Capitolul 1

16 1 0
                                    

Bună ^-^!Eu sunt Carmen, sunt eleva în clasa a VI-a, ,am 13 ani, anul acesta fac 14,dar mai e, mai e pana la ziua mea de naștere... Asa.. Îmi place foarte mult sa dansez mai ales pe melodiile de la BTS și sunt asa energica.. Dar de nu știați eu sunt nebuna defel:))Iar acum încep povestea=))
*Dimineata*

Era dimineața. Eu încă dormeam confortabil în pat.Imi deschisesem ochii încet.. Ma întrebam cât este ceasul, fiind somnoroasa, am căzut din pat.
*Trezește.te fha, cât mai dormi? *
O voce se auzea în mintea mea.
-Cine ești tu?-
*Conștiința ta! Cine drq sa fiu*
Am început sa rad în șoaptă, ca o nebunatica ce sunt! Îmi luasem telefonul sa vad cât era ceasul. Era 6:30!Pff... Acum o sa cânte alarma aia care ma enervează în fiecare dimineață...
-CUCURIGUUUUUUU! cântând alarma:))
Ma pusesem în patul cel comod sa mai dorm juma' de ora. Dar dintr.o data venise cineva lângă mine și încerca să  mă trezească din somnul de frumusețe în ultimele momente:((
-Carmennn!Du-te și fă-mi cereale cu laptele!spuse fratimiu, mai degraba țipă. Off... Acum aveam eu chef...
-Du.te și fa-ti singur!spusesem somnoroasa.. - Off... Bine!!!
Fratele meu are abia 6 ani nu ar putea sa facă cereale cu lapte, mai ales sa umble la aragaz..
Ma dusesem încă somnoroasa pana în bucătărie.Ma apucasem sa fac cerealele astea cu lapte pentru mine și pentru stresul se Lucas. Asa îl cheamă pe fratele meu. Cerealele cu lapte au fost gata și ne.am pus sa mâncăm. Ma uitam către telefonul de la lânga mine și indica ora 7:09..
Terminasem și cerealele și ma pusesem sa îmi caut haine. Ca deobicei seara nu caut ci dimineata... Pana la urma mi.am ales o pereche de blugi de culoare negru foarte închis și o bluza neagra care scrie cu roz "I love you" și fiindcă era ultima zi se școală din săptămâna și nu avem ora de sport mi.am luat o pereche de ghetuțe :)) și geaca groasa ca e aer rece afara.
-Haideți copii! Dana a pornit mașina.
Dana este vecina noastră care mereu ne ia cu mașina atunci când e frig.M.am urcat în mașină și am mers pana la școală.
-Pa, mami, ne vedem după școală!! am spus.
-Pa, scumpa mea! Să fii atenta la școală.mi.a spus înapoi și eu am plecat.
Ma dusesem în clasa și dintr.o data cineva sărise pe spatele meu.. Era.. Teo? Teo este o colega care și ea e fana  cu trupa BTS. Și îl adora pe JungKook și mda.. Am uitat sa va spun ca eu îl ador pe Kim Taehyung. E foarte drăguț.. Și ii place sa se joace cu copii,un adevărat înger=))).
-Heyyy!!Ce faci? zise ea.
-Heyy, bine tu?zis eu.
-Bine!Bine! =))
-Facem salutul nostru?întreb.
-Normalll!
Ne făcusem salutul nostru și eu m.am pus în locul meu. Ceasul indica ora 8:00.Mdah...E vineri...
*Logic ca.i vineri, credeai ca.i luni!?!*
-Of, of... Iar tu, conștiințo?-
*Dap.. Fa și tu ceva! Nu mai sta ca o mumie*
-Pai nu am ce! -
*Desenează ceva*
-Bine... -
Ma pusesem eu sa desenez... De numai Dumnezeu știe!
*Ce e aia?? *
-NU ȘTIUU! NU MA MAI ÎNTREBA!-
*B-Bine! De ce ai nervi!!? *
-De deaia...Hai ieși din mintea mea ca după o sa sparg totul prin jur-
*... *
Asa... Acum stăteam în sfârșit liniștită în banca mea. Dar acum iar venise cineva la banca mea. Era Sheila.
-Heyyy!!Țipând la mine,apropiindu-si capul către al meu.
-Hey!?! Ce.. Ce mai faci?
-Pai... Bine pe-aicea....spuse cam plictisita.-Ar trebui sa vina doamna deja.. Nu? întreba ea.
-Ar trebui.... am zis. - Cristi!!!
-Da??întreba el. E un coleg cam enervant, dar mda...
-Dă-mi și mie ascuțitoarea, te rog! Deobicei, eu ii cer întotdeauna ascuțitoarea :)).
-Ia-o din penar! adaugă plictisitor.
-Și azi ce facem??întreba Sheila și stătea pe gânduri.
-Merci, Cristi! spunând, apoi am luat ascuțitoarea din penarul lui.
-N.ai pentru ce! adaugă înapoi el.
-Habar n.am!am spus apoi ma uitam către ceas. - E ora 8:30.UNDE E DOAMNA? am țipăt, dar spre norocul meu nu a auzit cam nimeni, ca în clasa era o gălăgie.. de dărâmă școală pe loc!
-Baa! Eu ma arunc pe geam, sa mor eu! țipând Ași.
-De parca ne interesează, Ași! adaugă înapoi, Laura.
Dintr.o data usa se deschise de către doamna diriginta. Perfect... Acum Asi tot lângă geam era încercând sa se urce pe calorifer.
-Buuuuuna dimineeeataa!spunem toți în cor. De parca e un cântec sau ceva, ca înloc sa zicem simplu, noi pacea cantam =)).
-Bună dimineața! Asi?Ce cauți la geam?spusera doamna cam nervoasa.
-Asi vrea sa se arunce pe geam, doamna! băgându.se în vorba, Cristi. El mereu intervine la ceva.. Nu se poate abține.
-Da.te imediat jos de.acolo!Altfel îți trântesc un 2 cât tine de mare!ii spusese doamna.
Asa trecuse și ora asta... Cu un cadou pentru Asi,adica nota 2.Si venise ora și de franceza.. Acum.. E acum.. Asi s.a suit iar pe calorifer, căzând ca va avea o a doua șansa.
-Bonjour Madam profesor de Francais!
-Bonjour... Asi? Ce cauți acolo, copile? întreba doamna cam nervoasa.
-Incerc sa sar pe geam, doamna! spuse Asi nepăsător.
-Da.te imediat jos de.acolo!!tipand la el. - Nota scăzută la purtare! Nu ma mai interesează.
Se pusese doamna la catedra, iei deschise catalogul, își lua creionul și adauga:
-Ai noroc, Asi, ca îți trec în creion!
-E bine și fără creion, doamna! Azuga el, băgându.si capul în pulover și începea sa rada încet.
-Adică, vrei sa îți trec nota cu pixul, fără sa mai poată șterge nimeni?? spuse nervoase doamna de franceza. E o femeie în vârstă și o înțeleg, dar mulți nu.
Asi se dăduse jos pana la urma, părea cam suparat dar totodată și vesel.Uneori e asa ciudat.. Cred ca trebuie dus la spitalul de nebuni cu siguranță!! Și asa s.au dus și celelalte ore cam plictisitoare și nimic nou. La sfârșitul orelor, doamna diriginta venise în clasa sa ne anunțe ca vom pleca la film în săptămâna altfel.Si ne spuse:
-Dragii mei, înainte sa plecați vor veni câțiva cântăreți.spuse doamna, schițand un zâmbet. Oh.. Doamne dacă ar fi sa vina gasca din BTS. Apoi vad ca doamna ii chema pe copii din clasa a V-a. Doamna le spuse și lor ca vor veni cineva la noi. Eu îmi tineam pumnii strânși și rugându-mă ca Domnul sa îmi asculte rugămintea și sa vina eiii!!!!
*Tu chiar crezi ca vin în aceasta clasa, școală, loc, sat, tara abia din Koreea?? *
-Tu, taci conștiințo!Ca nu știi nimic!-
*Ba normal ca știu! Cum naiba sa vina ei pana aici? *
-Totul pare un început?! Defapt începe. -
*Off... *
Dintr.o data venise cineva și sari pe spatele meu. Era Teo.
-Îți dai seama? Poate vin cei de la BTS!!!! spuse ea, schițand un zâmbet larg pe fata. Eu încă mai vorbeam cu conștiința mea..
-Heyyy! Carmen!! tipa ea la mine.Eu ma trezisem din visul meu.
-D-Da?spuneam emoționată.
-Ești bine? spuse ea, iar zâmbetul ei drăguț dispăruse brusc.
-D-Da... Sunt bine.. Cred.spusesem un pic agitata. - Teo?!? Ce ma fac??!??DACĂ VOR VENI EI??
-Stai calma.. Nush sigur dacă vor veni fix ei. Poate vine Andra.spuse iar zâmbetul ei ii aparu din nou și începu sa rada.
-ȘI DACĂ VIN EI? O SA MOOR!! tipam eu.
-O sa mori de emoții dacă o sa îl vezi pe Kim! Hehe! zâmbea ca o perversa.
-Teooo! Te bat! Vorbesc foarte serios.privind.o foarte serioasa.
Hoo! Bine.. Bine.. Doar nu vorbeam serios..incerca sa se abțină din ras, dar nu.. Scăpa acele râsete de ma făcea și pe mine sa rad.
Iar dintr.o data cineva deschise ușa. Pe ușa întra...

Heyyy, asta e prima mea carte și sper sa va placa!! Cine credeți ca întra pe ușa? Gașca din BTS sau altcineva?Sa îmi spuneți dacă va place acest capitol si dacă vreți sa continui.Va pupacesc pe toți la fel și Teo și încă o fata care o cheamă Brianna și ii place și ei trupa BTS. Ii place pe Jimin și RapMonster..Si spre ghinionul meu mai e o fata numita Bianca care îl adora pe Kim Taehyung.. Ce ghinion. Dar oricum eu știu mult mai multe despre el deci tot preferatul meu rămâneee!! Și va pup pe toți, bye!! ~3~  <3. Și îmi cer scz pentru greșeli.

BTS FanGirlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum