obraziła i mówiła sprośne,nie prawdziwe rzeczy o mnie. Nie dawała za wygraną,kiedy o niego walczyłyśmy. Jednak stwierdziłam,że znajdę sobie kogoś lepszego i odpuściłam. Nie wiem czy teraz są razem. Gdy kończyłam przyjaźń z nią to byli. Jednak to było już 5 lat temu. Nie powiem,trochę się za nią stęskniłam. W końcu wszędzie chodziłyśmy razem. Kiedy zobaczyła że to właśnie ona do mnie napisała to od razu z zaciekawieniem chwyciłam telefon i zaczęłam z nią pisać.
Boże,ale zmiana. Nienawidziłyśmy się i tak nagle chce odnowić kontakt. Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Jak tak teraz sobie pomyśle to trochę mi jej brakuje,ale zdążyłam się już przyzwyczaić,że już nie jest częścią mojego życia. Kiedyś byłyśmy dla siebie jak siostry. Rozumiałyśmy się w każdych sprawach. Może odnowie kontakt,ale od razy BFF nie będziemy. Trochę za szybko. Jak na razie to zwykle przyjaźnienie się powinno jej lub NAM wystarczyć. Przynajmniej mam taką nadzieje.
CZYTASZ
Siostra rapera / T.D \ /L.D\
FanficHej! 😏👑 nazywam się Tilly Devries i jestem siostrą Leondre z Bars and Melody. Nie chce się tym ,,chwalić",że mam znanego brata,ale chce żebyście chociaż to wiedzieli. Resztę dowiecie się w trakcie książki 😏👌🏻 zapraszam ❤️🐾