👸🏼Г.т.А ( Гледната точка на Айрин )
Събудих се и когато осъзнах , че сме спали един до друг , ми стана много неудобно ...Веднага станах от леглото , а той все още се беше облегнал на рамото ми . Събудих го . Той ме погледна и си разтърка очите . Извиних му се и тръгнах да си взимам нещата за да си ходя ...🍭Г.т.Ч (Гледната точка на Чуий )
След училище се прибрах вкъщи и си написах домашните . Говорих с майка ми за срещата ми с Джунгкук ... Тя се съгласи да ме пусне . Облякох си едни черни дънки , който бяха много накъсани . Запасах си черно бялата тениска , на райета в тях и си обух черни ,,Vans " . Взех си едно тънко черно бомбър яке , ако стане студено ... Изчаках да дойде . Скоро той звънна на звънеца . Побегнах за да му отворя .. Гледахме се усмихнато , носеше ми цветя . Много бяха красиви , почти колкото него .... Взех ги и ги занесох в кухнята , сложих ги във ваза с вода . Майка ми вече беше излязла , затова направо заключих и тръгнахме . Беше облечен със сини дънки , черно яке и отдоло тъмно червена тениска . Имаше бели обувки ,,Nike " . Огледах го добре и реши да разчупя обстановката . Между временно вече вървяхме по пътя към срещата ни .
Аз : Какво прави след училище ?! Излиза ли с някой ?!
Джунгкук : Не , приготвях изненадата ти !
Аз : Нямам търпение - сгуших се в него , а той ме притисна по-близо . Стигнахме до някакъв кей . Той ми каза да си затворя очите . Малко ме беше страх , защото сме сами тук , а и е зловещо самото място .... Затвприх ги . Зачаках го .... Той ми хвана нежно ръката и ме поведе напред . Каза ми да седна и аз го направих . Седях на някакво одеяло и около мен имаше сумати и листенца от рози . Беше уникално красиво . Гледката също беше много хубава ! Около нас имаше храна , пица , салати , снаксове , сладко ....всичко .... Говорехме си и се хранехме . Смеехме се на всякакви глупости и със сигурност мога пре спокойно да кажа , че това е най-хубавата среща в живота ми ! След всичко това , решихме да тръгнем на някъде , тъй като беше станало по-хладно , а и бяхме надалече.... Отидохме в парка ... Седнахме на една пейка и продължихме да обсъждаме различни теми ...👸🏼Г.т.А (Гледната точка на Айрин )
Кофато почти си бях тръгнала на вратата пред мен седеше младо момче , със сигурност по-голям от мен , което ме гледаше странно . Изглеждаше много ... Перверзен ... Приближи се и ме избута на вътре . Когато Тае ни видя се стъписа от това което правеше другото момче ... Веднага дойде до нас и застана пред мен ... Аз залепих погледа си за гърба му .... Той му каза нещо и по-възрастния се махна от стаята ... Ви ме хвана за ръката и ме поведе към изхода ... Тръгнахме да вървим по улицата ... казах му , че няма нужда да ме изпраща , но той настоя .... Стигнахме апартамента ми и му благодарих за всичко ... Той ми се усмихна сладко и си тръгна ...Здравейте ! Надявам се главата да ви е харесала ! Моля гласувайте ❤️! Коментирайте 🔥 Благодаря и се извинявам , че не бях качвала дълго време ❤️👸🏼
YOU ARE READING
✨In The Name Of Gucci ✨
FanfictieВи е момче от богато семейство . Живял много дълго време сам , той не знае на какво е способен , той направо прави глупости без да мисли , не му пука за нищо . Иска просто да нарани човека който някога го е изоставил ... Това е просто и ясно . Момче...