Povestit de Yoon Gi
Lucram in paralel atat eu cat si ea. Eu pentru un nou album iar ea pentru a antrena un grup. Partea buna este ca putem merge impreuna la companie. Ca sa nu mai urcam scarile pana la ultimul etaj am luat liftul.Mi Yeon. Ai ceva in par.
Mi-a luat din par ce aveam in el.Mi Yeon. Era o frunzulita.
Mi-a aranjat parul cum il aveam.Yoon Gi. Ce grijulie esti tu.
Am tras-o usor de obraz zambind.
Era atat de adorabila. Imi venea sa o mananc in loc de dulciuri.Am coborat din lift si am sarutat-o. Am mers in sala de repetitii unde erau si ceilalti baieti care stateau de vorba.
Ji Min. A trecut ceva timp de cand nu am mai luat cina impreuna. Diseara veniti tu si Mi Yeon la cina?
Yoon Gi. Eu cred ca da. Va anuntam daca o sa venim la cina.
Jung Kook. Lui Min Woo ii este dor de tine. Se va bucura sa te vada. Mereu intreaba de tine.
Seok Jin. Ce spui daca diseara veniti la cina si il luati pe Min Woo la voi o seara?
Am aprobat si am inceput repetitiile. Dupa repetitii baietii au plecat acasa iar eu am mers dupa Mi Yeon acasa. Am facut un dus si m-am schimbat apoi am mers la Bts acasa. Min Woo cand ne-a vazut s-a dat jos din brate de la Mia si a venit la noi.
Min Woo. Unchiule Yoon matusa Mi Yeon! Ati venit sa ma vedeti.
L-am luat in brate si l--am ciufulit putin.
Yoon Gi. Ti-am adus ceva micutule.
Min Woo. Ce mi-ai adus unchiule?
Am scos din buzunar un ursulet micut de plus alb si i l-am dat.
Min Woo. Multumesc unchiule Yoon Gi.
Yoon Gi. Inca un ursulet pentu colectia ta de ursuleti pe care o ai.
L-am lasat jos pe Min Woo si am mers la bucatarie sa luam cina.
M-am asezat la masa langa Mi Yeon. Dupa o zi plina de munca a venit si momentul sa mancam.
Mia. Hai la mine in brate Min Woo.
Min Woo in loc sa mearga la Mia in brate a mers la Mi Yeon in brate.
So Min. Aici ai geanta lui Min Woo. Are tot ce-i trebuie pentru o seara.
Am luat geanta lui Min Woo de la So Min.
Min Woo adormi-se la Mi Yeon in brate cat So Min i-a pregatit geanta. Am ajuns acasa l-am dus pe Min Woo in camera apoi L-am schimbat in pijamale. Mi Yeon l-a invelit cu paturica lui si i-a dat in brate ursuletul lui preferat. Min Woo dormea. Mi-am amintit ca peste doua zile va fi aniversarea de doi ani a mea cu Mi Yeon. Va trebui sa pregatesc ceva special. O sa le cer parerea si celorlalti. Bine ca am liber o saptamana de pauza.
CITEȘTI
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}
RomanceIubirea este un sentiment complex pe care daca nu stii sa il analizezi corect nu ai cum sa il intelegi.