Het is ochtend. Geert wordt wakker. Hij pakt zijn telefoon en kijkt wat hij gemist heeft. Wat? De PVV heeft zetels gekregen! In welke gemeente? Ah! Loon Op Zand! 'Dat moet op een toepasselijke manier gevierd worden,' zegt hij tegen zichzelf. Snel staat hij op. Terwijl hij het welbekende Carnaval Festival deuntje neuriet, opent hij zijn kledingkast; alleen maar nette kostuums voor raadsvergaderingen...argh! Nou ja, het is niet anders.
Hij kleedt zich snel om. Op de melodie van de Indische waterlelies trippelt hij de trap af, naar de keuken. Snoetje en Pluisje kijken hem afwachtend aan. Geert snapt het eerst niet, maar snapt daarna al wat ze willen. Brokjes!
Hij geeft zijn katten snel eten en zoekt zijn Efteling cd. Als hij hem gevonden heeft, gaat hij snel naar zijn auto en hij zet de cd aan, zelfs al voordat de auto is gestart. Op naar Droomvlucht!, denkt hij enthousiast.Zijn witte auto start en hij scheurt weg. Hij neuriet mee met de cd als Pardoes Promenade voorbij komt.
Zonder op de verkeersregels te letten, scheurt meneer Wilders na een halfuur de Parkeer Promenade op. Na zijn auto geparkeerd te hebben bij Langnek, rent hij als een klein kind richting het Huis van de Vijf Zintuigen. Als hij zijn ticket betaald heeft, kan zijn wonderlijke dag beginnen!