- Hát mi ez a kézen fogva járás gyerekek? - Pislog apa rám és Mattyre, ahogy belépünk az ebédlőbe. Maxy arcára széles mosoly szalad.
- Megkérdezted? - Teszi fel a kérdést a testvérének és mikor az bólint egyet, a fiú diadalmasan felugrik és a serpens vezetője felé fordul. - Ide a pénzem Gil! Nyertem! - Nyújtja ki a kezét.
- Te komolyan fogadtál rám Maxy? - Néz komolyan testvérére a mellettem álló iker.
- Ő kezdte! - Védekezik az, a főnökre mutogatva.
- Nem akarok beleszólni, de lemaradtam? - Vág közbe apa.
- Én sem értem teljesen a helyzetet. - Szólal meg anya is. Erre Matty odaáll a szüleim elé és felemeli a gyűrűs kezemet.
- Matty tényleg megcsinálja! - Pislog nagyokat Mil.
- Mit? - Fordul a lovas felé anya.
- Ottó, Diana! - Szólal meg Matty, elérve, hogy a két felnőtt rá nézzen. - Szeretném megkérni a lányotok kezét! - A fiú arca komoly, akárcsak eddig én viszont helyette is fülig pirulok. Amin csak ront apa válasza.
- Már azt hittem sose teszed meg! - Neveti.
- Ottó! - Veri fejbe anya nevetve.
- Mi van? - Méltatlankodik a fehér hajú férfi.
- Nem változtál semmit, most is olyan bolond vagy, mint régen! - Ad egy puszit anya apa arcára. - Szívesen neked adjuk Matty! - Mosolyog anya a fiúra mellettem, aki elmosolyodik. - Na, de csüccsenjetek le. Éppen el akartuk mesélni Ottóval a történetünket. - Int anya a székek felé, mi pedig helyet foglalunk.
- Hol is kezdjük? - Gondolkodik hangosan apa.
- Ott, hogy mit akart tőletek a rabbit! - Szólal meg Mil.
- A lélekkardokat! - Vágja rá azonnal a választ a férfi.
- Mondtam! - Húzom ki magam büszkén.
- De mire kellett nekik? - Kérdez most Gil.
- A lélekkardok különleges fegyverek. El tudják venni annak a képességét, akit megölnek vele. - Válaszol most anya.
- Képességtolvajt csinál a használóból? - Lepődik meg Maxy.
- Ezt hitték ők is. - Rázza meg a fejét apa. - De a lélekkard nem csinál belőled képességtolvajt. Csak korlátozott ideig tudod vele használni mások képességét. Meddig is? - Fordul Ottó, anya felé.
- Legfeljebb két hét, utána elveszik a képesség.
- De nekem azt mondtad a Lélekkard a képességed! - Értetlenkedik Mil.
- Pontosan, azért, hogy ne tudjátok meg Ottó igazi képességét.
- Mit? - Pislog apára Gil, mintha most tört volna benne össze egy világ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ability Thief ~ Képességtolvaj
FantasiEgy álom! Vagy mégsem álom? De akkor mégis mi ez a világ. "~ Képzeld azt, hogy egy ugrálóvár!~ Hallom emlékeimben apám hangját, ahogy közelítek a kemény talajhoz. Bumm! Sértetlenül megúsztam. - Zwingli?! Mit tettem? - Még visszanézek a házra, ami ed...