BAŞLANGIÇ

54 0 0
                                    

Bölüm:1

Başlangıçta amaçsızca takılan gençlerdik... Bu işi ilk defa yapmıyorduk elbette, özellikle de ben! Zamane gençleri gibi , aslında yaptığımız tek şey sosyal paylaşım sitelerinde vakit öldürmekten başka bir şey değildi...

Sorun şu ki... Bunu neden yaptığımızın mantıklı bir açıklaması hiç bir zaman olmadı ve olmayacaktı...

Saçma bir şekilde bunu yapmayı seviyorduk. Bazen çok sıkıcı olsada, çoğu zaman eğlenebilmeyi başarıyorduk.

Ve tabiki içlerimizden en hayalperest ben olduğum için durmadan uçuk planlar , seneryolar benden çıkardı...

( Biz üç kişiydik) !!! Tam bir " FAKE" çetesi!!!

Ürkütücü...! Tek sorun seçtiğimiz kızların biz FAKE yiz diye bağırmalarıydı...

Benim kızım hariç!!!

Kankalarıma kıyasla daha doğal, hanım hanımcık tabirine uyan sıradan bir ev kızı modeliydi...

Veee bu beni daha gerçekçi yapıyordu..

Ama hiç birimiz diğerinden daha kötü,daha çirkin, yada daha ergen görünmüyorduk.

Bu kızlar fazla içimize sinmiş olmalı ki fotoğraflarını araklamanın yanı sıra, yaşadıkları hayatları bile merak konumuz olmuştu...

Evet biz bu işe başladıktan sonra, tam anlamıyla şuurumuzu kaybetmistik...!

Gerçek kimliklerimizi merak edicek olursanız " ki bence etmeseniz daha iyi" Fake lerimizle karşılaştırıldığımızda gülmekten altınıza sıçacağınıza garanti verebilirim.

Biz çok mu çirkiniz???

Ahh tabiki hayır!

Sadece onlar dehşet derecede güzeller...

Biz sıradan ama sevimli sayılabilecek normal türdeniz!

Peki... Onlar insansa biz neyiz o_O ???

Ben Seren bu hikayenin, kurgunun ve olayların baş senaristi ! Yani hikayenin ana karakteri..! Yazdığım bu " yaşanmış hikaye gerçekleştiğindeyse kim bilir belkide ' başrolü ' !!!

Fazla hayalperest olduğumu söylemişmiydim???

-Ahh tamammm!

Beni ben yapan, belkide yazmama sebep olan ilginç karakterim ve değişken ruh hallerim...

Psikolojimi bozan olay tam olarak neydi?? Hala merak etsemde bildiğim tek şey o günden sonra hiç değişmedim.

Bu yaşananlardan sonra kim olduğumu anlamakta güçlük çeksemde kendimi seviyorum...

Seviliyorum...

Sen olsan sende severdin yani

Haklısın "ben olmasam" bende beni severdim!

-Anaa fake attım!!!

( Bunu daha sonra açıklıycam)

Bu arada kendini beğenmiş birimiyim?

-Hayır!

-Ahhh tamam belki biraz...

-Tamam tamam birazdan daha fazla ^^

-Ukala mıyım?

-KESİNLİKLE EVET !!! :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FAKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin