Στο διάλειμμα
Αvril pov.
Ο kou μου είπε πως είχε κάτι σημαντικό να κάνει και έφυγε τρέχοντας προς τον προορισμό του.
Περπατούσα στους διαδρόμους του σχολείου αλλά ένα χέρι με έπιασε από τον καρπό με δύναμη προς το μέρος του άγνωστου που τελικά δεν ήταν και τόσο άγνωστος.Καιιιιιιιιι....
Ναιιιιιιιιιιιι....
Ποιος να ναι φυσικά ήταν
Ο SUBARU!!!!😬
Εγώ" τι θες"
Subaru" τι ήταν αυτό στην τάξη?" Μου είπε γρυλήζοντας
Εγώ " δεν καταλαβαίνω τι εννοείς"
Subaru" ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ" είπε σφηγκοντας τον καρπό μου με πάρα πολύ δύναμη
Εγώ " με πονάς " είπα πρασπαθοντας να ελευθερωθω από το κράτημα του αλλά μάταια.
Subaru " και δεν είδες τίποτα ακόμα" είπε τραβοντας με από τον καρπό με προορισμό την ταράτσα ( η όπως αλλιώς λέγεται )με έσπρωξε προς τα κάγκελα και έβαλε τα χέρια του δεξιά και αριστερά από το κεφάλι μου, πλησιάζοντας τον λαιμό μου. Η καυτή ανάσα του χτυπούσε τον κρύο λαιμό μου κάνοντας με να αναστεναξω. Τα χείλη του ήρθαν σε επαφή με τον λαιμό μου και μετά από αυτό ένας οξύς πόνος που με έκανε να βγάλω μια πικτη κραυγή. Τα χέρια του μεταφέρθηκαν στην μέση μου κολωντας με πάνω του και μηδενιζοντας την λίγη απόσταση που ειχαμε.
Subaru" Μμμμμμμμμ το αίμα σου είναι τόσο γλυκό καλύτερο και από της Yui's , τόσο καυτό που θα μπορούσε να με κάψει, μπορεί να με κάνει να χάσω τον έλεγχο, τοσο ωραίο ... όσο κι εσύ"
Και πριν προλάβω να πω κάτι εννοσε τα χείλη του με τα δικά μου, τα χέρια του από την μέση μου πήγαν στα οπίσθια μου κάνοντας με να αναστεναξω,... σίγουρα έχω γίνει κατακόκκινη . Εγώ αποκρίθηκα στο φιλί βάζοντας τα χέρια μου στον λαιμό του εμβαθύνοντας το φιλί. Μετα από αυτό όλα μαύρα.
Γεια σας τι κάνετε δεν το περιμένατε να γίνει έτσι το πράγμα ε, ε λοιπόν ούτε κι εγώ αντιο.😄😄😄😄
YOU ARE READING
Diabolik lovers
VampireΟνομάζομαι Avril και είμαι 16 χρόνον έχω μια αδερφή την Yui με περνάει 1 χρόνο δηλαδή είναι 17 .Η Yui ειχε πάρει υποτροφία μαζί με την κολλητή μου την Nina για ένα άλλο καλύτερο σχολείο.Μετα από 2 βδομάδες περνώ και εγώ υποτροφία και πάω να μείνω μα...