Addig dörömbölök a kopottas, rozsdás vasajtón, amíg ki nem nyitja. A dörömböléstől az egész ház remeg, és valószínűleg frontvonal szintű zajt csapok vele, de nem érdekel, annál hatásosabb. Nem sok kell, és már hallom is Bobby nehéz lépteit az ajtó másik oldalán.
Hirtelen rántja fel az ajtót, az arcomba nyomva egy hatalmas shotgunt.
- Whoa! Óvatosan azzal.
- Wesley Dallas, szebb ébresztést vártam tőled. Tudsz róla, hogy hajnali három óra van? És éppen a szépítőalvásomat zavartad meg? A mai kölykök mind meg vannak bolondulva. - hátat fordítva nekem tűnik el a sötét helységben. Követem becsukva magam után a vasdarabot, amit ajtónak hív.
- Csak 10 évvel vagy idősebb nálam.
- Ezért hívtalak még kölyöknek. Minek köszönhetem ma látogatásod? Régen néztél már rám. Kezdtem azt hinni, találtál jobb zsenit is nálam.
- Az lehetetlen, Bobby.
- Tudom. Csak azt akartam, hogy te mond ki. Szóval, mi van kölyök? - Bobby, és a túlcsorduló önbizalma.
- Kéne a segítséged.
- Gondoltam, hogy nem pletyizni jöttél. Tudod hívhattál volna. Reggel.
- Ez fontosabb, ezért jöttem személyesen.
- Nyögd ki. - önt magának egy pohár whiskeyt, fél oldalasan rám néz, de leintem. Nincs szükségem az alkoholra.
- Sawyer ügy.
- Martinez küldött?
- Nem. Tudod, hogy ha a saját élete múlna rajta, akkor sem kérné a segítségedet.
- Igazad van. Hallgatlak. - kényelembe helyezi magát a régi fotelben, kezében a mézszínű alkohollal.
Bobby sosem volt egy komoly ember, de akárhányszor Sawyer, vagy Martinez neve felmerül, egy másik embert látok magam előtt.
- Elég nagy szarban vagyunk. És most nem túlzok. Volt egy üzletünk. Prémium fegyverek, magas áron, havi rendszerességgel. Az átadás nem sikerült, mielőtt még a pénz és a cucc gazdát cserélt volna, tüzelni kezdtek ránk. A lényeg, hogy az áru, és a pénz is nálunk maradt. Tudnom kell, hogy ki volt a vevő.
- Oké. - sóhajt egyet, feláll, sés int, hogy kövessem.
Bobby háza kívülről elhagyatottnak, és romosnak tűnhet, de valójában egy igazi erőd. Minden ajtó szinte betörhetetlen, hatalmas pincével, abból pedig egy alagúttal, ami nincs rajta egy térképen sem.
A pincében rejlik Bobby birodalma, teli kábelekkel, képernyőkkel, és mindenféle elektronikus felszereléssel. Ő a hacker világ koronázatlan királya, és ezt ő is tudja. Talán magának való, és defektes, de sokszor kihúzott már a szarból, és mentett meg többször is, mint ami elvárható egy baráttól.
YOU ARE READING
New York utcáin
Action#1 - Akció - 2019.05.05 #3 - Akció - 2019.05.04. #5 - Akció - 2019.02.10. #6 - Akció - 2017.12.05. #7 - Akció - 2017.10.03. "- Mit akartok tőlem? - ez az egyetlen dolog ami kijön a számon, ez is harmatgyengén. - Mi? Nem hallottam szépségem. Mond...