Zbytek dne mě nechali odpočívat. Hlavou se mi honily stovky myšlenek. Je dobře, že jsem to přijala? I když, neměla jsem na výběr. Vzpomínky na minulost jsem se snažila potlačit a přemýšlela jsem, jak se odtamtud dostat. Rozhodla jsem se, že jakmile se naučím pořádně používat své schopnosti, prostě se přemístím na jinou planetu. Tam se budu modlit, aby mě přijali a budu si tam spokojeně žít. Jenže to se lehce řekne. Provést to bude totiž určitě těžké. Přemýšlela jsem. Moc svobody jsem si tedy neužila. Nevěděla jsem, co mám dělat. Smát se nebo plakat? V tu chvíli jsem chtěla dělat oboje. Strašně mě mrzelo, že jsem nesplnila matčino poslední přání. Ale ujišťovala jsem se, že jednou se mi to podaří. S tím jsem usnula.
Ráno mě opět probrala Pepper. " Dobré ráno." pozdravila mě. " Dobré." zamumlala jsem. Opět mi nesla mísu s ovocem a ten podivný džbán s vodou. Okamžitě jsem se pustila do jídla. " Budeme se miset rozloučit." řekla. " Jak to?" zeptala jsem se nechápavě. " Víš, odvezou tě na základnu S.H.I.E.L.D.u, kde tě budou trénovat." vysvětlila. " A proč ty nejedeš?" chtěla jsem vědět. Zasmála se. " Já nejsem člen Avengers. Jsem jen Tonyho sekretářka." řekla. " Co je to sekretářka?" vyzvídala jsem. " To je žena, která tahá svého šéfa z malérů. Teda, to je moje náplň práce. Každopádně než odjedeš, musíme tě převléknout." rozhodla. Podívala jsem se na své zelené šaty, které jsem měla od Lokiho a bodlo mě u srdce. Jak na tom asi je? Rychle jsem však myšlenky na něj zaplašila. Pořád jsem na něj byla naštvaná. " Co je na nich špatného?" zajímalo mě. " Nehodí se sem. Chvíli vydrž, něco ti najdu." řekla a odešla.
Když se vrátila, podala mi oblečení a zase odešla, abych měla soukromí. Svršek jsem měla černý a kalhoty také. A to jejich podivné spodní prádlo! No řekněme, že mi chvíli trvalo se do toho dostat. Pomalu a opatrně jsem vyšla z místnosti. Pepper byla opřená o zeď. " Páni, ten svetr ti sluší." řekla. " Děkuji." odpověděla jsem. Pokynula hlavou, abych jí následovala. Došli jsme do oné místnosti, do které mě předtím Tony odnesl. Seděl tam na té věci, na které mě položil. Když si nás všimnul, prohlédl si mě. " No teda." řekl jen. Opět jsem musela být rudá jako rajče. Pepper si odkašlala. Tony jakoby se probudil z transu. " Takže, můžeme vyrazit?" zeptal se. Přikývla jsem a otočila jsem se na Pepper. " Moc vám za vše děkuji." řekla jsem a uklonila jsem se. " Ale... ach nemáš zač." zamumlala. A pak jsem následovala Tonyho. Vešli jsme do podivné místnosti. Otočil se a tak jsem ho napodobila. Pepper mi zamávala a já jí také. Pak se ona místnost zavřela. Ucítila jsem podivný tlak. Přišlo mi, že klesáme. Trochu jsem vyjekla. " Co se děje?" zeptal se vylekaně Tony. " To bych se spíš měla ptát já!" vypískla jsem. " Klid. Je to jen výtah. Nic ti nehrozí." ujišťoval mě.
Ale jen co jsme vylezli ven, divila jsem se zas. Ten Mitgard byl tak jiný a zároveň stejný jako Asgard. V mnoha věcech byli stejní. Přišli jsme k podivné věci. " To je auto. Tím se dopravuje z místa na místo." vysvětlil. " Vy nemáte koně?" podivila jsem se. Tony se usmál. " Máme. Ale tohle je rychlejší." řekl. Otevřel něco jako dveře a pobídl mě, abych si nasedla. Pak si sám sedl vedle mě. Něco udělal a to auto vydalo podivný zvuk. A skutečně, začali jsme se pohybovat! Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Trochu jsem se bála, ale snažila jsem se nedat to na sobě znát. Přeci jen, nechtěla jsem Tonymu dělat starosti. Krajina kolem nás se rychle měnila. Trvalo to docela dlouho, ale bakonec jsme stáli před nějakou budovou. Zastavili jsme a Tony vystoupil. Pak mi otevřel dveře a já také vystoupila. " Vítej ve společnosti S.H.I.E.L.D." řekl. Naprázdno jsem polkla. Pomyslela jsem si, že tohle bude zřejmě můj nový domov. No pořád lepší než Asgardské vězení. Zhluboka jsem se nadechla a vykročila jsem za Tonym.
Tak a máme tu další díl :3
Jinak, přikládám video od mojí kamárky na tenhle příběh.
Je to něco jako trailer, tak se prosím podívejte a kdyžtak dejte like, určitě jí to potěší :3
Pac a pusu vaše Hiddlestonerka :* :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=BANsCZkgGp4&feature=youtu.be
ČTEŠ
Vězeňkyně
RandomV Asgardské věznici se jednou narodilo dítě. Nechali ho tam. Z dítěte vyrostla dívka jménem Moya. Jednou se seznámila s Lokim. Netušila kdo to byl, nevěděla co spáchal. Viděla jen muže, který byl tisíckrát hezčí než ti špinavý grázlové všude kolem n...