Poveste Eda (Edaline)
Eu Edaline Smith mi-am pus aceasta intrebare de multe ori . Ma urasc pe mine atunci cand ma arunc cu capul inainete ? Si ca raspuns la propria mea intrebare: Daca ajung sa ma urasc pe mine inseamna ca nu m-am iubit eu pe mine si ca nu stunt de acord cu propriul drum . Dupa cum ati observat ma numesc Edaline , am 21 de ani sunt studeta la facultatea de drept ALU( Abraham Lincoln University) din Los Angeles . Aici m-am nascut si crescut , defapt toata viiata mea e aici si nu m-as vedea in alta parte , poate si pentru ca aici imi am toata familia si prieteni.
Nu sunt singura la parinti am un frate mai mare si o sora mai mica .
Martin are 22 de ani incurad o sa implineasca 23 , are ochii albastri ca ai tata-lui nostru , inaltimea de 1,90 ( ia cam uitat dumnezeu masura) cm . Martin e ocgolios , incapatanat ,dar si o persoana pe care te poti baza mereu, daca vrea ceva obtine indiferent de ce trebuie sa faca ca sa obtina . Bine e si un frate enervant care tine orice pericol la distanta de mine si sora mea .Ca tot veni vorba de ea : Kirra are 19 ani , ochii verzi ca ai mamei , la inaltime nu pot sa zic ca e ceea mai inalta defapt are aceas inaltime ca mine de 1,60cm . Kirra e si ea orgolioasa dar nu si incapatanata , ea e singura dintre noi care lasa mereu de la ea . Mama mereu spune ca ar trebui sa ma temperez si eu precum e Kirra , dar fie vorba intre noi fiecare e in felul lui .
Mama si tata : Evea si Edward Smith 50 respectiv 52 de ani mama ochii verzi tata albastri , mama 1,79 cm tata 1,90 . Mama o persoana cald si buna la suflet . Tata si el e cald doar ca e mai autoritar .Mama avocat si model , pe cand tata are propria firma de lanturi hoteliere si restaurante . Deci va dati seama ca noua nu ne-a lipsit niciodata nimic si am fost rasfatati , dar nu a fost tot timpul asa la inceput ai nostri au stat intr-o garsoniera in chirie . Dupa ce sau casatorit si mama a aflat ca a ramas insarcinata cu fratele meu au deschis si primul restaurant in care si-au investit toate economiile . 4 ani mai tarziu tata avea deschise 3 restaurante si un hotel , acum sunt mai multe , ma bucur pentru ei .
Atat fratele meu cat si eu ne-am dorit sa devenim avocati asa ca acum suntem studenti la drept in utimul an . Daca va intrebati cum de fratele meu e cu mine in acelas an ei bine mama m-a dat odata cu el la scoala si suntem de nedespartit . Kirra ei bine ea vrea sa urmeze o facultate de arte si cocheteaza din cand in cand si cu modelingul.Pana in prezent parinti nostri au zis ca sunt mandri de noi si ca au incredere deplina in noi , asta pana o dam unu din noi de pamant.
Si daca tot v-am prezentat familia sa continui cu prezentatul . Atat tata cat si mama au cate un frate . Colin Smith casatorit cu Natasa Smith de asemena au un fiu pe nume Stephan varul si tot odata cel mai bun prieten si confident al meu. Stephan are tot 21 de ani , are ochii caprui ca mine stiu nu v-am spus , si o inaltime de 1,90 la fel ca fratele meu . Dimitri si Paloma Baldovin au si ei un fiu dar e mai mare decat noi toti asa ca e mai cu capul pe umeri sa zic asa el are 30 de ani se numeste Marc are ochii gri-albastrui , cu o inaltime de 1,89. Daca noi suntem pe la facultate si respectiv liceu ,el are deja propria firma si urmeaza sa ii ia locul tatalui sau in firma familiei Baldovin.In cazul lui Stephan si el ma urmeaza pe mine si fratele meu ca avocat dar si el o sa ieie locul tatalui sau la firma de avocatura a tatalui sau Colin . Marc e arhitect si are propria firma micuta dar urmeaza sa prea firma bine cunoscuta a lui Dimitri tot de arhitectura. Ca si in cazul lor si fratele meu o sa preieie firma tatalui nostru , deoarece eu cu Kirra nu dorim ,sau mai bine zis eu o sa preiau parteneriatul mamei la firma unchiului Colin deci o sa fiu inpermanenta cu Stephan ca si pana acum . Dar pana atunci m-ai avem si suntepm niste rasfatati si vedetele prin cartierele nosastre . Ei da sa nu crede-ti ca nu am prietene am : Amira Charter are 20 de ani si ochii verzi , e cantareata deci e pelcat in mare parte dar de fiecare data cand prindem ocazia iesim . Aris Calista are 21 de ani e pitica grupului si tot odata e puti mi mult indragostita de fratemiu. Arisa e dansatoare si fotografa asa ca ne petrecem timp impreuna destul de mult chiar daca nu suntem pe acelas drum ca sa zic asa . Si Belinda Gambhiri ea are 22 de ani ochii caprui studenta la arhitecrura , tot in cadru cadrul facultati ALU.
Am scurtat un pic acest capitol de cunoaste-re sa zic asa ... Stau un pic ca prost cu imaginatia si cum e si prima carte , sunt prea multe ideei si deloc logica . Deci revin cu un nou capitol sper cat mai bun cu putinta !
Adina
CITEȘTI
The Story Of My life
RomancePornind de la'inainte sa urasti , iubeste ' ai putea sa urasti ce ai iubit ?