O KOKU!

7.6K 414 90
                                    

                                 #7#
BİR AY SONRA

Annem vefat edeli tam 1 ay olmuştu. Biraz olsun o şoku atlattım. Babam olcak soysuz Annemin cenazesine bile gelmedi gitti kumar oynadı içki içti. Annem yerine babam ölse üzülmem asla nedeni değmez o bana,abime
Anneme değer vermedi ki ben ona değer verip onun için ağlayayım. Ama az da olsa onu gene seviyordum çünkü onun kanını soy ismini taşıyorum.

Beni düşüncelerimden alı koyan kapı ziliydi. Açtım postacıydı. Bu sima çok tanıdık, Bu KOKU çok tanıdık. Adamın yüzüne bakıyordum yaklaşık 5 dakikadır. "Hanım efendi şurayı imzalarmısınız?" Sesi o kadar pürüzsüz ki aynı o....... Abim aynısı. Onun sesine çok benziyordu bu ses.

Yun: Ahh Özür dilerim hemen imzalıyorum.

Postacı: Sorun değil iyi günler.

Yun: Sizede.

Yaka kartında soyadı " MİN" yazıyor ismini okuyamadım ve sonradan baktım ki adı "YOONGİ" hemen eve girip "Min Yoongi" adlı kim varsa aradım ama bir şey bulamadım zaten kızlarda yok.

So-yun Jungkook'un yanında.
So-young'da Taehyung'un yanında.
Aşklarına imreniyorum açıkçası.

Tae ve Jungkook annemin ölümünü duyunca hemen yanıma gelip bana sarıldılar ve Jimin'de gelip bana sıkı sıkı sarılıp ağladı ve bir çok kez Özür diledi. Bana sarıldıkça içim acıyordu ve hıçkıra hıçkıra bende ağlıyordum.

Neyse konumuza dönelim. Aklıma bir fikir gelmişti hemen laptopu masaya koyup telefonuma koştum. Hemen posta şirketini aradım.

Posta şirketi: *......* posta şirketi ben bay " Min Yoongi" Nasıl yardımcı olabilirim.

Evvet o açmıştı.

Yun: Eee şey Bay Min Yoongi bu gün benim evime bir kutu getirmiştiniz hani.

Bay Yoongi: Evet, buyrun bir sorun mu var?

Yun: Hayır. Sizden bir şey rica edebilirmiyim?

Bay Yoongi: Buyrun. Bu arada siz bayan Min Yun olmalısınız değil mi?

Yun: Ta kendisi. Şeyyy benim evime gelebilirmisiniz   yanlış anlamazsınız?

Bay Yoongi: Tabi de Neden?

Yun: Sizinle konuşman gerek o yüzden. Müşterinize Hayır demeyeceksiniz değil mi bey efendi?

Bay Yoongi: Peki geliyorum.

Konuşmamızın ardından 40 dakika geçti Bay Yoongi gelmedi hala.

Yun: Huh şükür geldi.

Bay Yoongi: Buyrun efendim geldim.

Yun: İçeri buyurun lütfen.

Bay Yoongi: Rahatsız olmayın.

Yun: Yok buyrun.

Bay Yoongi: Peki. Buyrun sorun nedir?

Yun: Adınız: Yoongi soyadınızı: MİN olmalı.

Bay Yoongi: Evet.

Yun: Benim adımda "MİN YUN"

Bay Yoongi: Tanıştığıma memnun oldum.

Yun: Konuya giriyorum. Bana hayatınızı Anne ve babanızı anlatın lütfen sorun yoksa benden sır asla çıkmaz.

Bay Yoongi: Emin misiniz?

Yun: Evet hemde hiç olmadığım kadar.

Bay Yoongi: Tamam. Ben küçükken bir kız kardeşim vardı ve adı sizinle aynıydı. Babam vardı ve hep içki içen kumarbazın tekiydi. Annem dayak yiyip susan masum bir kadındı. Ben babam olacak soysuz yüzden "17" yaşımda evi terk ettim ve arkamda 2 canımdan çok sevdiklerimi bırakarak evi terk ettim ve onları yıllardır arıyorum ama bulamıyorum. Kardeşim karanlıktan, yağmurdan ve gök gürültüsünden korkardı her zaman ve ben onun yanında yatardım ama şimdi  nerelerede bilmiyorum.

Ben ağlamaya başladım bile ama o uzun süre fark etmedi ta ki hıçkıra hıçkıra ağlayana kadar. Koşup ona sıkı sıkı sarıldım ve omzunda ağlamaya başladım. Gözyaşlarım kuruyunca kafamı kaldırdım ve "Ne oluyor" der gibi bakıyordu bende söyle dedim.

Yun: 7 Yıldır aradığın karşında ABİ. Ve benimde 7 yıldır aradığım abim karşımda seni çok ÖZLEDİM ABİ.

Yoongi: Sen ne dedin?

Yun: Benin abi yun ben "Min Yun" kardeşin olan "Min Yun"

Abimde ağlama başladı çoktan birbirimize sarılıp kokumuzu içimize çekiyorduk.

Yoongi: Eee nasıl bu kadar kolay anladın peki?

Yun: Anlattığın hikaye benim ağlamalarımı benin korkularımı anlatıyor abim.

Yoongi: Tamam. Yarın DNA testi yaptırmaya gidicez tamam mı?

Yun: Tamam abi. Ama şuan yağmur yağıyor sen gidersen ben ne yaparım zaten sensiz çok gece ağladım abi bir daha gitme olur mu?

Yoongi: Tamam güzelim kalırım seninle ağlama. Annemin yanına götür beni hadi gidelim özledim onu da.

Ben ona "Bizim Annemiz Babamız olacak soysuz yüzüne kendini vurdu" mu diyeceğim dersem Babamı öldürür kesin.

Yun: OLMAZ!!

Yoongi: Neden ki?

Yun: Şeyyy...... Eeee offff otur anlatacağım ama ağlama sakın tamam mı?

Yoongi: Tamam.

Yun: Abi Annem 1 ay önce vefa etti Annem vefa etti sen yoktun ne zaten ölmüştüm ben yaşasam bile ruhum öldü abi.

Bu bölümde böyle olsun dokuzuncu bölüm herşey olcak haberiniz olsun okuyucularım.

Sizlere çok teşekkür ediyorum Genç Kurguda #674'üz bastırın gençler

ÖPTÜM

SARANGHE

ZORAKİ EVLİLİK (PJM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin