Jay

6 0 0
                                    

Met mijn heupen duw ik haar dichter tegen het aanrecht aan. Haar zoete geur komt mijn neus binnen. Ze stopt eindelijk met tegenstribbelen. Ik probeer haar ogen te vinden maar ze laat haar haren voor haar ogen vallen.

De adrenaline die ik voel door haar lichaam tegen het mijne aan is onbeschrijfelijk. Ik moet haar ogen hebben, alleen haar ogen.

Ik schuif mijn vinger onder haar kin en til haar hoofd daarmee omhoog. Haar gezicht is nu naar mij gericht, maar haar haren liggen nog voor haar ogen.

Met tedere bewegingen veeg ik het haar uit haar gezicht en zet het achter haar oren. Eindelijk, eindelijk zie ik die glinstering in haar licht bruine ogen weer. Haar pure, onschuldige ogen.

Als ik dit voel, negeer ik het en blijf ik uit de buurt van de persoon waarbij ik dit voel, maar Jayda maakt dat ik hier wil blijven. Naast haar.

Voor ik het weet duwt ze haar lippen tegen de mijne aan. Haar volle lippen tegen de mijne. Ze kust me zacht, maar gemeend. Ik vraag om toestemming en die geeft ze meteen. De kus wordt intenser en ik verlies mezelf helemaal. Maar zo snel als ze haar lippen tegen de mijne had geduwd was ze ook weer weg.

Ik kijk haar sprakeloos aan. Ze zegt niks. Een traan rolt over haar wang en nog voor ik wat kan doen veegt ze het zelf weg en rent de keuken uit. Perplex blijf ik staan.. ik heb geen idee wat er net is gebeurd.

De volgende ochtend word ik wakker om 9 uur. Het is vroeg, voor ons dan. Waarschijnlijk slaapt iedereen nog.

Ik ben gisteravond maar gewoon naar mijn kamer gegaan. Ik wilde naar haar toe gaan, achter haar aan gaan. Maar dat was geen deel van het plan. Ik moet haar verliefd laten worden en niet andersom. Ik heb de hele avond aan haar liggen denken tot ik eindelijk in slaap viel.

Ik schud mijn hoofd en stap uit mijn bed. Ik loop naar de badkamer en maak mezelf klaar voor een nieuwe dag. Als ik klaar ben is het 10 uur. Ik loop naar beneden en ga gelijk naar de keuken.

"Michelle?" Mijn nichtje zit aan de keukentafel met een kom cornflakes en haar telefoon. Ze hoort me niet door de oordoppen in haar oor. Ik loop naar haar toe en tik haar aan, ze zet de film die ze keek op haar telefoon even op pauze.

"Goedemorgen" zegt ze kalm terwijl ze een oordopje uit haar oor haalt. "Het is 10 uur en je zit aan het ontbijt, met wat Netflix.. kon je niet slapen ofzo?" Vraag ik meteen. Michelle glimlacht.

"Het idee was dat ik nadat ik haar had weggebracht weer zou gaan slapen, maar het kwam er niet van en toen kreeg ik trek dus ja.. nu zit ik hier." Legt Michelle uit. Ik kijk haar niet begrijpend aan. "Wie heb je weggebracht?" Vraag ik meteen. "Jayda" zegt ze.

"Wat? Wanneer?" Michelle lijkt verward. "Nou ik ben net thuis, we vertrokken rond kwart voor 8.. waarom zo een paniek?" Ze gaat steeds trager praten en haar blik veranderd langzaam van verward naar bezorgd. "Waarom is ze zo vroeg weggegaan?"

"Ze zei dat ze zich moest voorbereiden op school en haar baan bij Melanie, ze kwam best ongeloofwaardig over maar ik besloot niet verder te vragen." Ik schud mijn hoofd. "Dit had ik niet verwacht na.." ik zwijg.

"Jay? Na wat?" Ik schud mijn hoofd. "Laat maar." Ik loop naar de koelkast voor wat melk en pak ook de cornflakes uit de kast. "Jayden wat is er gisteravond gebeurt?" Ik schud mijn hoofd. "Ik sliep?" Michelle rolt haar ogen.

"Gisteravond toen ik ging slapen en jullie alleen achterliet!" Ze verheft haar stem. Oeps..

"Owh.. nou ze negeerde me, toen kuste ze me en rende weg en uhm.. jup dat was het zo een beetje.." mompel ik.

"Wat? Je hebt haar weer gekust?" Michelle legt de nadruk goed op het woord weer. "Wow zij kuste mij. En hoezo weer?" Michelle rolt haar ogen. "Ik heb gisteravond gewoon alles uit haar getrokken hoor, ze heeft verteld dat je haar hebt gekust." Ik glimlach als ik terug denk aan onze kus.

Je hebt het flink te pakken Jayden.

Ik negeer de stem in mijn hoofd en haal meteen de glimlach van mijn gezicht. "Whatever, ik heb niets gedaan dat ze niet wilde." Michelle geeft me een klap tegen mijn borstkas. "Waar was dat goed voor?" Vraag ik beledigd. "Waarom denk je dat ze eerder weg is gegaan. Je hebt het verkloot Jayden."

"HOEZO, zij kuste mij gisteravond ook, waarom deed ze dat dan?" Ik verhef nu ook mijn stem. "Ja weet ik veel. Waarom kuste jij haar? Jij kust nooit mensen tenzij ze jou kussen. Je begint nooit. Waarom deed je dat?" Michelle is woedend, maar ze heeft het recht niet.

"Omdat ik het wilde." Zeg ik simpel, maar Michelle accepteert dat antwoord niet. "Je vindt haar leuk Jayden. Word volwassen en accepteer dat je niet die ijskoude jongen bent die je iedereen laat denken dat je bent." Auch Michelle, je trapt op mn teentjes.

"Ik heb geen gevoelens voor niemand. En al helemaal niet voor zo een saaie trut als zij. Ik probeerde een keer wat anders en dat was het ook. Dat zij gevoelens voor me krijgt die ze niet wilt hebben is niet MIJN schuld Michelle." Ik gooi de melk terug in de koelkast en berg de cornflakes weer op. Dan storm ik met mijn kom cornflakes naar mijn kamer.

Ik zet de cornflakes op het bureau en gooi mezelf woedend neer op bed. Zonder na te denken pak ik mijn telefoon en druk ik een nummer in.. ik druk haar nummer in.

Afwachtend sluit ik mijn ogen terwijl ik luister naar de piep. "Hallo, met Jayda.." hoor ik haar stem eindelijk door de telefoon. Ik wil wat zeggen, maar ik weet niet wat. "Ik ben op dit moment niet bereikbaar, spreek iets in en ik bel je zo spoedig mogelijk terug." Het is haar voicemail. Ik hang boos op en gooi de telefoon op mijn kussen. Ik hou me zo in om niet weer mijn knokkels open te slaan.

Because of you..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu