2 weken later.
Natasha's POV
Vanavond gaat het gebeuren! Mijn date. Met wie, ik weet het niet. Ik heb dus een blind date.. Tja soort van dan. Ik weet niet wie het is. Hoe hij er uit ziet en hou oud hij eigenlijk is. Serieus Harry heeft het voor me geregeld nadat ik alles over mij en mijn liefdes heb verteld. Je weet echt nooit met hem. Het kan zelfs dat ik met hem zelf op date ga. Die gast is raar. RAAR. Maar ten zaken ga ik naar de bioscoop. Kleffe film. Als ik kon schelden tegen Harry zou ik het doen. Maar ja, na dat alles in het ziekenhuis zijn we nu hele goede vrienden samen. Je moet gewoon even door al die tattoo's kijken. Ik moet me dus klaarmaken voor een date.. Nou Harry heeft al mijn kleren gebracht enzo dus zo moeilijk is het niet. Het enigste wat ik weet van mijn date is dat ik hem al ken. Ik ken ook zoooooo weinig mensen.
Eenmaal als ik klaarben ga ik snel naar de bioscoop. Het is maar 5 minuten fietsen, maar dat doe ik niet met een jurk aan dus dat wordt lopen. Ik loop snel naar buiten met jas aan en zie dat het onweert. Tuurlijk moet dat gebeuren op zo'n dag want tja, ik ben Natasha. Ik begin een beetje te rennen terwijl mijn make-up waarschijnlijk uitloopt.
Als ik bij de bioscoop aankom zie ik niemand staan. Serieus Harry.. Was het een grap. Dan tikt er iemand op mijn schouder. Ik draai me om met een boos gezicht alleen dan kijk ik in twee blauwe ogen. Ik schrik want ik dacht aan Devin maar dan zie ik het al en ik wordt rood. Niall Horan jij arrggg.. "So.. You are my date?" vraag ik dan maar en hij knikt snel ja. Nou dit is awkward. Hij steekt zijn arm naar me uit en ik pak hem vast. Zo lopen we naar binnen en iedereen kijkt ons aan. In de hoek van het 'gangetje' zie ik iemand met krullen achter een krant staan.. "Oh, who should that be!" zegt Niall alsof hij mijn gedachten kan lezen. Harry begint te grijnzen en loopt naar ons toe. "The lovebirds arived. Here are your tickets, enjoy." en met dat loopt hij naar buiten. We lopen verder en we zien mijn broer staan. Hij loopt naar ons toe en..
~~~~~~~~~~
CLIFFHANGER BITCHES. Sorry, im back! soort van.. Waarschijnlijk gaat het dadelijk weer lang duren. sorry sorry sorry sorry sorry. maar tja
VOTE
COMMENT
en stuur prive berichtjes als je vragen hebt of een rol wilt in dit boek!
JE LEEST
Dancing with Niall Horan
FanfictionNatasha is 17 jaar en gaat verhuizen naar Londen. Eerst wil ze dat natuurlijk niet. Welke 17 jarige wel? Toch moet ze mee en neemt afscheid van iedereen. Met tegenzin stapt ze het vliegtuig in. In Londen gaat ze gewoon meteen naar school en dan hee...