အဆံုးမဲ့ခ်စ္​ျခင္​း

2.5K 177 12
                                    

📝To...
       Park Chanyeol

ကိုကို......အင္​း.....က်​ေနာ္​့ရင္​ထဲက​ေခၚ​ေနျကနာမ္​စား​ေလးတစ္​ခု​ေပါ့.....ကိုကိုအခုဒီစာကိုဖတ္​​ေနခ်ိန္​ ကိုကိုဟာအရမ္​းခ်မ္​းသာတဲ့လူတစ္​ဦးျဖစ္​ခ်င္​ျဖစ္​​ေနလိမ္​့မယ္​.....ျဖစ္​လဲျဖစ္​မွာပါ​ေလ ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့ က်​ေနာ္​့papa Oh gpရဲ႕သူ​ေဌးနဲ႔​ေတြ႔ရတဲ့သူဆို​ေတာ့ အရမ္​းခ်မ္​းသာလို႔ဘဲ​ေပါ့........

ကိုကို ႐ွိစဥ္​ကခ်စ္​တယ္​လို႔ဖြင္​့မဟႏိုင္​ခဲ့တဲ့အတြက္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...က်​ေနာ္​အဲ့အတြက္​လဲ​ေနာင္​တရမွာမဟုတ္​ဘူး.....ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့ က်​ေနာ္​ကကိုကို႔ကို လူအမ်ားအားက်တဲ့သူမ်ိဳးျဖစ္​​ေစခ်င္​တာ​ေလ.......

​ေသလူတစ္​​ေယာက္​နားကပ္​တြဲ​ေနၿပီး ကိုယ္​့ဘဝကို ကိုယ္​​ေမ့​ေလ်ာ့​ေနမွာက်​ေနာ္​အ​ေၾကာက္​ဆံုးဘဲ........ကိုကိုက်​ေနာ္​့ကိုစိတ္​နာ​ေနမယ္​မွန္​းက်​ေနာ္​သိပါတယ္​ အဲ့လိုျဖစ္​​ေအာင္​လဲက်​ေနာ္​ကိုယ္​တိုင္​ႀကိဳးစားခဲ့တာဘဲမလား........

အခုခ်ိန္​မွ ဒီစာ​ေလးနဲ႔​ေတာင္​းပန္​ၿပီး ကိုကို႔ကို လြမ္​း​ေဆြ႔သတိရ​ေန​ေအာင္​က်​ေနာ္​မရည္​ရြယ္​ပါဘူး က်​ေနာ္​့ခံစားခ်က္​​ေလး​ေတြကိုသိ​ေအာင္​လို႔သာ ဒီစာ​ေလးကို​ေရးလိုက္​ရတာပါ.......

ကိုကို ​ေ႐ွ႕ဆက္​ၿပီး​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​ရႊင္​​ေနသြားရမယ္​​ေနာ္​......မဟုတ္​တာ​ေတြ​ေလ်ွာက္​မလုပ္​ပါနဲ႔.....က်​ေနာ္​သိပါတယ္​ က်​ေနာ္​့​ေၾကာင္​့ က်​ေနာ္​တို႔စီးပြား​ေရးကို ဖ်က္​ဆီးမယ္​ဆိုတာ......ကိုကိုစိတ္​နာတာက်​ေနာ့္​့ကိုပါ..........

က်​ေနာ္​့စည္​းစိမ္​​ေတြမက္​ၿပီး အခုလို​ေျပာရတာမဟုတ္​ပါဘူး ကိုကို႔ကိုပတ္​ဝန္​းက်င္​ကလူ႔ဘီလူးၿပီးဆိုၿပီးဝိုင္​းသမုတ္​မွာဆိုးလို႔ပါ.......

ကိုကို႔ရဲ႕တည္​ၿငိမ္​​ေနတဲ့ ႏွလံုးသားကိုက်​ေနာ္​အ​ေႏွာက္​ယွက္​မ​ေပးပါဘူး.....ဒါ​ေပမဲ့က်​ေနာ္​ကိုကို႔ကိုက်​ေနာ္​ခ်စ္​တယ္​......က်​ေနာ္​့အခ်စ္​ကို ကိုကိုသိထားယံုပါက်န္​တာက်​ေနာ္​ဘာမွမ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခဲ့ပါဘူး.....

အဆံုးမဲ့ခ်စ္​ျခင္​း [One Short | Completed]Where stories live. Discover now