Yeni okulumun önünde durmuş öylece okulla bakışıyorum. Kavga etmem sonucu ailem kaydımı bu okula aldırmak zorunda kalmıştı. Ama suç benim değil, bana sataşanlarındı eğer bana sataşmasalardı bu zengin zübbelerinin olduğu okula gelmek zorunda kalmazdım ve aynı zamanda da 5. okulumu değiştirmiş olmazdım. Ve evet bütün okulları kavga sonucu pardon düzeltiyorum insan dövme sonucu değiştirdim. Daha ne kadar okul değiştirebilirdim ki bu yüzden insanlara sıcak davranmak zorundaydım.
Ben Nesil, lise 3. sınıf öğrencisiyim. Küçüklüğümden beri hırçın olduğum doğrudur. Her insanla haşır neşir olmam tek tük arkadaşım vardır. Okula girdim ve sınıfıma doğru ilerledim yalnız kalmamak için tam ders başlangıcında gelmiştim. Sınıfın önüne geldiğimde hoca içeri yeni giriyordu sınıfa girmeden hocaya yetiştim:
''Merhaba hocam ben yeni nakil öğrenciyim.''
Hoca: ''Tam zamanında geldin canım hadi içeri geç'' dediğinde onaylar anlamda başımı salladım ve hocayla beraber içeri girdim. Bütün sınıfın odak noktası bendim.
Hoca: ''Bu yeni sınıf arkadaşınız çocuklar. Arkadaşlarına kendini tanıtır mısın?''
''Nesil.'' dedim.
Hoca: ''Bu kadar mı?"
"Bu kadar"
Hoca: "Peki seni ilk günden sıkmak istemem. Boş bir yere geç otur.'' dedi.
Sınıfa bir göz gezdirdim yanı boş olan sadece bir kişi vardı ve şansıma erkekti. Cam kenarı en arka sırada oturuyordu bende mecburen onun yanına geçmek zorunda kaldım.
Batu: ''Selam ben Batu.''
''Nesil.'' dedim zoraki gülümsememle. Sessizce uyuz demişti ama duymuştum.
"Genellikle yeni tanıştığım insanlar benim hakkımda böyle düşünür. Beni tanısan böyle düşünmezdin." dedim. Duraksadı,
"Ha ?"
"Söylediğini duydum."
"Peki, o zaman seni tanımam için bana fırsat ver." dedi.
Sadece sessiz kalmakla yetindim. Teneffüs zili çalınca ellerimi yıkamak için lavaboya gittim lavaboda üç kız tahminimce bizden küçük bir kızı sıkıştırmışlardı. Zorla parasını almaya çalışıyorlardı. Ben ellerimi kurularken grubun başı olduğunu tahmin ettiğim kız sıkıştırdıkları kıza tam tokat atacakken kızın elini yakaladım.
''Bi daha bu kızla uğraştığınızı görmek ya da duymak istemiyorum.'' dedim ve kızın elini sertçe bıraktım. Diğer kızı ayağa kaldırdım ve sınıfına kadar götürdüm.
''Kendine dikkat et ben Nesil bir sorun olursa 11-B'deyim oraya gelirsin.''
Kız: ''Bende Buğlem, yardımın için çok teşekkür ederim.''
"Önemli değil, görüşürüz." deyip yanından ayrıldım. Sınıfa erken gitmemek için kantine indim.
Kendime bir kahve alıp boş masalardan birine oturdum. Otururken bir kalabalık dikkatimi çekti. Kavga vardı sanırım. Ne olduğunu merak ettiğim için kendime engel olamayıp bakmaya gittim. Bir grup erkek kavga ediyordu ve biraz dikkatli bakınca erkeklerin arasında Batu da vardı. Buğlem yanıma geldi ve gelir gelmez konuşmaya başladı. Ne kadar çenesi düşük diye düşünmeden edemedim.
Buğlem: ''Aklından bile geçirme derim.''
''Neyi ?''
Buğlem: ''Kavgaya karışmayı.''
"Çok geç geçirdim bile."dedim ve Batu'ya yumruk atmak üzere olan çocuğun bileğini tutup çevirdim ve arkasını döndürüp ittirdim.
Batu dahil kantindeki herkes bana bakıyordu bense merdivene yöneldim hızlı adımlarla çıkıyordum Batu da arkamdan geliyordu
Batu: "Nesil, Nesil diyorum bi dakika durur musun, Nesil!" aniden arkamı döndüm. (multimedya)
* * *
Bölüm sonu
Aslında bölümün devamını yazdım ama heyecanlı bir yerde bitsin istediğimden burda kestim. İlk defa bir hikaye yayınlıyorum. Umarım beğenirsiniz. Vote verirseniz sevinirim. Hoşçakalın.