deel 13

40 2 18
                                    

Pov Sarah

Ik word wakker van mijn wekker die afgaat. Oja, vandaag moet Liam voor nog een test naar het ziekenhuis. Ik stap rustig en stil uit bed zodat ik Niall niet wakker maak. En voor het eerst is het gelukt. Ik doe mijn dagelijkse ochtend routine en 1 uurtje later sta ik met Liam beneden. "Gaan we?" Vraag ik. Liam knikt en we lopen naar buiten. We stappen in de auto en rijden naar het ziekenhuis. Even later komen we aan bij het ziekenhuis en lopen naar binnen. "Hallo kan ik u ergens mee helpen?" Vraagt de mevrouw achter de bali. "Eh ja ik heb een afspraak." Zegt Liam terug. "Mag ik u naam?" "Liam Payne." "Oke dan mag u daar in de wachtkamer wachten." We lopen naar een kamer met wat tijdschriften, stoelen en kinder speeltjes en gaan op een stoel zitten. Een paar minuutjes later komt er een dokter binnen. "Liam Payne?" Vraagt hij. "Ja." Antwoord Liam. "Dan mag u meelopen." We lopen de dokter achterna naar een kamertje met een bed, 2 stoelen en wat apparaat dingetjes. "Oke we gaan wat bloed afnemen om te kijken hoe het met u en de tumor gaat." Zegt de dokter. Liam gaat op het bed zitten en de dokter neemt het bloed af. Als ze klaar zijn gaat de dokter naar een kamertje hiernaast en ik ga naast Liam zitten. "Denk je dat er iets is?" Vraagt Liam zenuwachtig. "Ik weet het niet. Ik hoop het niet."  Na een paar minuutjes komt de dokter terug en lopen we achter hem aan naar het kamertje. We gaan voor het bureau zitten en de dokter achter het bureau. "Nou, we hebben de uitslag en het is goed nieuws." Zegt de dokter met een glimlach. Ik hoor Liam opgelucht zuchten en ook ik ben opgelucht. "Uit je bloed blijkt het dat de tumor als maar kleiner word, en dat de kans op vergroting maar 11% is. We willen alleen nog een scan maken om te kijken hoe klein hij is en waar hij zit, want als hij klein genoeg is kunnen we hem verwijderen." Er komt een glimlach op mijn  en Liams gezicht.

-

Pov Niall

We horen de deur open gaan en dicht gaan en even later komen Sarah en Liam de kamer binnenlopen. "En?" Vragen Harry, Louis en ik tegelijk. "De tumor is verkleind en overmorgen heb ik weer een afspraak om hem te verwijderen." Zegt Liam met een glimlach. "Echt!?" Vraagt Harry. Liam knikt en we lopen met z'n allen naar hem toe om hem een knuffel te geven. Als we Liam uit de groepsknuffel hebben bevrijd besluiten we pizza te bestellen. Want niemand heeft zin om te koken en ik hou van pizza! 

Hey mensjes! Best kort deeltje maar hopelijk vinden jullie hem leuk!

Ik heb trouwens al 111 reads op dit boek, 510 reads op How I Met Him, en 479 reads op Why? Dus ik wil jullie allemaal echt heel erg bedanken! Vooral de mensen die een van die boeken ook hebben gelezen of lezen! ❤️❤️❤️

Vote? Comment? Follow?

Lots of love, je biggest 1D/Niall Horan fan everrrrrrr!

De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu