Pov Sarah
Ik word wakker van een overheerlijke geur. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 7:13 is. Wie gaat er nu zo vroeg opstaan op een zaterdag morgen? Ik doe een pyjama shirt en joggingbroek aan en loop naar beneden. Ik hoor wat gelach en gepraat uit de keuken komen en loop naar binnen. Ik zie de jongens inclusief Niall aan tafel zitten, en Liam maakt wat eitjes. "Hey Sarah." Zegt Louis die mij als eerste opmerkt. "Hey sweety." Zegt nu ook Niall en hij loopt naar me toe. Hij gaat achter me staan en slaat zijn armen om me heen. "Hey." Zeg ik. Ook Liam en Harry zegt nu goedemorgen. "Weet je welke dag het vandaag is?" Vraagt Niall. "Ehm, zaterdag?" Zeg ik. "Ja. Maar niet zomaar een zaterdag, vandaag is de auditie!" "Ohjaa. Hoelaat moeten jullie daar zijn?" "Rond..........11:00?" Het kwam er meer uit als een vraag dus waarschijnlijk is hij het weer eens vergeten. "Liam hoelaat moeten jullie daar zijn?" Vraag ik maar. "Om 10:15 moeten we daar zijn." Niall kijkt me nep boos aan en ik geef hem een kusje op zijn neus. Hij glimlacht weer en we gaan aan tafel zitten.
Harry is trouwens al uit het ziekenhuis met alleen nog vaker hoofdpijn en nog een pijnlijke voet. Voor de rest gaat het gelukkig goed. We hebben nog wat gepraat en we willen allebei nog wel gewoon goede vrienden blijven, maar Harry zag zelf al in dat ik voorlopig nog met Niall ben. En hopelijk nog heel lang.
Pov Niall
Ik sta samen met de jongens backstage en straks moet Harry als eerste. Even later moet Liam, dan gelijk daarna Louis. En daarna moeten nog een paar mensen en dan ben ik. Sarah mocht gelukkig ook mee en ik ben echt super zenuwachtig. Ik ga so sick zingen van ne-yo. We horen Harry's naam en Harry gaat op. "Succes." Zeggen we nog. Na een paar nummers en mensen waaronder Liam en Louis, ben ik eindelijk aan de beurt. "Je kunt het." Zegt Sarah en geeft me een kus. Ik ga op en even later begint het liedje.
Ik loop af en achter de gordijnen spring ik wild heen en weer. "Yeeeaaaahh je hebt 3 ja's!!" Zegt Sarah. "Ik weet het!" Zeg ik terug. We knuffelen en de jongens feliciteren mij ook. Want toen de rest af ging met 3 of 4 ja's feliciteerde ik hun ook. We zijn dus allemaal door! Ik kan het haast niet geloven. We lopen naar buiten en stappen in de auto. Op weg terug naar huis.
-
Pov Sarah
We zitten allemaal op de bank wat op onze telefoon of tv te kijken. Het is echt bloedjeheet ookal snap ik niet hoe want vanmorgen was het ongeveer 13 graden en nu opeens 29 graden. "Zullen we zwemmen?!" Schreeuwt Louis opeens. En hij zit achter mij dus heb ik een piep in mijn oor. "Goed idee! Maar volgende keer alstjeblieft niet zo in mijn oor schreeuwen." Iedereen stemt in en ik en Niall gaan naar boven om ons om te kleden. Even later staan we beneden op de rest te wachten. Ik zie Niall in de spiegel zijn haar doen. Als het eindelijk goed zit loopt hij weer naar mij toe en geeft me een kus. Ik haal snel mijn hand wild door zijn haar zodat het weer verpest is. "Heeeey." Zegt hij. "Wat? We gaan toch zwemmen." Hij kijkt bedenkelijk en zegt: "Oja. Vergeten." Even later komt de rest ook en gaan we.
-
Pov Niall
We zijn net terug van het zwembad en zitten wat in de tuin want het is nu nog warmer geworden dan vanmiddag. We zitten wat en voetballen wat. Even later zijn we moe en gaan we zitten. "Eh, jongens, en Sarah. Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor nog een test wegens de tumor." Zegt Liam opeens. "Dus ik dacht, misschien kan er iemand mee?" "Ja tuurlijk." Zeggen Sarah en ik tegelijk. "Altijd." Zegt ook Harry. "Wie wil je het liefst mee?" Vraagt Harry. "Ehm, Sarah?" "Tuurlijk. Als jij dat wilt." Zegt Sarah terug. "Graag. Vinden jullie dat ook goed?" "Tuurlijk." Even later word het al laat en besluiten we maar pizza te bestellen
JE LEEST
De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)
FanfictionOp een normale dag komt er opeens een nieuwe jongen bij sarah in de klas. Langzaam maar zeker bouwen ze een vriendschap op. Een hele bijzondere vriendschap. Misschien zelfs wel iets meer dan vriendschap. En als Niall (de nieuwe jongen) in de klas ni...