Uvod

1.7K 90 19
                                    

Cade nije navikao da može dobiti sve što poželi, jer nikada i nije dobijao ono što poželi.

Kada se rodiš u porodici u kojoj je tvoj brat uzor svima, i osoba koja je tako visoko postavila standarde, teško je staviti pažnju na sebe.

Sve što je on ikada uradio, njegov brat je uradio bolje, sve što je ikada postigao njegov brat je već postigao, zato je i digao ruke.

Kada ga nisu prihvatili na muzičkoj akademiji, digao je ruke od visokih ciljeva i odlučio da živi život po svojim pravilima.

A kada mu je u klubu prišla najmoćnija žena koju je sreo i dala mu svoju vizit karticu nudeći mu posao znao je da mu je to prilika.

Prilika da napravi neke nove poteze u životu, a činjenica da je postao striper je definitivno bilo nešto što njegov brat nikada neće postati.

Ali prihvatio je posao iz još jednog razloga, a to je bila upravo njegova šefica.

Oličenje svega što ne može da ima, i prvo od čega nije spreman da odustane.

*****

Amanda je naučila da posao i zadovoljstvo ne smije da mješa sve dok nije srela njega.

Bio je premlad za nju, predivan, inteligentan, i po svim mjerilima lijep do bola.

Gledao je pogledom koji je definitivino govorio da je želi, ali ona se nije usuđivala da sebi prizna da je to zaista tako.

Nikada nije dopuštala sebi slabosti, naučila je da to donosi samo probleme.

Ali zbog nekih stvari vrijedi rizikovati, samo treba hrabrosti da se povuče prvi potez.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Apsolutno tvoj #5Where stories live. Discover now