Intalnirea cu destinul

66 6 0
                                    

,,Mami!Tati!nu putem dormii eu si Sara ati uitat ca trebuie sa ne spuneti o poveste?!
Aaaa mama!Nuu!... Tati! va rog nu-i impuscati, va rog...''

Mirabela
Si acum dupa atatia ani mai am cosmaruri cu moartea parintiilor mei chiar in fata mea i-au impuscat si eu n-am putut face nimic.Sora mea Sara a fost intr-o depresie de nedescris ea era mai sensibila ca si mine eram doar niste copile de 5 ani cand s-a intamplat tragedia.
Am uitat sa ma prezint ma numesc Mirabela Sabau sunt din Romania dar a trebuit sa ma mut cu sora mea la bunica din America dar dupa o luna sora mea a disparut intr-o noapte cineva a rapito.Eu lucrez ca medic pediatru pentru ca imi place sa salvez copii sunt cel mai mare dar de la Dumnezeu.
Intotdeauna mi-a placut sa ajut oamenii mai ales copii.
-Mirabela!Aud cum ma striga asistenta sefa si ma trezesc din ganduri ca printr-o transa.
-S-a intamplat ceva domnisoara Campbel cu pacienta din 42 A?
-Mirabela cum ai putut sa-i administrezi Ketanol unei copile de 10 ani cu simptome de pneumonie acuta?
-Ce ?eu nu i-am administrat nimic Diana trebuia sa-i dea Ampicilina!
-Cred ca se intampla o confuzie Mirabela ea mi-a spus ca tu i-ai prescris Amandei din 42 A acest medicament!
-Hai sa lamurim situatia cu Diana.

O vedem pe hol pe Diana care va trebui sa lamureasca situatia.
-S-a intamplat ceva ?
-Nu doar ca vrei sa zbori din acest spital!Cum ai putut sa ii administrezi acelei copile un medicament gresit si sa zici ca eu l-am prescris?!
-Eu...nu am inteles bine creed ca Mirabela.
-Cum nu ai inteles ai avut scris negru pe alb ce ai de dat.
-Scuzati-ma dar se aude de la salonul Amandei ca e in pericol!
Am fugit repede si din fericire am salvat-o era cat pe ce s-o pierdem.
Pe Diana am reclamat-o la director si a concediat-o pe langa ca era o simpla asistenta avea tupeu sa ma acuze pe nedrept vroia sa fie in locul meu.M-a si amenintat ca o sa platesc pentru asta de parca pe mine m-ar speria una ca ea.

In drum spre casa am facut pana si a trebuit sa fac si plinul inca un ghinion pentru mine de a nu ajunge mai repede acasa.
Primul lucru care l-am facut este sa imi repar pana dar nu am roata de rezerva.
Am incercat sa sun la o agentie sa imi tracteze masina dar mie descarcat telefonu si nu se afla nici o amarata de casa unde sa vezi pe cineva eram in mijlocul padurii pe drumul care duce spre casa ei la doua strazi.
Ea se gandii sa plece pe jos si maine dimineata sa vina cu roata rezerva si apoi sa faca plinul.In graba ei isi pierde cheile de la masina in apropierea ei si nu observa doar cand ajunge acasa.


Dimineata ma trezesc buimaca toata noaptea n-am putut dormii am avut o presimtire rea dupa evenimentele de ieri sper ca am inchis masina.
-Mirabela,hai la micul de jun!ma striga bunica mea Ana pe care o iubesc foarte mult este ca o a doua mama.
Mi-a pregatit omleta si clatite cu dulceata si un pahar de suc cu struguri.
-Multumesc pentru micul de jun buni,te iubesc.
-N-ai pentru ce scumpa mea si eu te iubesc.
Grabeste-te o sa intarzii!
Ma duc repede in camera mea ma imbrac imi fac rutina de fiecare zi  si vreau  sa i-au cheile masinii dar nu le gasesc.Off cred ca le-am pierdut ce ghinion.
O sa chem un taxi sa ajung la servici.
Iea in strada si va o masina rosie un Porshe foarte frumos si un barbat imi face cu mana cand vede ca vreau
sa sun dupa taxi,merg repede la masina respectiva  si constat ca soferul acestea este foarte tanar si foarte chipes cel mai atragator barbat pe care lam vazut vreodata si are un zambet de milioane.
-Buna dimineata domnisoara incotro va duceti?
-Aa ...la Spitalul  Jhonson.Masina mea ar trebui sa fie la doua strazi de aici dar mi-am pierdut cheile aseara dupa ce am plecat pe jos pentru ca am facut pana si era descarcat si telefonul meu nu am putut suna dupa ajutor.
-Mda ghininon.Daca ar sti ea ce o asteapta de acum inainte ar blestema ca a intrat in masina mea si ca a stat de vorba cu mine.
-Aa ...cum te cheama?Si tu ce lucrezi
-Scuze am uitat sa ma prezint Claudiu Florea sunt  budygard si sofer de ocazie.Nu demult m-am mutat aici pentru ca a trebuit sa am grija de un om de afaceri londonez care are aici afaceri cu un lant de hoteluri.Dar tocmai s-a imbolnavit si medicii nu-i dau mult de trait.
-Imi pare rau.
-Mi-e nu pentru ca am avut ocazia sa te cunosc pe tine.
-Da asa e.Ma simt ca o pustoaica de optsprezece ani care s-a indragostit pentru prima data.
-Tu esti medic?
-Da medic pediatru
-Ai vrea sa te duc eu diseara acasa pana iti faci alte chei
-Aa multumesc cred ca mi-a furat cineva masina pentru ca nu e acolo unde am lasat-o.
-Deci cand sa vin dupa tine?
-La ora 8 sa fii in fata spitalului.
-Bine.Vad ca am ajuns,o zi buna iti doresc...
-Mirabela ma cheama
-Ok Mirabela ai un frumos nume ca tine.
-Da ,multumesc.Pa.

La media este Claudiu 💟

Dragostea și Răzbunarea nu au limite(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum