Liv POV:
Ik werd wakker en de zon scheen in mijn ogen, ik had totaal geen zin om naar school te gaan en totaal naar die irritante meiden die mij al zeker niet mogen. De jongens daarentegen ook niet en al zeker Mike niet en zijn vrienden, ze pesten me elke dag. Kauwgom op mijn stoel, fietsband kapot prikken en het ergste SLAAN!
Thuis vertel ik er niks over anders bellen ze de ouders ban Mike en dan zit ik nog problemen met hem. Ik stond op en liep naar mijn badkamer, ik pakte een handdoek en nam een warme douche. Ik kreeg al koude rillingen als ik uit de douche kwam. Ik droogde mij af en feünde mijn blonde haren en daarna met de stijltang er over.
Ik liep naar mijn inloopkast, ik pakte een jeansbroek en een donker roze vleermuis blousje daarna deed mijn make-up op, wat mascara en een lijntje rond men ogen. Ik pakte mijn schooltas en liep naar onder. Ik keek nog op mijn iPhone als ik sms'jes had. Ik had een achtergrond van 5sos, ik was er heel erg fan en zeker van Luke hemmings. Mijn hele kamer zit vol posters van hun.
Mijn ouders zaten al aan de tafel. "Goeiemorgen mam en pap." Zei ik. "Goeiemorgen lieverd!" Zeiden ze gelijk terug. Ik nam een boterham met choco en een glas fruitsap. Ik keek op de klok Hoelaat het was. TIEN VOOR ACHT, IK MOET VERTREKKEN!! Snel pakte ik mijn tas en liep naar mijn fiets, ik was toch nog op tijd gelukkig "fieuww"
Ik zette mijn fietst in de fietsenstalling en wie stond daar 'Mike' ik walg van hem "ughh" ik wou net de stalling uitlopen en toen. "Heyy Liv Smith" zei Mike zo sarcastisch mogelijk. "Wat moet je, ik heb geen tijd voor je stomme praatjes." Zei ik terug. "Niet zo boos Liv straks krijg je rimpels." Grinnikte hij. "Ik ben 17 das nog veel te jong daarvoor, rimpels krijg je pas in de 30 slimmerd! Zei ik grof.
TRINGGGG!!!!
"Gered door de bel" zei ik in men eigen. Ik liep naar mijn klas en ging binnen. Ik ging vanachter zitten om niet in het zicht te zitten van de juffrouw. De juf begon alweer met de saaie les, ik kan wel in slaap vallen. Na 10 minuten kwamen Mike en zijn vrienden pas binnen. 20 ogen keken hem aan.
Mike kwam aan mijn tafeltje staan. "Je zit op mijn plaats, ophoepelen!" Zei hij. "Dit is jouw plaats niet eens dus val me niet lastig!" Zei ik boos. Hij gaf me een boze blik en stampte me tegen mijn been. "Auww!! Waar was dat nu weer voor?" Riep ik door de klas. "Is er een probleem daarachter?" Vroeg de juf aan mij.
Ik antwoorde:" Ja, ik,mag hier niet zitten van Mike omdat zogezegd dit zijn plaats is." Zei ik. "Mike er zijn toch genoeg plaatsten dus ga maar ergens anders zitten." Zei de juf streng tegen hem. Mike gromde en ging op een andere plaats zitten. De juf wou net weer beginnen maar toen ging de bel.
"Nu blijf je wel van mijn plaats af!" Zei Mike boos tegen me. Ik liep de klas binnen en zag dat iedereen al zat, alweer ging ik achteraan zitten. Ik vind het nooit leuk in de lessen, ik heb geen vrienden op te praten en de meeste willen niet met me praten. De juf was weer al eens chagrijnig en begon de saaie les hoe ik al zei.
"Ik moet jullie iets verkondigen van de directeur!" Zei ze op een hoge toon. Iedereen was helemaal stil. Ik was best wel nieuwsgierig want dit gebeurd nooit van die verkondigingen. "We krijgen bezoek van 4 mensen hier en ze zijn heel beroemd en ze komen een maand hier na deze school, ik moet wel even kijken hoe de band alweer heette."
Ze frommelde wat in haar tas en toen had ze een papiertje vast en zei:" uhh de band 5 seconds of summer en ze komen morgen al denk ik." Iedereen begon te schreeuwen ik ook tot die egoïst onderbrak. "Rustig Liv, jij zal,ze toch niet ontmoeten, ze gaan niet met zielige mensen die geen vrienden om." Zei hij.
Ik stopte met schreeuwen en keek naar mijn bank en probeerde mijn tranen in te houden. Is het echt waar ben ik dan zo zielig. Echt niet!! ik luister niet naar die egoïst!!! "We gaan verder met de les, stil allemaal!" Riep de juf. Na een paar oefeningen en de uitleg van de juf ging de bel. Lunchpauze!!
Ik wandelde naar de kantine en pakte een broodje. Ik zette mij eenzaam aan een tafeltje tot dat de popu's naar me toe kwamen en weer met die egoïst erbij. "Je denkt toch echt niet dat je de band ging ontmoeten, ja dus. Je gaat er niet naar toe!" Zei de egoïst. "Jullie beslissen niet wat ik doe dus je hebt je tijd verspilt." Zei ik. Ze waren verbaasd en liepen weg.
Mike POV:
Ik haat haar die Smith!" Ik liep toenet met ons groepje naar haar toe,om te zeggen dat ze niet naar de band moet gaan en wat doet zij, weer een stomme reactie geven. Maar morgen zorg ik dat ze uit hun buurt blijft. De bel ging en wachtte nog even op mijn vrienden en liep naar de les.
Ik kwam de les binnen en alweer de 20 ogen op mij gericht, nee toch 19 ogen. Die Liv beseft niet wat ze mist. Om Liv te pesten ging ik voor haar zitten. "Moet dit echt?" Zei ze. "Ja, je moet de knapperd toch zien." Zei ik terug. Ze rolde met haar ogen en nep-kuchte.
Om de meester te irriteren tikte ik met mijn potlood op de bank. Plots kreeg ik een stomp onder mijn stoel, ik draaide me om en wierp een wraak blik naar Liv. "Moest je maar stoppen. Ik dacht in mezelf: "wacht maar af meid tot straks" na twee uren saaie lessen was de school uit. Ik liep zo snel mogelijk naar de fietsenstalling op die trut op te wachten.
Liv POV:
De les was alweer saai. Mike zat hele tijd met zijn potlood op de bank te tikken, ik gaf hem een stamp onder zijn stoel. Hij draaide zich om en wierp een wraak blik naar me toe. Wat ben ik bang, maar ik wist wel dat hij iets van plan was. Na die twee uren les was de school alweer uit. Rustig liep ik naar de fietstenstalling.
Gelukkig was die egoïst al weg dus had ik daar geen last meer maar ik dacht dat hij weg was, hij stond om het muurtje van de fietstenstallingang. Ik liep naar binnen en voelde een dreun in men gezicht, ik viel op de grond en zag wazig. Op de achtergrond hoorde ik Mike zeggen:"Dit is je verdiende loon,trut!"
Ik probeerde op te staan maar het lukte niet en niemand hielp me. Na een uur stond ik op en voel aan mijn gezicht. Een kleine tinteling deed al pijn. Ik pakte mijn fiets en fietste naar huis. Ik wam binnen en mijn moeder was al direct bezorgd. "Waarom ben je zo laat thuis en wat is er gebeurd met je?" Vroeg ze paniekerig.
"Ik was gevallen en kwam heel hard met mijn gezicht op de grond, sorry ik had iets laten moeten weten. Maar ik ben moe dus ga ik maar eens slapen." Zei ik. Snel liep ik naar boven en nam een douche. Onder de warme stralen van de douche barstte ik van het huilen.
Ik deed mijn pyjama aan, Een schortje met een topje en ging slapen want morgen ging mijn droom uit. Ik ga 5sos ontmoeten als maar de popu's mij niet lastig vallen. Ik stak mijn iPhone in en zette mijn wekker. Daarna viel ik al snel in slaap.
Heyy dit is mijn eerste hoofdstuk hoopte dat jullie ervan hebben genoten. Deze week zal ik mijn best om,te schrijven want ik heb examenweek
Byeee!!!
JE LEEST
In love with a boy of 5SOS
FanficHeyyyy de inleiding is het eerste hoofdstuk van het boek. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!!