' apa rangcangan yg diorang buat ni...jangan2 ....' kata hati sara. Badan nyer tidak memberi rangsangan untuk disuruh berjalan tetapi mengeletar seperti ade gempa bumi takut tekaan nye itu betul . Manakala if kaku dan tidak tahu untuk bekata apa2' apa bende yg bapak aku plan ni' kata hati if. Mata nyer tidak boleh lepas memandang abah nye dan pakngah yg sedang syok berborak tentang sesuatu yang tak menyenangkan.
Sara pov
Dalam pukul 9:80 malam hari keluarga aku telah pon bersurai. Aku hanye memandang kelakuan mereka terhadap keluarga ku mak if syok berborak dengan mak aku. Tapi aku tetiba terasa sesuatu ingin tahu plan ayah aku tu dan aku berharap tekaan aku salah. Kerana aku asyik memikir kan hal itu." ha! Berangan" kata mira.
" eh tak lah mane ade kau ni " kata aku sambil menjeling mira.
" heh eleh kau pikir aku tak tau yg kau ni minat kat mamat tu kan?" kata mira
" ishh kau ni kesitu plak mane ade tak hingin aku" kata aku
" hahah yela2 tapi en mamat tu macam aku pernah jumpe takkan kau tak perasan?" kata mira.
" ye aku tau aku pon rase macam tu gak tapi aku tak ingat kat mane" kata aku.
" hmmm jap mamat tu....OMG!!wey kau baby you" kata mira
" apa bende nyer gile ae?" kata aku dengan muka selamba plus pelik.
" tu...tu...tu laki crush kau la bodoh!!!die laki yg kau minat la aduh takkan kau tak ingat kot" kata mira .
" hah yeke ?" kata aku.
" yela tu crush kau yg kau suke tu...klau kau tak percaya jap" kata mira sambil scroll pic yg die ingin tunjuk.
" ha! Ni wey nininini tengok2 " sambung mira.
" ishh kau ni aku tumbuk kang" kata aku sambil mengambil fon yg die ingin tunjuk gambar.Mase aku teliti betul2 ngan gambar tu mata aku terus terbeliak dan tak sangka laki yang aku langgar tu adelah crush aku yang dulu. Aku terkaku macam nyawa aku dah nk melayang sampai ke hujung nyawa. " errr sara kau ok tak ni?hey stupid are you hear me or not and why your face is so red are you ok" kata mira.
Manakala aku " errr a...a...aku o..ok " kata aku.
" really?" kata mira " yes" kata ku.OMG apa yang aku nak buat ni crush aku ade kat sini and wait makne nyer situasi insiden kena langgar tu ang aku carut tu arghh ya allah malu nye hamba mu ini tak sangka aku baru sedar sebelum ni. Patut la muke die macam aku kenal.
Dalam beberapa jam keluarga if ingin pulang. Aku ingin memandang nyer tetapi aku tak kuat dan hanye mampu menunduk bawah sbb aku rase bersalah dan malu dengan peragai ku yg lalu. Setelah semua nyer pulang, aku menolong keluarga aku mengemas selepas kemas barulah aku nyeyak tetapi dalam beberapa saat aku tidak boleh. Aduh!!! Macam mane aku nak tidor ni!!!!!!.
YOU ARE READING
SUAMIKU YANG LUAR BIASA
Roman d'amourmengisahkan tentang ........adela hehehe chezy sikit citer ni. Sambil bace tu vote la saya yer 😘 and in this story have no enemy so tak elok la bermusuh allah tak suke. Plaese i beg u all to read my story. I baru je buat and study about making this...