Nina P.O.V.
Zadnja provjera sminke... I, savrseno. Osjecam se nevjerojatno dobro. Mislim da je slava nesto najbolje sto mi se u zivotu dogodilo. Imam kucu, veliku kucu, sve sto pozelim, pa cak i tjelohranitelje. Osjecam se divno.
Poruka od Sophie: Vidimo se u klubu onda
Odgovorim sa: Uskoro :)
Uzmem torbicu i krenem prema vratima. Udjem u auto i vozim se prema klubu u kojem cu se naci s Helenom i Sophiom. Konacno sam oslobodjena posla i svega i sada mogu malo uzivati. Imam konacno vremena za sebe i svoje prijateljice.
Ulazim u klub pun ljudi, a ispred mene je jedan tjelohranitelj, a drugi iza. Svidja mi se ovo, nitko mi nista ne moze, ovi su visoki preko dva metra, garantiram. Ubrzo pronadjem stol i izgrlim se s njih dvije.
,,Ljepotica moja, kako si mi falila..."-cvrsto me grlila Helena.
,,Princeza nasa, divna si."-pozdravila sam se i s Sophiom.
,,Hvala vam, i vi ste meni previse falile... Uh, sta pijemo veceras?"-kazem te sjednemo.
,,Slavimo tvoju slavu!"-uzvikne Sophia.
,,Hahahaha, ma naravno."-smijala sam se.
,,I plesemo, rasplesat cemo se kao lude, ovo je nasa noc."-odlucno je rekla Helena.
,,Kako da ne, pa da me paparazzi uhvate i na naslovnicu odma naslov ,,MLADA PJEVACICA LUDOVALA PO KLUBU" i jos ako se napijem, pih, kud ces boljeg materijala. Upozorila me Lilly da pazim sta radim."-govorila sam sarkasticno.
,,Imas pravo."-slozila se ipak.
,,Ma to cemo pajama party organizirat kod mene pa cemo tamo ludovat do mile volje."-rekla sam te smo se nasmijale.
,,Ici cu do wc-a. Cekajte tu."-rekla je Sophia i otisla.
,,Jedva cekam taj party tvoj."-smijala se Helena.
,,Ma odmah sutra, taman cemo se oporavljat od ove noci."-nasmijala sam se.
,,E, pazi, ide neki lik."-upozorila me.
,,Hej, Nina... Moze slika?"-bio je sladak i pitao je da se uslikam s njime.
,,Naravno."-nasmijala sam se i uslikali smo se.
,,Hvala, vidimo se."-i nasmijano je otisao.
,,Opa, opa, bome si faca, Nina..."-zezala me Helena.
,,Ma daj molim te to je samo jedna slika."-rekla sam, a onda je dosla ushicena Sophia.
,,Isuse, Isuse! Znate tko je ovdje?"-vikala je i umalo vristala, a onda brzo sjela pored mene.
,,Ne znamo."-sarkasticno je rekla Helena.
,,Pa reci nam."-rekla sam znatizeljno.
,,Maluma."-rekla je mrtvo ozbiljno, a onda se opet smijala od soka i gledala uokolo.
,,Ozbiljno? Ajme Boze..."-rekla sam razocarano.
,,Zasto jedina ne znam tko je to?"-zalila se Helena.
,,Joj, to je jedan spanjolski pjevac..."-krenula sam joj objasnjavati na sto me Sophia prekinula.
,,Eno ga!"-viknula je te smo pogledale u njegovom smjeru. Bio je zgodan, poderane traperice, crna kosulja malo raskopcana, hm... Jao, Nina, zacepi.
,,Zgodan momak..."-gledala je Helena.
,,On tamo sjedi!"-sjeo je s prijateljima za stol pored nas na sto se Helena izderala te je on pogledao prema nama u trenutku kad sam ja pogledala prema njemu, a njih dvije su nesto se smijale, tako da su se moj i njegov pogled sreli i tu sam se pocela cudno osjecati, htjela sam duze gledati u njegove oci. Ne, ne, ne smijes se zaljubiti!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Voices of Love || Croatian - ZAVRSENA
Fanfic14.08.2018. #19 Croatian ❤️❤️ Sta kad se pronadju jedan zgodan, ali pomalo umisljen i arogantan, i jedna lijepa, ali tvrdoglava i bezobrazna?