Biasınla klasik film izleme gününüzdesinizdir ve bugün film seçme sırası sendedir. Sende vizyona yeni girmiş bi filmi duyarsın. Baya bir ilgi duyulduğundan bu filmi izlemek istersin ama biraz bekleyip sevgilinle izlemeyi tercih edersin. Ve bugün de seçtiğin film o olur. 'Fifth Shades Of Grey' yazan CD yi takar ve biasının yanına kurulursun ama biasın sana biraz garip bakar. Bakışlarının nedenini sorduğunda,
Biasının tepkisi:
Namjoon:
"Grinin elli tonu??? Ciddimisin cidden bu filmi mi izliyeceksin? "
Başını sallayarak onaylayınca Namjoon 'ne olucaksa olsun' dercesine omzunu silker ve seni biraz öncekine oranla daha sıkı sarıp kendine çeker.
Jin:
Film başladığından beridir Jin soğuk terler döker ve durmadan kıpırdanır. Sonunda adam kızı kucaklayıp odasına götürdüğü sahne de Jin'i mükemmel bi öksürük krizi tutar. Elini sevgilinin sırtına koyup telaşla bağırırsın.
"JİN! JİN! AŞKIM HELAL HELAL AŞKIM KENDİNE GEL AL AL SU İÇ "
Sevgiline uzattığın suyu eliyle iter ve zar zor nefesini dengeleyip sana çıkışır.
"YA OF (ADIN) BU NE ALLAH AŞKINA KAPAT ŞU FİLMİ ADAM GİBİ BİŞEY AÇ!! "
J-Hope:
Sen izleyeceğiniz filmin CD sini Hoseok'a gösterdiğin de sevgilin sırıtarak dudak kenarını ısırır ve filmi es geçip seni kendine çeker.
"Onu boşversene sen. Gel ben sana Umudun Elli tonunu izleticem. Hemde en önden"
*jHope*Suga:
Sen filmi açıp sevgilinin kolunun altına oturmuş filmi izlersin. Ama filmin erotik olduğunu farkedince iş işten geçmiştir. Utanç ve korkuyla göz ucundan televizyonu pür dikkat izleyen Sevgiline bakarsın.
"Hiç bana öyle bakma erotik film seçen sendin ama söyliyim evlenmeden olmaz. Beni böyle kandıramazsın ergenliğimi atlatalı çok oldu"
Senin cevap vermene fırsat vermeden susturur. Sende yediğin utançla kalakalırsın.
Tae:
"(Adın) neden onca film arasından bu? Kapat şunu Buz Devri'ni yükledim ben. Onu izleyelim"
Rahat bir nefes alıp hevesle televizyonu kapatırsın. Sizin ilişkiniz için Grinin elli tonu fazla kaçardı. Siz Buz Devri çiftisiniz.
Jimin:
Filmi görür görmez piçimsi gülüşü yüzünde yer edinir. Film boyunca da devam eder. Ama fazla dayanamaz ve filmi kapatım seni kendine çeker.
"Bana baksana. Böyle şeylere gerek yok. Zaman kaybı. Direkt teklif etseydin sevgilin dünden hazır bebeğim"
Seni yanlış anlamasıyla kıpkırmızı kesilirsin. İkinci darbede dudaklarına inen dudaklarla olur.
Jungkook;
Cd'yi DVD'ye takarken Jungkook'un başını yere eğip yan yan sırıttığını görürsün .
"Neden sırıtıyorsun şimdi? "
"Filmin içeriği ne bakmadın mı sahiden? "
"Hayır korku falan diye aldım ama konusu ne ki? "
*ulan amma salladın ha djdjdj*"Hıı evet evet korku gel sen şöyle koriym ben seni"
...der ve seni kollarının arasına alır.
***
Yalan yok hepppsine bayıldım ama Jungkook içime pek sinmedi. Neysem işte bunu da böyle idare edin işte jkskskahfh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Tapılası Tepkiler 👽
De TodoBu kitap uzaylı Tae ve onun Hoseok'tan olan unicorn çocuklarına ithaf edilmiştir teşeke 💜💃 30.12.2017 😍🐎👽💤🙈💃