18

498 22 0
                                    

Кук се върна в стаята с останалите момчета и всипки почнаха да ни поздравяват, когато Тае клекна и започна да говори на корема ми.

-Здравейте малки човечета. Аз съм чичо Тае и винаги ще си играя с вас. А когато мама и тате не ви разрешават нещо винаги можете да дойдете при мен.-представи се Тае.

-Ъмм...аз съм чичо Юнги и ще ви помагам с каквото мога, но най-много с музиката. Ще ви науча да рапирате и ще сте две малки рапърчета.-ухили се Юнги.

-Така такаа..от къде да започна? Аз съм Джин и ще съм ви като втори баща. Ще ви готвя каквото искате и ще ви приготвям храна за училище, когато пораснете.-обясни Джин.

-Сега дойде мой ред. Чичо Намджун ще ви помага с ученето и най-вече с математиката. Когато искате съвет винаги можете да ме попитате.-каза Джун.

-Аз съм Хоби. Аз ще ви науча да танцувате и много ще се забавляваме. От сега ви казвам, че ще накарам баща ви да направим зала за танци в къщата.-каза Хосок и погледна Кук.

-Офф най-накрая съм аз. Чичо Джимин ще ви дава модни съвети и ще ви е най-добрия приятел. Ще излизаме тримата по дискотеки и ще си търсим гаджета заедно.-засмя се Джимин.

-Добре добре. Вече се представихте и излезте за да си поговоря с децата си насаме.-промърмори Чомгкук и ги избута от стаята.

-Здравейте милички. Аз съм тате. Ще съм най-добрия баща и много ви обичам така като обичам майка ви. Обещавам, че ще сменям памперси, но и си имам условия. Никакви гаджета преди 16 години и това важи най-вече за теб госпожичке.-представи се таткото и целуна корема ми, а аз вече плаках от радост, че имам най-добрия мъж на света.

-Ела сега. Трябва да ти покажа нещо.-измънках и хванах Кук за ръката.

Поведох го към другата стая и я отворих. Той ахна и след малко една сълза се търколи по бузата му.

 Той ахна и след малко една сълза се търколи по бузата му

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Това беше едната част от стаята, а това другата.

Това беше едната част от стаята, а това другата

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Любов. Нямаш си на идея колко съм щастлив от както си в живота ми. Първо когато се появи все едно живота ми изгря и започна на ново. Даряваш ми толкова много любов, че с всеки изминал ден се влюбвам все повече. Ти си целият ми свят и сега ще ми подариш две прекрасни като теб деца. Наистина те обичам.-каза Куки като сложи ръката си на корема ми и ме целуна.

-И аз те обичам.-прошепнах между целувката.

-Ейй..родителите! Дръпнете се да видя стаята на племенниците ми. Все пак като се родят ще прекарвам повечето време тук.-побутна ни Тае и влезе в стаята.

-Ии..отново ни развалиха момента.-измънках си под носа.

Вечерта бяхме много изморени затова само вечеряхме и след това си легнахме. Този ден беше много вълнуващ.

Събудих се от ритането в корема ми, което ме накара да се замисля колко ли е тясно там усобено ако трябва да делиш това място и с брат си или сестра си. Погледнах и видях, че Кук още спи. Щях да сляза да направя закуска. Станах от леглото и той ме хвана за ръката.

-Къде си мислиш, че отивате госпожичке?-спря ме той.

-Щях да сляза до долу да направя закуска. Много сме гладни.-казах и погалих корема си.

-Добре тогава. Вие стойте тук, а тате ще нахрани дечицата и жена си, която няма да става от леглото освен до тоалетната.-отвърна и се изправи сънено като излезе от стаята.

Тогава в главата ми нахлу една идея. Още не сме взели бебешки дрешки и ще дам задача на Куки да отиде да купи. И без това няма да ме пусне мен да стана пт леглото така че ще отиде той. И тогава влезе в стаята.

-Ето, нося закуска. Една гофрета за жена ми, една за сина ми и една за дъщеря ми.-усмихна се и ми подаде чинията с три гофрети.

-Благодарим ти тате.-усмихнах се и аз.

-Имам работа за теб зайо.-казах.

-Каква любов?-попита.

-Ще отидеш до един магазин и ще купиш бебешки дрешки. След това ще отидеш до един друг магазин и ще купиш колички.-наредих отхапвайки от гофретата си.

-Окей след малко тръгвам, а ти ще седиш и ще си почиваш и няма да се претоварваш. Хоби е вкъщи и ще му кажа да те наблюдава.-каза и се нацупих.

-Аз да не съм болна или съм малко дете на, което му трябва детегледачка!-скръстих ръце.

-Не си болна, а бременна и затова не трябва да се натоварваш. Четох в интернет.-обясни обличайки якето си.

-Чао любов. Ще се върна с дрехи и колички.-дойде и ме целуна.

-Чао заек.-ухилих му се.

Korean Love *ЗАВЪРШЕНА*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang